HP Pavilion Serisi
-
HP Pavilion 6680et markalı 2 senelik leptopumda ilk defa sorun çıktı (Garantisi bitti)
Çalışır durumdayken leptop kapanmış. Açmaya çalıştığımda leptopun ışıklarının yanmasıyla kapanması bir oluyor. HP teknik servislerini araştırdım, (HP Pavilion serileri hariç) diye bir ibare koymuşlar
Bu serinin hatalı basıldığınıda duydum
Sorunu nedir leptopun, nereye götürebilirim ?
-
benim diz bilgisayarıda pavillon serisi. alalı 1,5 yıl oldu sayısız tamire gitti geldi. Ankara'da sırf bu pavillon serisine bakan bir tamir yari var. Kızılay Özveren sokakda Çankaya Halk Egitim merkezinin hemen birkaç blok üstünde.
-
Dv6000 serisi cihazların % 90 hatalı üretilmiştir.
Bugune kadar bana tamire gelen en çok dv6000 serisidir.
Genelde arızası ekran kartı chipinden kaynaklanıyor.
İstersen getir bakalım.Arıza tesbit ücreti almıyoruz.Tahribattan bir çok kişinin laptopunu tamir ettik.Referansımız çok..
Adres bilgileri aşşağıda...
-
muhtemelen inverter değiştircekler
benim notebookta da aynısı olmuştu garanti kapsamında tabi.
-
manglerman bunu yazdı:
-----------------------------
muhtemelen inverter değiştircekler
benim notebookta da aynısı olmuştu garanti kapsamında tabi.
-----------------------------inverterle bilgisayarın kapanması ne alaka.Bilmiyorsan milleti yanlış yönlendirme..
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
manglerman bunu yazdı:
-----------------------------
muhtemelen inverter değiştircekler
benim notebookta da aynısı olmuştu garanti kapsamında tabi.
-----------------------------inverterle bilgisayarın kapanması ne alaka.Bilmiyorsan milleti yanlış yönlendirme..
-----------------------------bu ne hiddet yahu ?
bende pavilion 1040 et fm532ea notebook aynı arızayla verdim.
garantiden döndü inverter değiştirildi diye not yazmışlar.
demekki hp bölge temsilciliğindekiler bu işi bilmiyo :)
özür diliyoruz üstad. :D
-
manglerman bunu yazdı:
-----------------------------
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
manglerman bunu yazdı:
-----------------------------
muhtemelen inverter değiştircekler
benim notebookta da aynısı olmuştu garanti kapsamında tabi.
-----------------------------inverterle bilgisayarın kapanması ne alaka.Bilmiyorsan milleti yanlış yönlendirme..
-----------------------------bu ne hiddet yahu ?
bende pavilion 1040 et fm532ea notebook aynı arızayla verdim.
garantiden döndü inverter değiştirildi diye not yazmışlar.
demekki hp bölge temsilciliğindekiler bu işi bilmiyo :)
özür diliyoruz üstad. :D
-----------------------------Yok estafurullah hiddet filan yok ..
yazı dili işte yanlış anlaşılıyor ben özür dilrim kusura bakma...
İnverter sadece laptopdaki arka plan ışığını yalar başka hiç bir işe yaramaz.İnverter bozulursa bilgisayar çalışır.sadece ekran çok çok karanlık olur.
-
bu seriyi geliştirenin, üretenin, piyasaya sürenin yani kısa emeği geçen herkezin allah belasını versin..
-
celik bunu yazdı:
-----------------------------
bu seriyi geliştirenin, üretenin, piyasaya sürenin yani kısa emeği geçen herkezin allah belasını versin..
-----------------------------Recep iedikden bir sahne geldi aklıma :)
-
bende hp pavilion dv 4000 var 5 senedir tık etmedi hala çalışıyor, sadece biraz yavaş geliyo bana, 3 tane format yedi şu ana kadarda :D
-
hocam dv serisi hatalı üretimdir yabancı ülkelerde bu cihazlar toplandı örnek ingiltre ama bizde toplanmadı tam tersi dha cok satıldı :D
sorun ne diecksin sorun amd işlemcili cihazlarda ekran kartının fazla ısınması sayesinde chipin altındaki lehimler püf oluo sonrada görüntü gelmio en bilinen arızası budur dv nedir ekran kartı herkez bunu der bilgisayarcılarda.
mecidiköyde yerimiz var istersen getir yardımcı oliyim ama sunu sana kimse demeyecek swordda demez baskasıda demez bunu 1 kere yaptırtdıkdan sonra kurtulacaksın die emin ol demiyimde hane %80 ihtimal gine arıza verecektir bu arıza 1 yıl ile 6 ay arasnda değişecktir. yani hep böyle oluyor bazılarında olmuo tabiki ücretsiz arıza tesbiti yapıoruz bizde
ben veya swrodfishe getirebilrisin pc ni yardımcı oalcagızdır kefilim bende sword'a .
