HTML 5 Mohaç Savaşı
-
Muhteşem Yüzyıl dizisi için yapılmış. Html5 kullanmıslar çok güzel olmus ...
-
hahahaha
mk birde internet explorer 9 u tavsiye ediyor.
Kafasini zicam ben bu siteyi yapanin.
Edit: Siteye baktim hec bi halta benzemiyor. Bildigin jquery slideshow.
sniperscope tarafından 21/Eyl/12 17:06 tarihinde düzenlenmiştir -
O Zaman kurmamıza gerek yok hocam bizim de :D
ie canın cehenneme
-
sniperscope bunu yazdı
hahahaha
mk birde internet explorer 9 u tavsiye ediyor.
Kafasini zicam ben bu siteyi yapanin.
Edit: Siteye baktim hec bi halta benzemiyor. Bildigin jquery slideshow.
rüşvet almıştır :))
-
o %50 ye kadar bekledim bunaldım fıçkırdım kapadm :)
-
alla alla başka konuya yorum yaptım bunun altında çıktı :S silelim.
Shephard tarafından 21/Eyl/12 22:01 tarihinde düzenlenmiştir -
92 de kaldi bu nalet :)
Toplam Hit: 1051 Toplam Mesaj: 7
