Html Site İçin Basit Bir Php Yorum Kodu Lazım
-
html siteme bir yazı yazacağım altına yorum yapın diyeceğim. yorumlar onaylanmadan direk olarak yayınlanacak. tasarımı çok basit olacak. elinde bu işi yapacak hazır kod olan varmı ? ben sadece içeriği değiştirip ftp siteme atacağım. mysql bilgim felan yok, sadece php ve html kodu lazım. yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
html siteme bir yazı yazacağım altına yorum yapın diyeceğim. yorumlar onaylanmadan direk olarak yayınlanacak. tasarımı çok basit olacak. elinde bu işi yapacak hazır kod olan varmı ? ben sadece içeriği değiştirip ftp siteme atacağım. mysql bilgim felan yok, sadece php ve html kodu lazım. yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler
-----------------------------Mysql'siz olmaz o iş hocam :)
-
o nasıl olacak zor bişey mi ? belki de msql bende var ama ben bilmiyorum her neyse işe yararsa :)
-
HTML sitenin tek bir sayfasınamı yorum ekleticen ? Yani diyelimki 1 yazın var yorumlar hep onun altınamı olucak, yoksa birden fazla yazı var hepsine ayrı yorumlarmı ?
Eğer 2. dediğim gibiyse sayfalardaki yazıları mysql e çekip id atanması lazım yani baştan html sitene php giydirilmesi lazım, teferruatlı olur.
-
tek sayfa hocam tek. yani kısacası projem şu: cepten internet kullanıyorum, ilham gelince şiirlerimi yazıp siteye gönderecem, önemli duyuru yapacağım zaman yine aynı sayfaya "yarın felan yere gidiyoruz yazacam" facebook gibi yani
ne düşünüyorum : elektrik faturası ödemeyi unutma
gibi :)
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
tek sayfa hocam tek. yani kısacası projem şu: cepten internet kullanıyorum, ilham gelince şiirlerimi yazıp siteye gönderecem, önemli duyuru yapacağım zaman yine aynı sayfaya "yarın felan yere gidiyoruz yazacam" facebook gibi yani
ne düşünüyorum : elektrik faturası ödemeyi unutma
gibi :)
-----------------------------Hocam hazır ziyaretçi defteri veren yerler var.
Onlardan oluşturup bi tane sayafana entegre etmek en kolayı olur :)
-
onların birine baktım site yöneticisinin onayının ardından yorum ekleniyo sanırım. ben kendi kendime yorum yazacaım için onaylamak istemiyorum direk sitem de çıksın istiyorum :)
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
tek sayfa hocam tek. yani kısacası projem şu: cepten internet kullanıyorum, ilham gelince şiirlerimi yazıp siteye gönderecem, önemli duyuru yapacağım zaman yine aynı sayfaya "yarın felan yere gidiyoruz yazacam" facebook gibi yani
ne düşünüyorum : elektrik faturası ödemeyi unutma
gibi :)
-----------------------------Örneğin ;
1. yazı
- 1. yazıya ait yorumlar
2.yazı
- 2. yazıya ait yorumlar
Hocam yazılar ayrı ayrı olursa gene 2. dediğim gibi olur.
Ama şöyle diyorsan basit bir hamle ile işin görülür.
1.Yazı
-Tüm yorumlar
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
onların birine baktım site yöneticisinin onayının ardından yorum ekleniyo sanırım. ben kendi kendime yorum yazacaım için onaylamak istemiyorum direk sitem de çıksın istiyorum :)
-----------------------------Hocam o kodlardan düzenlenir hatta yönetim panelinde ayarı vardır.
-
ziyaretçi defteri hizmeti veren sitelere tekrar bakayım bi.
tek sayfa olacak, ve tek kod. aşağıdaki gibi.
bugün ne düşünüyorusun ?
------------------------ yorum yaz -----------------
-------------------------------------------------------
***gönder***
------------yorum oku ---------------------
saat 14:30
gönderen : ben
tüp bitti tüp alınacak
***
saat 12:34
gönderen : ben
akşam halı saha maçı var
-
fopen
fwrite
readfile
Bu komutlarla basitçe yapılabilir diye düşünüyorum.
