




HP Garanti Şartları-Tüketici Hakları Yardım ?
-
Tüketici haklarını ve HP şirketinin laptoplar için olan garanti şartlarını nerden okuyabilirim yardımcı olurmusunuz ?
-
user manual in arkasında yazar.
onun dışında şikayetin ne söyle ben yardımcı olayım
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------user manual in arkasında yazar.
onun dışında şikayetin ne söyle ben yardımcı olayım
-----------------------------
pilin sarj olmaması durumunda garanti kapsamında mı ? pc packard bell -
pil gibi tükenebilir kaynakların garantisi notebook un garantisinden daha kısa sürelidir hp, compaq dışında firmalar yenilememek için 40 dereden su getirir. (toshiba ve asus böyle uyguluyor)
ancak şarj olmaması evet garanti kapsamındadır ( yalnış adaptör kullanımı gibi bir kullanıcı hatası yoksa)
başka bir batarya ve adaptörle deneyip pil arızasından emin olduktan sonra garantiye durumu anlatan bir notla beraber cihazı kargolarsan değişimi gerçekleşir.
hp kullanıcılar içinse bu durum daha rahat. arızadan emin olduğunuz takdirde direk pil yada adaptör kargoyla son kullanıca teslim ediliyor. :)
eğer packardbell marka notebook unun pil arızası senden kaynaklanmıyorsa önce görüşüp sonra kargolaman değişimini sağlar.
bu arada ürün kaç aylık,yıllık?
-
son altı ay içerisinde bilgisayarım 1 kez hard disk bozldu garantiye gitti, hard disk degşimi yapıldı. sonra Ekran bozuldu gönderdim tamir ettiler ve şimdi tekrar ekran aynı hatayı veriyor. böyle bir durumda isteyebilecegim bi hakkım var mı? tamir edilen parça 6 ay garantili degilmi yoksa degişim yapılan parça mı 6 ay garantili ?
-
someone_from_71 bunu yazdı:
-----------------------------
son altı ay içerisinde bilgisayarım 1 kez hard disk bozldu garantiye gitti, hard disk degşimi yapıldı. sonra Ekran bozuldu gönderdim tamir ettiler ve şimdi tekrar ekran aynı hatayı veriyor. böyle bir durumda isteyebilecegim bi hakkım var mı? tamir edilen parça 6 ay garantili degilmi yoksa degişim yapılan parça mı 6 ay garantili ?
-----------------------------dostum değişen parçanın ayrıca bir garantisi yok, sadece cihazın serviste geçirdiği süre garanti süresine eklenir.
aynı arıza 3 defa tekrarlarsa yada servis süresi uzarsa değişim hakkına sahip olursun
kaldı ki hp nin servisi türkiyedeki en iyi servis benim gözümde (asus la kafaya oynar), pek ipnelik yapmazlar
takılan parçanın ekstra garantisi olmaz
bu arada bilgisayarında meydana gelen arızayı tarif edersen ekran mı vga mı daha rahat anlarız ve servis üstünde baskı kurmanı sağlayabiliriz
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------pil gibi tükenebilir kaynakların garantisi notebook un garantisinden daha kısa sürelidir hp, compaq dışında firmalar yenilememek için 40 dereden su getirir. (toshiba ve asus böyle uyguluyor)
ancak şarj olmaması evet garanti kapsamındadır ( yalnış adaptör kullanımı gibi bir kullanıcı hatası yoksa)
başka bir batarya ve adaptörle deneyip pil arızasından emin olduktan sonra garantiye durumu anlatan bir notla beraber cihazı kargolarsan değişimi gerçekleşir.
hp kullanıcılar içinse bu durum daha rahat. arızadan emin olduğunuz takdirde direk pil yada adaptör kargoyla son kullanıca teslim ediliyor. :)
eğer packardbell marka notebook unun pil arızası senden kaynaklanmıyorsa önce görüşüp sonra kargolaman değişimini sağlar.
bu arada ürün kaç aylık,yıllık?
-----------------------------
başlarda pili kullanmadan adaptörle kullanıyodum daha sonrasında pilide kullanmaya basladım. sürekli takılıydı. Zaten bi anda pil bitmedi giderek dolmamaya basladı önce %90 %70 vs vs giderek azaldı su anda %14 dolmuyor durumda. ürün 8 aylık ancak son 5 aydır yavas yavas tükendi.Someone kusra bakma konunu biraz baltaladım. -
Juliet bunu yazdı:
-----------------------------
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
pil gibi tükenebilir kaynakların garantisi notebook un garantisinden daha kısa sürelidir hp, compaq dışında firmalar yenilememek için 40 dereden su getirir. (toshiba ve asus böyle uyguluyor)
ancak şarj olmaması evet garanti kapsamındadır ( yalnış adaptör kullanımı gibi bir kullanıcı hatası yoksa)
başka bir batarya ve adaptörle deneyip pil arızasından emin olduktan sonra garantiye durumu anlatan bir notla beraber cihazı kargolarsan değişimi gerçekleşir.
hp kullanıcılar içinse bu durum daha rahat. arızadan emin olduğunuz takdirde direk pil yada adaptör kargoyla son kullanıca teslim ediliyor. :)
eğer packardbell marka notebook unun pil arızası senden kaynaklanmıyorsa önce görüşüp sonra kargolaman değişimini sağlar.
bu arada ürün kaç aylık,yıllık?
-----------------------------
başlarda pili kullanmadan adaptörle kullanıyodum daha sonrasında pilide kullanmaya basladım. sürekli takılıydı. Zaten bi anda pil bitmedi giderek dolmamaya basladı önce %90 %70 vs vs giderek azaldı su anda %14 dolmuyor durumda. ürün 8 aylık ancak son 5 aydır yavas yavas tükendi.Someone kusra bakma konunu biraz baltaladım.
-----------------------------ürün 8 aylık ise anormal bi durum söz konusu batarya değişimin yapılır muhtemelen. ancak yine de adaptörünü kontrol et. fazla yada eksik voltaj vermesi regüle konusunta sıkıntıya yol açıp pilini erken öldürüyor olabilir.
bu arada pilinin uzun süre gitmesini istiyorsan hafta bir yada 2 haftada bir cihaz kapalı konumdayken uzun süreli şarj yapıp sonuna kadar bitirmen, akabinde bir uzun süreli şarj daha yapıp kullanımına devam etmen faydalı olur.
-
ben yatar beyler iyi geceler yarına haberleşirik :)
-
hocam ekranda zaman zaman titremeler kaymalar meydana geliyor.. durduk yerde olabiliyor.. telefon sinyalinden etkilenip olabilir.. renklenmeler ve titremeler oluyor. daha önce bu arızayı verdiginde LCD kabloları temizlendi dediler.
-
someone_from_71 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ekranda zaman zaman titremeler kaymalar meydana geliyor.. durduk yerde olabiliyor.. telefon sinyalinden etkilenip olabilir.. renklenmeler ve titremeler oluyor. daha önce bu arızayı verdiginde LCD kabloları temizlendi dediler.
-----------------------------kardeşim özellikle panel ve data kablosunun değişimini iste bakalım ne dicekler. öyle gürültüyle gidecekse sokarım öle panele açıkcası.kapağı kastırınca falan da gidiyor mu görüntü?