folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Html Ve Css Uzmanı Aranıyor.. -Ajansta Çalışacak-Web Junior-



Html Ve Css Uzmanı Aranıyor.. -Ajansta Çalışacak-Web Junior-

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Arkadaşlar konuyu doğru yere açmışımdır umarım

     

    Mevzu başlıktan fazlasıyla anlaşılıyordur sanırım.
    Detaylı anlatayım yine de:

    Şu anda çalıştığım ajanstan bazı sağlık sorunlarım nedeniyle ayrılmak zorundayım. Oyüzden de benim yerime birisi gerekiyor.Html ve Css konularında uzman olması yetiyor işe kabülü için.

     Ajans, İstanbul / Tarabya'da

    Ücret başlangıç için biraz düşük.Fakat bir kaç ay sonra performansa - bilgi - beceriye göre maaşnız tatmin edici seviyeye getiriliyor.
    Servis-Yemek felan hepsi tastamam.Ssk - Sigorta olayları ise deneme süreci aşıldıktan sonra yapılıyor direk.

    Html - Css ten fazlasını biliyorsanız eğer ( Asp - Asp.Net - Sql vs vs vs )  hem ajans için hemde işe alınacak kişi için dahada bi mükemmel olacaktır.

    İlgilenen arkadaşları bekliyorum.


    Bu imza çok eskidi artık...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    2 yi alayımda belki lazım olur

    Bu imza çok eskidi artık...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    html asp sql bilse ?

    ayrıca free lance olarak çalışılabiliyor mu ?

    18 yaş sınırı var mı ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Abizittin bunu yazdı:
    -----------------------------

    html asp sql bilse ?

    ayrıca free lance olarak çalışılabiliyor mu ?

    18 yaş sınırı var mı ?


    -----------------------------

     

    Dostum esas html ve css önemli. asp - sql felan onlar ekstralara giriyo.
    18 yaş sınırı kesin olarak yok ama 18 den büyük olsa iyi olur (: 
    Freelance olarak çalışmak ne yazıkki mümkün değil hocam :/
    Sabah 9 akşam 7 memur gibi çalışacan normal zamanda.


    Bu imza çok eskidi artık...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    bi arkadaş var benim.. ona sorayım bi muhtemelen olur..

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Bi sor bakalım baba ne çıkıcak. benim msn i felan ver arkadaşa eğer olucak gibiyse.

    Bu imza çok eskidi artık...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    önemli bi mevzu. o yüzden UP!

    Bu imza çok eskidi artık...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    evet..

    bir sene daha öss hazırlanmayacak olsam olabilirdi. 

    geçmiş olsun hocam.


    Nerde o eski TBT...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    başlangıçta verilecek maaşı merak ettim :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    başlangıçta verilecek maaş şöyle oluyor.eğer html vs css konularında tam anlamıyla uzman değilse 500 TL gibi bir rakam olur.Eğer diğer konularda da uzmanlığı varsa, işi öğrenme süreci ne kadar kısa olursa o kadar da yüksek olur ilk maaşı.

    Bu imza çok eskidi artık...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_ilkay
    the_ilkay's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek
    BTP mezunu bayan olabilir mi?

    Kimi zaman sevmektir dünya...
Toplam Hit: 7585 Toplam Mesaj: 28