HP PSC 1510 Driver

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gunduz
    Gunduz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek

    arkadaslar 1410 dun bırınden aldık :) bozuk cıktı 15 10 aldım oda cdyı kaybetmıs.D

    bunun driveri varmı kımsede?

    yardım edi verin gari:) 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    şuraya gir açılan sayfadaki yere modeli yaz indir

    http://welcome.hp.com/country/tr/tr/support.html

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gunduz
    Gunduz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek

    arkadaslar HP psc 1510 drvier yokmu?

    arkadasın verdigi siteden ındırdım fakat olmadı

    upload edersenız cok ıyı olur

    beklemedeyim..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gunduz
    Gunduz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek

    1510 driver :(lutfen yaw ) kımsede yokmubu aletttt.

    PLS

    dontpls:(

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zinar3535
    zinar3535's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    hazreti mürid :) upload etmeyi deniyorum ama biliyosun telekom grevde ve benim netimde problem var o yüzden çok yavaş istediğin driver bende mevcut 4,5 kb/s lede upload ediyo şu an ,beklemen gerekecek


    ZİNAR KERE ZİNAR
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gunduz
    Gunduz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek

    Eyw eyw eyw :)

    Kralsın baba beklıom vakit cok:) 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zinar3535
    zinar3535's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    http://img239.imageshack.us/my.php?image=adszfh1.jpg

    o kadarda bekledim böyle kaldı yaw kardeşim merak etme ama yarın bu elinde

    telekoma kafam girsin esefle kınıyorum telekomu


    ZİNAR KERE ZİNAR
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gunduz
    Gunduz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek
    Son ümidimsensin walla.)
    halen haber beklıyorum..:)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zinar3535
    zinar3535's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    part 1

    http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=V1NBUGhjQ1BvQnZIRGc9PQ 

    part2

    http://download.yousendit.com/F087226A2D68BE75

    part4

    http://download.yousendit.com/43FF8B5A2B2E4244

    yavaş yavaş sende çekmeye başla telekom sağolsun daha  part 3 var onuda artık yarına kardeşim


    ZİNAR KERE ZİNAR
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gunduz
    Gunduz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek

    3ünü ibdirdin bi 3kaldı:D

    ha gayret

    beklıyorum dayhı

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zinar3535
    zinar3535's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
Toplam Hit: 2201 Toplam Mesaj: 14