HP Pavilion Serisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    HP Pavilion 6680et markalı 2 senelik leptopumda ilk defa sorun çıktı (Garantisi bitti)

    Çalışır durumdayken leptop kapanmış. Açmaya çalıştığımda leptopun ışıklarının yanmasıyla kapanması bir oluyor. HP teknik servislerini araştırdım, (HP Pavilion serileri hariç) diye bir ibare koymuşlar

    Bu serinin hatalı basıldığınıda duydum

    Sorunu nedir leptopun, nereye götürebilirim ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    denizbogac
    denizbogac's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2010
    Erkek

    benim diz bilgisayarıda pavillon serisi. alalı 1,5 yıl oldu sayısız tamire gitti geldi. Ankara'da sırf bu pavillon serisine bakan bir tamir yari var. Kızılay Özveren sokakda Çankaya Halk Egitim merkezinin hemen birkaç blok üstünde.


    yımışak dersin sert çıkar, fırtar mırtar kıçını yırtar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Dv6000 serisi cihazların % 90 hatalı üretilmiştir.

    Bugune kadar bana tamire gelen en çok dv6000 serisidir.

    Genelde arızası ekran kartı chipinden kaynaklanıyor.

    İstersen getir bakalım.Arıza tesbit ücreti almıyoruz.Tahribattan bir çok kişinin laptopunu tamir ettik.Referansımız çok..

    Adres bilgileri aşşağıda...

    Notebook Tamiri



    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    muhtemelen inverter değiştircekler

     

    benim notebookta da aynısı olmuştu  garanti kapsamında tabi.


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    manglerman bunu yazdı:
    -----------------------------

    muhtemelen inverter değiştircekler

     

    benim notebookta da aynısı olmuştu  garanti kapsamında tabi.


    -----------------------------

    inverterle bilgisayarın kapanması ne alaka.Bilmiyorsan milleti yanlış yönlendirme..


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    manglerman bunu yazdı:
    -----------------------------

    muhtemelen inverter değiştircekler

     

    benim notebookta da aynısı olmuştu  garanti kapsamında tabi.


    -----------------------------

    inverterle bilgisayarın kapanması ne alaka.Bilmiyorsan milleti yanlış yönlendirme..


    -----------------------------

    bu ne hiddet yahu ?

    bende pavilion 1040 et fm532ea notebook aynı arızayla verdim.

     

    garantiden döndü inverter değiştirildi diye not yazmışlar.

     

    demekki hp bölge temsilciliğindekiler bu işi bilmiyo :)

     

    özür diliyoruz üstad. :D


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    manglerman bunu yazdı:
    -----------------------------

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    manglerman bunu yazdı:
    -----------------------------

    muhtemelen inverter değiştircekler

     

    benim notebookta da aynısı olmuştu  garanti kapsamında tabi.


    -----------------------------

    inverterle bilgisayarın kapanması ne alaka.Bilmiyorsan milleti yanlış yönlendirme..


    -----------------------------

    bu ne hiddet yahu ?

    bende pavilion 1040 et fm532ea notebook aynı arızayla verdim.

     

    garantiden döndü inverter değiştirildi diye not yazmışlar.

     

    demekki hp bölge temsilciliğindekiler bu işi bilmiyo :)

     

    özür diliyoruz üstad. :D


    -----------------------------

    Yok estafurullah hiddet filan yok ..

    yazı dili işte yanlış anlaşılıyor ben özür dilrim kusura bakma...

    İnverter sadece laptopdaki arka plan ışığını yalar başka hiç bir işe yaramaz.İnverter bozulursa bilgisayar çalışır.sadece ekran çok çok karanlık olur.

     


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    bu seriyi geliştirenin, üretenin, piyasaya sürenin yani kısa emeği geçen herkezin allah belasını versin..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    celik bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu seriyi geliştirenin, üretenin, piyasaya sürenin yani kısa emeği geçen herkezin allah belasını versin..


    -----------------------------

    Recep iedikden bir sahne geldi aklıma :)


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    carnager
    carnager's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    bende hp pavilion dv 4000 var 5 senedir tık etmedi hala çalışıyor, sadece biraz yavaş geliyo bana, 3 tane format yedi şu ana kadarda :D


    EVERY MAN DIES, NOT EVERY MAN REALLY LIVES ...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    hocam dv serisi hatalı üretimdir yabancı ülkelerde bu cihazlar toplandı örnek ingiltre ama bizde toplanmadı tam tersi dha cok satıldı :D

    sorun ne diecksin sorun amd işlemcili cihazlarda ekran kartının fazla ısınması sayesinde chipin altındaki lehimler püf oluo sonrada görüntü gelmio en bilinen arızası budur dv nedir ekran kartı herkez bunu der bilgisayarcılarda.

    mecidiköyde yerimiz var istersen getir yardımcı oliyim ama sunu sana kimse demeyecek swordda demez baskasıda demez bunu 1 kere yaptırtdıkdan sonra kurtulacaksın die emin ol demiyimde hane %80 ihtimal gine arıza verecektir bu arıza 1 yıl ile 6 ay arasnda değişecktir. yani hep böyle oluyor bazılarında olmuo tabiki ücretsiz arıza tesbiti yapıoruz bizde

     

    ben veya swrodfishe getirebilrisin pc ni yardımcı oalcagızdır kefilim bende sword'a .


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
Toplam Hit: 2275 Toplam Mesaj: 12