Hukumdarlar ( Online Oyun )
-
abu tum tbt tayfasi uye ama buraya zahmet edip yazmamislar, real kurd, kapo, greywolf bunlar sadece gorduklerim..
-
Beyler başka oynayan yokmu ya? :) Bende oynuyorum. Nick : DemirHan barış fln atında ittifak yapalım bu arada hiç olmassa oynıyanlar isimlerini yazsın ilerde THT krallığı kurarız çok deli olur.Eyv.
-
nick: habib_mx_tr
Lord No : 4413
beyler bi tahribat krallığı kuralım ! her türlü ittifaka açıgım ! -
nüfus 21bindi altın rezervleri coituydu herşey yolundaydı derken a.q.dumun bi günde 3 kişi saldırmış. talan oldum. ertesi günde 2 kişi işim bitti zaten. ilk 150den 500lü sıralara düştüm şimdilerde. oyunu öğrettiğim adamlar şimdi ilk 100de :D ama güzel oyun. www.savasim.com açılsın o daha güzel efsane zaten o
-
Hajım bende üye oluyom şimdi musket seni yazıyo hajım refeeansa bende işine yarasın :)))
-
arkadaslar hangi bolumde actinizki 2 tane server var orda ben eneynisene girdim guclu olma sansim daha yuksek
-
Oyun birincisiyim. İsteyene saldırabilirm.. Gerçekten
-
Lord asilkan (No. 888 bu benim yeni severda oynuyorum
-
-
abu topragina yazik o kadar ambar kasmanin ne alemi varki ? ben antiocha yada 8. dim, gerci 52 ye dusmusum simdi, ama tur biriktiriyorum...
Toplam Hit: 5699 Toplam Mesaj: 24
