

HP'den Akıllı Telefon Elite X3
-
Twitterda gezerken denk geldim
https://www.youtube.com/watch?v=BV9Ea70d7jI
müzik efsane
Ekran : 5.96 inc
İşlemci : Snapdragon 820
İşletim Sistemi : Windows 10
Ram : 4 GB
Kasa: 7.8mm kalınlık , 195 gram
Arka kamera 16 mp 1080p ,30 fps kayıt imkanı
Ön Kamera 8 mp
Retina Tarayıcı
Gorilla glass 4
Çift Sim kart
Parmak izi okuyucu
Bunlarda ön incelemelerden
https://www.youtube.com/watch?v=E289S0vDupI
https://www.youtube.com/watch?v=0jPnVDV39Qg
Genki tarafından 03/Eki/16 09:17 tarihinde düzenlenmiştir -
Adi elite olduguna gore ticari seriden cikicak. Muhtemelen son kullanicinin almayacagi/alamayacagi kadar pahali olur. Ama hayvani bir garanti, accidental damage garantisi falan da gelir yaninda muhtemelen
-
Mükemmel.
-
Bu telefon Android ile gelseydi satış rekorları kırardı. Windows Mobile nedir abi ? Microsoft bile gözden çıkardı. Ölü doğmuş bi cihaz.
-
Hp bir zamanlar blackberryde oldugu gibi "iş telefonu" algısını daha farklı şekilde oluşturmak isteyebilir. Telde windows kullanılmasın sebebide muhtemelen continuum ( https://www.microsoft.com/tr-tr/windows/continuum %) mevzusundan ötürü
-
Genki bunu yazdı
Hp bir zamanlar blackberryde oldugu gibi "iş telefonu" algısını daha farklı şekilde oluşturmak isteyebilir. Telde windows kullanılmasın sebebide muhtemelen continuum ( https://www.microsoft.com/tr-tr/windows/continuum %) mevzusundan ötürü
Motorola Android ile daha iyisini 5 yıl önce yaptı o olayı ancak tutulmadı :
-
-
mkyb bunu yazdıGenki bunu yazdı
Hp bir zamanlar blackberryde oldugu gibi "iş telefonu" algısını daha farklı şekilde oluşturmak isteyebilir. Telde windows kullanılmasın sebebide muhtemelen continuum ( https://www.microsoft.com/tr-tr/windows/continuum %) mevzusundan ötürü
Motorola Android ile daha iyisini 5 yıl önce yaptı o olayı ancak tutulmadı :
Asusda yaptiydi tablete tak tablet klavye mause bagla pc sok telefon. Ilk basta cok guzel duruyordu ancak androidte olmadi ama bi windowsta olabilir mantikli
-
Hocalar siz telefonu normal Windows sanıyorsunuz ama değil. Exe program çalıştıramıyor.
-
mkyb bunu yazdıGenki bunu yazdı
Hp bir zamanlar blackberryde oldugu gibi "iş telefonu" algısını daha farklı şekilde oluşturmak isteyebilir. Telde windows kullanılmasın sebebide muhtemelen continuum ( https://www.microsoft.com/tr-tr/windows/continuum %) mevzusundan ötürü
Motorola Android ile daha iyisini 5 yıl önce yaptı o olayı ancak tutulmadı :
haci hp yi onla kiyaslama, adamların bu telefondaki hedef kitlesi kuvvetle muhtemelen son kullanıcı değil şirketler.
mesela hp nin elitepad serisinde windows ve android tabletleri var, hiç adını duymamışsındır muhtemelen ama çok satan cihazlar bunlar. (tabi androiddeki gibi milyonlar satmıyo). adamlar bu cihazları + desteğini + rdp yazılımını falanını filanını satıyo bu şekilde para kazanıyo.
bu cihaz zaten çıktığında türkiye fiyatı minimum 3000 tl olacak ki 700 pound yazıyo zaten sitesinde. bu durumda hiç bir son kullanıcı iphone varken siksen gidip bunu almaz.
genel olarak hp nin ürünleri dandik ama hp nin ticari garantisi çok iyi, ürün bozulduğunda yenisini verme olayı ticari ürünlerde sadece telefon konuşmasıyla oluyo. bu ürünü aldığınızda muhtemelen herhangi bir sorun yaşarsanız 444 7171 i arayıp telefonda arızayı tespit ettirirseniz adamlar size yeni telefon gönderip eskisini aldırırlar kargoyla falan. yada alırken 20/30 dolar fazla ödeyip "accidental damage protection" alırsınız, düşürüp ekranı falan kırarsanız arayıp "kırıldı bu ya" dersiniz yenisi gelir falan.sırf bu yüzden eğer alette bi sikkoluk yoksa alma planları kuruyorum şu an parayı denkleştirebilirsem. carepackle garantisini beş yıl yapabilirsem beş yıl boyunca havada karada kullanabileceğim bi telefonum olur. bana 5 bin liraya malolsa bile 60 aylık telefon ihtiyacım karşılanmış oluyor falan. önümüzdeki beş yılda da bu telefonu obsolote edicek bi teknoloji gelecekmiş gibi durmuyor.
windows phone un da kesinlikle gelişeceğini düşünüyorum, yakın gelecekte masaüstü için yazılan uygulamalar direk mobilde de çalışabilecek muhtemelen. bizim microsoft la ilgili yaptığımız yorumları hissedarlarda yapıyo elbette ve yöneticiler bişeyler sunuyo bu adamlara ki hala hissedar olarak kalıyolar.
eeyorlamam bu kadar. umarım android/ios karşısındaki rakipler güçlenir ve doğru düzgün cep telefonları çıkar piyasaya
-