folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Hukumdarlar ( Online Oyun )



Hukumdarlar ( Online Oyun )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    abu tum tbt tayfasi uye ama buraya zahmet edip yazmamislar, real kurd, kapo, greywolf bunlar sadece gorduklerim..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Beyler başka oynayan yokmu ya? :) Bende oynuyorum. Nick : DemirHan barış fln atında ittifak yapalım bu arada hiç olmassa oynıyanlar isimlerini yazsın ilerde THT krallığı kurarız çok deli olur.Eyv.

    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coyotosays
    coyotosays's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    nick: habib_mx_tr

    Lord No : 4413

    beyler bi tahribat krallığı kuralım ! her türlü ittifaka açıgım !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    nüfus 21bindi altın rezervleri coituydu herşey yolundaydı derken a.q.dumun bi günde 3 kişi saldırmış. talan oldum. ertesi günde 2 kişi işim bitti zaten. ilk 150den 500lü sıralara düştüm şimdilerde. oyunu öğrettiğim adamlar şimdi ilk 100de :D ama güzel oyun. www.savasim.com açılsın o daha güzel efsane zaten o

    kendinize ayığ olunuz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ekselans
    ekselans's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Hajım bende üye oluyom şimdi musket seni yazıyo hajım refeeansa bende işine yarasın :)))

    [url=www.nevruzbaba.com][img]http://img467.imageshack.us/img467/5941/nevruzbaba4hw.jpg[/img][/url] [size=18][color=darkred]Nevruzbaba.com Dünya Türk Kulübü Açıldı[/color][/size]VATAN:::::......________________www.nevruzbaba.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    arkadaslar hangi bolumde actinizki 2 tane server var orda ben eneynisene girdim guclu olma sansim daha yuksek

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    Oyun birincisiyim. İsteyene saldırabilirm.. Gerçekten

    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Lord asilkan (No. 888 bu benim yeni severda oynuyorum

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    http://img513.imageshack.us/img513/4684/hukumdarlar6ja.jpg

    1.yim işte :D

    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    abu topragina yazik o kadar ambar kasmanin ne alemi varki ? ben antiocha yada 8. dim, gerci 52 ye dusmusum simdi, ama tur biriktiriyorum...
Toplam Hit: 5699 Toplam Mesaj: 24