İçtiğimiz Sudaki PH Oranı Ne Olmalıdır ?
-
GokYeleliBozkurt bunu yazdı:
-----------------------------
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
hocam tds dediğin şey ph değil ki :S toplam katı madde miktarı demektir. yani suda çözünmüş toplam katı madde miktarıdır. ne kadar az olursa o kadar iyidir. ayrıca elindeki ile sağlıklı ölçüm yapman çok zor! nedenine gelince ölçüm yapacağın ucu saf su ile temizlemen gerekiyor ki daha sonrasında sağlıklı bir ölçüm yapabilesin...
hocam şuan için ölçümlerimizde en sağlıklısı nestleninki cıktı...
-----------------------------
sağlıklı ölçüm bir puan iki puan oynaması problem değil diğerlerini o kadar etkileyeceğini sanmıyorum çünki ilk ölçtüğümde 4 çıktı eriklide ondan sonra diğerlerini bayağı ölçtüm peçeteyle silerek farklı peçetelerle tekrar erikliye döndüm yine 4 çıktım bende bu işlerden anlamam işte elimde cihaz sokup çıkarıyorum sağa sola :D nestle almadım kalmamıştı hocam teşekkür ederim verdiğin bilgilere bu arada.
-----------------------------1-2 puan :D hocam ppm dediğin birim milyonda bire denk geliyor :D kaç bir etkiler :D pecete ile silmen hiçbir işe yaramaz hocam biz lab ortamında ölçüyoruz bazen en ufak bir gözden kaçma değerlere tur bindiriyor :D
-
problem değil sanırım dicektim ama problemmiş demekki :D
-
Su azıcık bazik olmalı.Hamidiye su içilebilecek bir su değil.
Nestle-Erikli kardeş firma zaten.Onun haricinde yumuşaklık olarak Hayat su da iyi.
-
aroma su en iyisi hem erikliyide nestle aldı israil firması... aroma su yerli bi su icimide cok güzel
-
5.5
