Htc Desire Hd - Samsung Galaxy S2
-
Beyler bu ıkısınden bırını alcm kararsız kaldım sızce hangısını alayım artı ve eksılerıyle söylersenız daha iyi olur
-
galaxy S2 derim ben daha hızlı
-
JackDaniels bunu yazdı:
-----------------------------
galaxy S2 derim ben daha hızlı
-----------------------------s2
-
yanlış telefonları kıyaslamışsın gibime geldi. htc sensation ile s2 desen biraz düşünürdük ama şu durumda s2 derim
-
htc nın en ıyısı bu oldgunu bılıodum o zaman onada bır bakayım
-
Hocam Sensation fiyatı hakkında bilgim yok fakat S2den birazdaha ucuzsa git al derim (Galaxy S2 Kullanıcısıyım)
-
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam Sensation fiyatı hakkında bilgim yok fakat S2den birazdaha ucuzsa git al derim (Galaxy S2 Kullanıcısıyım)
-----------------------------HTC Sensation 1.500-1.830 TL arasi
Galaxy S II 1.420-1.732 TL arası
sadece Super Amoled Plus için galaxy alınır super amoled kullanan bir kişi için diğer ekranlar tüplü televizyondan beterdir :)
-
Göruntu kalıtesı olarak galaxy daha ıyıdır öylemı yani biraz detay beyler :) neden htc bi kaç kullanan kısılerın yorumu gerek
-
Bosluk bunu yazdı:
-----------------------------
Göruntu kalıtesı olarak galaxy daha ıyıdır öylemı yani biraz detay beyler :) neden htc bi kaç kullanan kısılerın yorumu gerek
-----------------------------detaya gelicek olursak
2 telefon da 1.2 ghz çift çekirdek
2 telefonda 4.3 inc ekrane sahip (sadece ekran teknolojisi değişik )
2 telefonda 8MP
Samsung Galaxy S II de 1 GB RAM bulunmakta HTC Sensation 768MB RAM bulunmakta
Galaxy S II Ön kamerasi 2 MP , HTC Sensation Ön kamera VGA
Galaxy TouchWiz arayüzünü kullanır HTC Sense arayüzünü kullanır.
performans ve donanımsal olarak galaxys daha güçlü. senin bilmek istediğin şey nedir?
not : samasung telefonun tamamını kendi yaptıgından ve diğer telefon ütericilerine de parçaları sattıgından aynı fiyata samsung tan iyisini yapmak mümkün degil. HTC de kalitelidir ancak tüm donanımı üreticilerden satın alır birleştirir.
-
hocam öncelikle yanlış telefonları kıyaslamışsın kesinlikle :D
2 sinin karşılaştırması var burda da ;
http://www.youtube.com/watch?v=96b1e4aICwY
ayrıca galaxys2 için şu videoya bi bak derim hocam :
http://www.youtube.com/watch?v=zyMfpJh3h4A&feature=player_embedded#at=45
benim tavsiyem HTC ci olsam da , Galaxy S2 dir hocam . Asla pişman olmazsın .
-
Tamam hocam bu bılgıler gıbı bana en cok hız,dokunmatık ve goruntu kalıtesı lazım özellıkle dokunmatık onun için iphone al dıycksın belkı ama sevmıyorum ıphonu son olarak htcnın mı ıyıdır dokunmatıgı samsung mu htc kalıtedır derken neyı kastettın bırde
