folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İdam Olmalımı? Neden?



İdam Olmalımı? Neden?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Apo idam olmalı ama 5-10 dakikada ölüp kurtulacağı bi idam olmamalı. İliklerine kadar acı işlenmeli ve bunu ona hissetirmeli.Fizyolojik ve psikolojik olarak tamamen çökertilip  yavaş yavaş inlete inlete öldürülmelidir.


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    Zamanında çok masumun canı yandı.Yine en çok o zavallı masumlara olacak. İdama kesinlikle karşıyım.


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    şöyle düşünün birde bazıları parasını konuşturup masum insanları içeri attırıyor.

    bunu engelleyemiyorlar daha idam gelirse masum kaç can gider kimbilir...

    adalet sistemi böyleyken bence idama gerek yok.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    nedensizde gelebilir isteyen her devlet çküyo suçluları ama biz yapamıyoruz birşey


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dina_Kaki
    Dina_Kaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    İnsan hayatı değerlidir ve idam oldukça anlamsızdır.

    Artan nüfusla beraber insanların kurduğu bu adaletsiz düzen içerisinde bireylere mutlaka ikinci bir şans verilmelidir diye düşünüyorum.

    Fakat birileri binlerce insanı öldürmüşse ya da sebebiyet vermişse nefes alması bile gereksiz.

    Toplum, devlet için değil;devlet, toplum için olmalıdır.

     


    Ve blok yapılan derslerin tek güzelliği, bir sigara daha içmeyip düşünebilmek seni..A.Redif YANKI
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    İdam olmalı ama adam gibi bir düzenleme icinde..

    Cok hassas davranılmalı, bazıları vardır 10 kere af cıksın 11.sinde adam öldürür gene iceri girer..

    Bu adamı beslemenin bir anlamı yok..

    Vatan hainliği, tecavüz vs. suclar icin olmalı fakat insanları ipte salladırmak cok sacma..

    İğne vs. seklinde olmalı.

     

    Büyük ülkelerin zaten bir cogunda var..

    Yoksa önüne gecemezsin..

    Mesela ingilterede idam yoktur..

    Gider sömürge ülkelerinde idam uygular..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    turkiyede idam olmasi icin, daha milyon yil gecmesi lazim...

    idam diyeceksin, hani insanin yasama hakkina saygi diyeceker.

    idam diyeceksin, allahin verdigi cani bir tek allah alir diyecekler.

    idam diyeceksin, zina yapmis kadin vurulur diyecekler

    idam diyeceksin, avrupa insan haklari mahkemesinde milyonlarca dava acilacak.

    peki idam olmayinca noluyor?

    idam yapmayacaksan, bir suru hapisane ve akil hastanesi yapmalisin, topluma zararli kisileri madem oldurmuyoruz bir yere kapatmaliyiz, eee noluyor? o kadar insana kim bakacak, nerde kalacak derken is uzuyor, bir suru is gucu ve para aslinda tek bir dugmeye basip oldurebilecegin adamlari bir yere kapatmak icin harcaniyor. e bunlardan kurtulup idami yasallastirsan turkiyede, idam olmasi gerek adamdan cok idam olmamasi gereken insanlari asip kesecekler.

    turkiyede idam 50 sene daha olmaz, olmamali...


    anca gidersin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    garga bunu yazdı:
    -----------------------------

    turkiyede idam olmasi icin, daha milyon yil gecmesi lazim...

    idam diyeceksin, hani insanin yasama hakkina saygi diyeceker.

    idam diyeceksin, allahin verdigi cani bir tek allah alir diyecekler.

    idam diyeceksin, zina yapmis kadin vurulur diyecekler

    idam diyeceksin, avrupa insan haklari mahkemesinde milyonlarca dava acilacak.

    peki idam olmayinca noluyor?

    idam yapmayacaksan, bir suru hapisane ve akil hastanesi yapmalisin, topluma zararli kisileri madem oldurmuyoruz bir yere kapatmaliyiz, eee noluyor? o kadar insana kim bakacak, nerde kalacak derken is uzuyor, bir suru is gucu ve para aslinda tek bir dugmeye basip oldurebilecegin adamlari bir yere kapatmak icin harcaniyor. e bunlardan kurtulup idami yasallastirsan turkiyede, idam olmasi gerek adamdan cok idam olmamasi gereken insanlari asip kesecekler.

    turkiyede idam 50 sene daha olmaz, olmamali...


    -----------------------------
    Zaten idam Türkiye'de yeni kalktı;ne 50 senesi milyon senesi: )

    İslamın "Kıssasa Kıssas" kuralını uygulayabilen devletler bunu tartışmaya gerek duymazdı bence.Ben laikliğin öcüsü(Kur-an) şeriatten bahsetmiyorum.

     

     


    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    NetBABA bunu yazdı:
    -----------------------------

    peki amerika idamı kaldırın diyor kendisi asıyor,buna ne dersiniz?

    bence soru bu olmalı,amerikada demokrasi tam işliyormu sizce.

    benim kendi görüşüm idam olmalı...


    -----------------------------

     

    Amerika demiyor Avrupa diyor

    Avrupanin Amerikaya demeyede gotu kesmiyor

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Bu dağdaki pisliğe,

    Bu pisliklere destek çıkanlara,

    Bu pisliklere yataklık edenlere,

    Bu pisliklere yardım edenlere kesinlikle idam getirilmelidir. Şahsi görüşümdür..


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
Toplam Hit: 4669 Toplam Mesaj: 26