folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder İçtiğimiz Sudaki PH Oranı Ne Olmalıdır ?



İçtiğimiz Sudaki PH Oranı Ne Olmalıdır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    GokYeleliBozkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam tds dediğin şey ph değil ki :S toplam katı madde miktarı demektir. yani suda çözünmüş toplam katı madde miktarıdır. ne kadar az olursa o kadar iyidir. ayrıca elindeki ile sağlıklı ölçüm yapman çok zor! nedenine gelince ölçüm yapacağın ucu saf su ile temizlemen gerekiyor ki daha sonrasında sağlıklı bir ölçüm yapabilesin...

    hocam şuan için ölçümlerimizde en sağlıklısı nestleninki cıktı...


    -----------------------------

    sağlıklı ölçüm  bir puan iki puan oynaması problem değil diğerlerini o kadar etkileyeceğini sanmıyorum çünki ilk ölçtüğümde 4 çıktı eriklide ondan sonra diğerlerini bayağı ölçtüm peçeteyle silerek farklı peçetelerle tekrar erikliye döndüm yine 4 çıktım bende bu işlerden anlamam işte elimde cihaz sokup çıkarıyorum sağa sola :D  nestle almadım kalmamıştı hocam teşekkür ederim verdiğin bilgilere bu arada.

     


    -----------------------------

    1-2 puan :D hocam ppm dediğin birim milyonda bire denk geliyor :D kaç bir etkiler :D pecete ile silmen hiçbir işe yaramaz hocam biz lab ortamında ölçüyoruz bazen en ufak bir gözden kaçma değerlere tur bindiriyor :D


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GokYeleliBozkurt
    GokYeleliBozkurt's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    problem değil sanırım dicektim ama problemmiş demekki :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Su azıcık bazik olmalı.Hamidiye su içilebilecek bir su değil.

    Nestle-Erikli kardeş firma zaten.Onun haricinde yumuşaklık olarak Hayat su da iyi.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLubb3R
    cLubb3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2008
    Erkek

    aroma su en iyisi hem erikliyide nestle aldı israil firması... aroma su yerli bi su icimide cok güzel


    Dj,cLubb3R in da House Gimme The Music...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    5.5

Toplam Hit: 4037 Toplam Mesaj: 16