Hp - Toshiba ?
-
Hoca eğer pavilion serisini sormassan Hp Derim :) Nx serisinin 9105leri süper taş gibim makina kasmadan call of 2 oynarsın cok rahat :P
toshiba a serisi gerçekten taş gibi makina tek a100 ve a120 lerde kullanılan intel ekran kartları sorun... diğer özellikleri süper taş gibi makina siteye giremedim galiba bu a200 Veya a220 falan olması lazım yegene aldırdım bundan teknosadan süper makina eğlence için falan alcaksan 4/4 lük makina diyebilirim.. -
ben zamanında bi kaç gün oturup araştırmıştım hangi leptop diye kafanı yorma Toshiba...
-
Elbette ki toshiba. Hp pavilion kullanıyorum. Donanım arızası yaptı. Servisi windows yükleyip geri vermemeye kalktı. Tekrar gönderdiklerinde anakart, harddisk, ram ve top cover değiştirildi anca kendine geldi makina.
-
Anlaşılan çoğunluk toshiba diyor. Pavilion serisi ile ilgili pek çok sorun dolaşıyor internette. Toshibaya bakam ben.
Toplam Hit: 3788 Toplam Mesaj: 15
