İdam Olmalımı? Neden?
-
Apo idam olmalı ama 5-10 dakikada ölüp kurtulacağı bi idam olmamalı. İliklerine kadar acı işlenmeli ve bunu ona hissetirmeli.Fizyolojik ve psikolojik olarak tamamen çökertilip yavaş yavaş inlete inlete öldürülmelidir.
-
Zamanında çok masumun canı yandı.Yine en çok o zavallı masumlara olacak. İdama kesinlikle karşıyım.
-
şöyle düşünün birde bazıları parasını konuşturup masum insanları içeri attırıyor.
bunu engelleyemiyorlar daha idam gelirse masum kaç can gider kimbilir...
adalet sistemi böyleyken bence idama gerek yok.
-
nedensizde gelebilir isteyen her devlet çküyo suçluları ama biz yapamıyoruz birşey
-
İnsan hayatı değerlidir ve idam oldukça anlamsızdır.
Artan nüfusla beraber insanların kurduğu bu adaletsiz düzen içerisinde bireylere mutlaka ikinci bir şans verilmelidir diye düşünüyorum.
Fakat birileri binlerce insanı öldürmüşse ya da sebebiyet vermişse nefes alması bile gereksiz.
Toplum, devlet için değil;devlet, toplum için olmalıdır.
-
İdam olmalı ama adam gibi bir düzenleme icinde..
Cok hassas davranılmalı, bazıları vardır 10 kere af cıksın 11.sinde adam öldürür gene iceri girer..
Bu adamı beslemenin bir anlamı yok..
Vatan hainliği, tecavüz vs. suclar icin olmalı fakat insanları ipte salladırmak cok sacma..
İğne vs. seklinde olmalı.
Büyük ülkelerin zaten bir cogunda var..
Yoksa önüne gecemezsin..
Mesela ingilterede idam yoktur..
Gider sömürge ülkelerinde idam uygular..
-
turkiyede idam olmasi icin, daha milyon yil gecmesi lazim...
idam diyeceksin, hani insanin yasama hakkina saygi diyeceker.
idam diyeceksin, allahin verdigi cani bir tek allah alir diyecekler.
idam diyeceksin, zina yapmis kadin vurulur diyecekler
idam diyeceksin, avrupa insan haklari mahkemesinde milyonlarca dava acilacak.
peki idam olmayinca noluyor?
idam yapmayacaksan, bir suru hapisane ve akil hastanesi yapmalisin, topluma zararli kisileri madem oldurmuyoruz bir yere kapatmaliyiz, eee noluyor? o kadar insana kim bakacak, nerde kalacak derken is uzuyor, bir suru is gucu ve para aslinda tek bir dugmeye basip oldurebilecegin adamlari bir yere kapatmak icin harcaniyor. e bunlardan kurtulup idami yasallastirsan turkiyede, idam olmasi gerek adamdan cok idam olmamasi gereken insanlari asip kesecekler.
turkiyede idam 50 sene daha olmaz, olmamali...
-
garga bunu yazdı:
-----------------------------
turkiyede idam olmasi icin, daha milyon yil gecmesi lazim...
idam diyeceksin, hani insanin yasama hakkina saygi diyeceker.
idam diyeceksin, allahin verdigi cani bir tek allah alir diyecekler.
idam diyeceksin, zina yapmis kadin vurulur diyecekler
idam diyeceksin, avrupa insan haklari mahkemesinde milyonlarca dava acilacak.
peki idam olmayinca noluyor?
idam yapmayacaksan, bir suru hapisane ve akil hastanesi yapmalisin, topluma zararli kisileri madem oldurmuyoruz bir yere kapatmaliyiz, eee noluyor? o kadar insana kim bakacak, nerde kalacak derken is uzuyor, bir suru is gucu ve para aslinda tek bir dugmeye basip oldurebilecegin adamlari bir yere kapatmak icin harcaniyor. e bunlardan kurtulup idami yasallastirsan turkiyede, idam olmasi gerek adamdan cok idam olmamasi gereken insanlari asip kesecekler.
turkiyede idam 50 sene daha olmaz, olmamali...
-----------------------------
Zaten idam Türkiye'de yeni kalktı;ne 50 senesi milyon senesi: )İslamın "Kıssasa Kıssas" kuralını uygulayabilen devletler bunu tartışmaya gerek duymazdı bence.Ben laikliğin öcüsü(Kur-an) şeriatten bahsetmiyorum.
-
NetBABA bunu yazdı:
-----------------------------
peki amerika idamı kaldırın diyor kendisi asıyor,buna ne dersiniz?
bence soru bu olmalı,amerikada demokrasi tam işliyormu sizce.
benim kendi görüşüm idam olmalı...
-----------------------------Amerika demiyor Avrupa diyor
Avrupanin Amerikaya demeyede gotu kesmiyor
-
Bu dağdaki pisliğe,
Bu pisliklere destek çıkanlara,
Bu pisliklere yataklık edenlere,
Bu pisliklere yardım edenlere kesinlikle idam getirilmelidir. Şahsi görüşümdür..
