İddaa Tuttu Sonunda Yırttım
-
Selcuk A. - Cemalpasa postanesi/Seyhan-ADANA 537854 - poste ceki hesabim :D
Not:Yukardaki bilgiler hayal urunudur :D
-
abi iki arki oynamıştık benim hisseme 800 ytl geldi dede siz gelin ben veririm borç :D:D tabi beni bulabilirseniz :D
-
oha hacı valla bi 40 ytl yollarmısın :D msn adreisni veya istersen ben adreismi sana pm ile bildirem gerçekten ihtiyacım var :D maaş günüde geçti ya tamam ya dewam oalyındayım :D
-
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
Oh amk da keşke yeni konu açmasaydın ora yazsaydın:D hayırl olsun itb rulz:D abi Sakora nında tek maç yattı yazık amk:(
-----------------------------Sormayın amk. ya :) hernekadar şeyime takmasamda insan üzülüyo lan :D ne fantaziler kurmuştum amk. :) amk. bizde öle bi şans warki zaten çölde yürüsek , kutup ayısı öper a.q maç bi ara ertelendi sonra tekrar başladı bende anlamadım ama berabere bitti , neyse önümüzdeki maçlara bakıcaz artık :D
-
Helal Hocam birkere hiç unutmam 100 bastım 100 ü gitti içimde hala o yüz a.q :( bir kaç tiyo verde alak su paralari artık a.q :)) saglam bi para cıksın ilk işim laptop almak :D
-
qaMbLer kardeşim bildiğin uzere bu para haram sıze yaramaz yemeyın sız cıddı dıyorum carpılırsınız falan ben carpıldım carpılacagım kadar zaten o yuzden kormuyorum :D
-
hacı ben 100 ytl yi helal yerlerde yemedim ki :D daha ne çarpılcam o para olmassa asıl ben carpılcam :D daha yasım genc :D
-
qaMbLer senın yas kac kı profıldekı dogru degıl degıl mı o kadar da olamazsın :D herhalde
-
yok hacı ne 9 u ibnelik olsun die yaptım öle güldürmek için
18 olcam 4 ay kaldı
-
sende bızdensın desene benımde 1 ay kaldı tum aylıgımı yatırmıstım :D ii kide yatırmısım
Toplam Hit: 5134 Toplam Mesaj: 34
