Html Cambazları İçeri Buyrun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşlar şimdi abo diye bi tableımız var.Style de display:none yaptım.Şimdi bi yazı yazdım <font onmouseover="">Zırto</font> şimdi bu zırto yazısının üstüne gelince bizim abo gözüksün istiyorum.Beceremedim.Varmıdır anlayan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Bunu javascript ile çözebilirsin?

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam jscript pek bilmiyorum.Böyle giderse öğrenicem 3 satırlık kod jscriptsiz olmuyor hayati önemide var :)

    jscriptte nasıl oluyor

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    Edit: bu arada ..caps lock u acik unutmusum..


    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    <a title="abooooow" href="asd.htm">burayada link adı neyse o ..</a>

    href kismina yönlendircegin sayfayi yaz ok?

    ama sen ..tabloya yollamak istiyosan ..onu bilmiyom.. :(

    sayfaysa böyle

    genede sen bi href kismina table ismini yaz bakalim belki ise yarar.


    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    tam anlayamadım linkin üzerine gelince acıklamamı gelsin yoksa komple değişsinmi ?

    bassinyourface
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    şimdi bende pek anlamadım ama yazının üstüne gelince ipucu dediğimiz arkaplanı sarımsı yer gelmesini istersen :

    <a title=üstüne gelince çıkacak metin>Zırto</a>


    sanılanın aksine...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse;display:none" bordercolor="#111111" width="100%" id="abo">
      <tr>
        <td width="100%">Burdaki yazı görükmez</td>
      </tr>
    </table>

    <font onmouseover="">Buraya geldimi üstteki tablo görünsün</font>

     --------------

    cinsinden birşey yapmak istiyorum

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    abi resim değil yaw.Tablo yazının üstüne geldimi görünsün.Onu diyorum.Resimle title la falan alakalı değl.

    şuraya dikkat edin

    style="border-collapse: collapse;display:none"

    gördüğünüz gibi display:none yaptım yani gösterme normalde yok fakat yazı üzerine geldimi pat ortaya çöıksın.Anlata bildim mi :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek

    <script type="text/javascript">

    function Abo(){

    documnet.getElemntById("abo").innerHTML =

    html kodunu yaz tablonun classını belirt

    }

    </script>

    <table onmouseouver = "Abo()">

    şeklinde yazarsan olması lazım

Toplam Hit: 4087 Toplam Mesaj: 12