İgo My Way
-
CyberAngel bunu yazdırenegadealien bunu yazdı
Sygic için zamanında 2 lisans aldım. Böyle bi rezillik yok.
Hiç bi yeri bulmaz, düzgün çalışmaz.
IGO kullanıyorum yaklaşık 1 senedir, 2004-2005 yıllarında Windows Mobile versiyonunu kullanıyordum, bu kadar kaliteli bi program olamaz.
Türkiyede ve Fransada kullandım, bakkaları bile biliyor şerefsiz.
Cevrimiçi Trafik özelliği var, trafik sıkışınca seni hemen başka yere yönlendiriyor, gezici radarlarıon %90 ını biliyor, kalıcı radarların hepsini biliyor.
Kullan gerisi yalan.
S3 için olanını upload ediyorum. İçerisinde Başarsoftun Son Türkiye haritası ve Fransa haritası var.
Upload bitince yazarım
Tamda Sygic indirmesi bitti böyle bir yorum attın ya :) Hocam s3 için olan Galaxy note 3 içinde olur mu ? Bekliyorum linki.
IGO standartta Androidde yok diye Sygic aldım ben o zaman 60 tl lisans parası gitti.
Bi kere Türkiye'de en iyi harita firması Google ile de çalışan Başarsoft.
IGO içinde Başarsoftun haritası var.
renegadealien tarafından 12/Haz/14 22:44 tarihinde düzenlenmiştir -
upload ettinmi haci bi yerlere
-
rene'nin yazdıklarına dikkat edin.
başarsoft harita, igo primo yazılım.
hayatımı kolaylaştıran unsurlardır.
para verip lisanslı yazılımlarını aldım. Hakediyorlar.
-
https://drive.google.com/folderview?id=0B41QMXVvSMiIc210dUlEaUlnNGc&usp=sharing Indirebilirsiniz.
şifresi tahribat.com
-
renegadealien bunu yazdı
https://drive.google.com/folderview?id=0B41QMXVvSMiIc210dUlEaUlnNGc&usp=sharing Indirebilirsiniz.
şifresi tahribat.com
rene hocam s3 miniye uyarmı bilgin varmı ?
-
renegadealien bunu yazdı
Sygic için zamanında 2 lisans aldım. Böyle bi rezillik yok.
Hiç bi yeri bulmaz, düzgün çalışmaz.
IGO kullanıyorum yaklaşık 1 senedir, 2004-2005 yıllarında Windows Mobile versiyonunu kullanıyordum, bu kadar kaliteli bi program olamaz.
Türkiyede ve Fransada kullandım, bakkaları bile biliyor şerefsiz.
Cevrimiçi Trafik özelliği var, trafik sıkışınca seni hemen başka yere yönlendiriyor, gezici radarlarıon %90 ını biliyor, kalıcı radarların hepsini biliyor.
Kullan gerisi yalan.
S3 için olanını upload ediyorum. İçerisinde Başarsoftun Son Türkiye haritası ve Fransa haritası var.
Upload bitince yazarım
bende igo kadar laanet bir navigasyon görmedim.
geçen istanbula gittiğimde bi yere gidcektim bir açtım çökmüş açılmıyor.
uğraştım filan apk güncelledim çalıştı tam yolun ortasında tak tekrar çöktü.
biraz daha devam ettim bu sefer harida hatası verdi namussuz.
neyseki sygic yüklüydü sonradan farkettim.
işimi rahatlıkla hallettim. otobuste şarja bağladım 15 saat hiç kapanmadan adım adım bakkal market ne varsa tık demedi antalyaya kadar..
geçen manavgatta balta girmemiş orman gibi yerleri bile sorunsuz buldu. yeni güncellemeside geldi mis gibi.
igo pişmanlşıktır.
igo dediğin kooordinatı bulana kadar 2 kilometre geçiyor ve ancak yol hesaplaması yapıyor.
ama sygic anında nokta atışı yerini buluyor ve saniyesinde gözerhah kısaltamsı yapıyor.
o zamanlar sıkıntılı olmuş olablir ama şu anda igonun eline verir bizzat işlermi halleti tastik ettim yani.
edit: bendeki cihaz gmd 16 gb.
zalimadam tarafından 12/Haz/14 23:42 tarihinde düzenlenmiştir -
zalimadam bunu yazdırenegadealien bunu yazdı
Sygic için zamanında 2 lisans aldım. Böyle bi rezillik yok.
Hiç bi yeri bulmaz, düzgün çalışmaz.
IGO kullanıyorum yaklaşık 1 senedir, 2004-2005 yıllarında Windows Mobile versiyonunu kullanıyordum, bu kadar kaliteli bi program olamaz.
Türkiyede ve Fransada kullandım, bakkaları bile biliyor şerefsiz.
Cevrimiçi Trafik özelliği var, trafik sıkışınca seni hemen başka yere yönlendiriyor, gezici radarlarıon %90 ını biliyor, kalıcı radarların hepsini biliyor.
Kullan gerisi yalan.
S3 için olanını upload ediyorum. İçerisinde Başarsoftun Son Türkiye haritası ve Fransa haritası var.
Upload bitince yazarım
bende igo kadar laanet bir navigasyon görmedim.
geçen istanbula gittiğimde bi yere gidcektim bir açtım çökmüş açılmıyor.
uğraştım filan apk güncelledim çalıştı tam yolun ortasında tak tekrar çöktü.
biraz daha devam ettim bu sefer harida hatası verdi namussuz.
neyseki sygic yüklüydü sonradan farkettim.
işimi rahatlıkla hallettim. otobuste şarja bağladım 15 saat hiç kapanmadan adım adım bakkal market ne varsa tık demedi antalyaya kadar..
geçen manavgatta balta girmemiş orman gibi yerleri bile sorunsuz buldu. yeni güncellemeside geldi mis gibi.
igo pişmanlşıktır.
igo dediğin kooordinatı bulana kadar 2 kilometre geçiyor ve ancak yol hesaplaması yapıyor.
ama sygic anında nokta atışı yerini buluyor ve saniyesinde gözerhah kısaltamsı yapıyor.
o zamanlar sıkıntılı olmuş olablir ama şu anda igonun eline verir bizzat işlermi halleti tastik ettim yani.
edit: bendeki cihaz gmd 16 gb.
çökme vs şeyler uyumsuzluk güncelleme android in ve cihaz problemleri hocam.
şahsen google maps ile mutluyum.
-
Rene hocam çok teşekkürler upload için.Kendi telefonumda deneyim dedim çözünürlük hatası verdi.Onuda Universal data and branding dosyasını indirerek çözdüm.Çözünürlük hatası alanlar için bende onu upload ediyorum şimdi.Bİrazdan biter eklerim.
-
Google maps neyinize yetmiyor ? Tek problem offline olmamasi mi ? Arada cikmaz sokaktan götürüyor ama çoğu zaman iyi ? Mesela igonun farki ne google maps ten
-
CyberAngel bunu yazdı
Rene hocam çok teşekkürler upload için.Kendi telefonumda deneyim dedim çözünürlük hatası verdi.Onuda Universal data and branding dosyasını indirerek çözdüm.Çözünürlük hatası alanlar için bende onu upload ediyorum şimdi.Bİrazdan biter eklerim.
dosyayı banada atarmısın hocam? bendede s4 var çözünürlük hatası aldım
