Hp Lap Top A Xp Yüklenrmi?
-
arkdaşlar hp laptop var babamda geçen yıl aldı. benim masa üstü vardı ben yüklettim kaçak sorunsuz kullanıyorum 1 yıldır babamda yükletebilirmi kimi laptopa olmazmı ne diyordu son durum ne oluyormu oluyorsa ortalama kaça olur ankaradayım?
-
niye o bilgisayar değil mi?
tabi ki yüklenir -
hocam laptop da senin masaüstü gibi sadece o biraz daha derli toplu :D sonucta donanımlarla değil senin işin yazılımlarla! eğer istersen win3.1 bile kurabilirsin
-
Laptopunun driverleri varsa yüklersin tabi İstiosan sen bi modelini yaz laptopun ona göre varmı yokmu söleyim ;)
-
ya şu işte hp birşey çıkarmışda sisteme vistadan başka birşey yüklenmiyomuş yüklenince garantisi bozuluyormuş masa üstünde bunu kırıyorlardı ama lap topta kıramıyolar diye birşeyler vardı ben masa üstünü yaparken adam evet dedi var öle birşey hp son ürettiği bu aletlerde işte vista ile veriyordu ya vista ile garantilemiş xp yüklersen garantisi bozuluyo onu adam ben düzeltiyorum filand demişti ama lap top işini başkası sölemişti onu bileiyorum dediğim gibi kulaktan dolma idi
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
ya şu işte hp birşey çıkarmışda sisteme vistadan başka birşey yüklenmiyomuş yüklenince garantisi bozuluyormuş masa üstünde bunu kırıyorlardı ama lap topta kıramıyolar diye birşeyler vardı ben masa üstünü yaparken adam evet dedi var öle birşey hp son ürettiği bu aletlerde işte vista ile veriyordu ya vista ile garantilemiş xp yüklersen garantisi bozuluyo onu adam ben düzeltiyorum filand demişti ama lap top işini başkası sölemişti onu bileiyorum dediğim gibi kulaktan dolma idi
-----------------------------Yok bea öyle bişi hp ye ne benim kullandığım işletim sisteminden işletim sistemiyle pc mi bozulurmuş ki garantiye gitsin :D.
Kırma dediğin olayda şöyle vistanın içindeki bi sistem klasöründen (nerden olduğunu bilmiorum)bi dosyayı silme.Yani kırma diyince insanların aklına hep şu gelio;
Makinenin içi açılır ve içinden bi parça sökülür veya kırılır:D:D:D.
Zaten vistadan xp ye geçmeden önce vistanın bi yedeğini alman gerek.Bu da senin orjinal vista cdin oluo Almassan yedeği nolur diğelimki Xp yükledin ve beğenmedin
vista kullandığın zamanlardaki gibi orjinal vistan olmaz korsan yüklemek zorunda kalırsın.Bu yedek şu işede yarar bilgisayarını fabrika ayarlarına döndürür yani ilk bilgisayarı açtığın hale..
Önemli not:Eğer xp yi başka birine falan yükleteceksen kesinlikle götürmeden önce vistanın yedeğini al! Hatta şimdi hemen al bulunsun=)Nasıl alınacağını bilmiosan anlatim.
-
işletim sistemi içinde alındıysa zaten kurdarma cdsi vardır
-
Vista Bussiness veya Ultimate ise lisanslı olarak XP geri yüklemesi yapabilirsiniz. Müşteri hizmetlerine başvurun bu konuda.
Lisans varsa, yada korsan olsun farketmez diyosanız; internette araştırma yapın, laptopun marka ve modeliyle birlikte.
Arkadaşın HP'sine Vista'yı silerek XP kurduk. Internette adamın birisi adım adım anlatmıs ve sürücüleri vermişti.
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
işletim sistemi içinde alındıysa zaten kurdarma cdsi vardır
-----------------------------Yok vista vermio eğer gidip bi dükkandan vista almadıysan tabi.Benim laptopta vista yüklü geldi ve laptobun kutusunda cd yerinekurtarma cdsini nasıl yazacağını gösteren kağıt çıkı.(ben buna göre söyledim başka firmalar veriosa bilemem )
-
ben daha 2 gün önce aldım hp marka laptop teknosadan.. kurtarma diski vermiyolar. ama ordaki eleman nasıl yapacagımı anlattı.ve hemen eve getirince ilk işimin bu olması gerektiğini söledi. ben de hemen yaptım :D
-
arkadaş doğru söylüyor hp'nin bazı modellerine xp yüklenemiyor çünkü hiç bir şekilde bu ürünlerin xp driverini çıkarmıyor.örneğin pavilion hdx9250.
