İgo My Way

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    CyberAngel bunu yazdı
    renegadealien bunu yazdı

    Sygic için zamanında 2 lisans aldım. Böyle bi rezillik yok.

    Hiç bi yeri bulmaz, düzgün çalışmaz.

    IGO kullanıyorum yaklaşık 1 senedir, 2004-2005 yıllarında Windows Mobile versiyonunu kullanıyordum, bu kadar kaliteli bi program olamaz.

    Türkiyede ve Fransada kullandım, bakkaları bile biliyor şerefsiz.

    Cevrimiçi Trafik özelliği var, trafik sıkışınca seni hemen başka yere yönlendiriyor, gezici radarlarıon %90 ını biliyor, kalıcı radarların hepsini biliyor.

    Kullan gerisi yalan.

    S3 için olanını upload ediyorum. İçerisinde Başarsoftun Son Türkiye haritası ve Fransa haritası var.

    Upload bitince yazarım

    Tamda Sygic indirmesi bitti böyle bir yorum attın ya :) Hocam s3 için olan Galaxy note 3 içinde olur mu ? Bekliyorum linki.

    IGO standartta Androidde yok diye Sygic aldım ben o zaman 60 tl lisans parası gitti.

    Bi kere Türkiye'de en iyi harita firması Google ile de çalışan Başarsoft.

    IGO içinde Başarsoftun haritası var.

    renegadealien tarafından 12/Haz/14 22:44 tarihinde düzenlenmiştir

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    upload ettinmi haci bi yerlere 


    ftw
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    rene'nin yazdıklarına dikkat edin.

    başarsoft harita, igo primo yazılım.

    hayatımı kolaylaştıran unsurlardır.

    para verip lisanslı yazılımlarını aldım. Hakediyorlar.


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    https://drive.google.com/folderview?id=0B41QMXVvSMiIc210dUlEaUlnNGc&usp=sharing Indirebilirsiniz.

    şifresi tahribat.com


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeTr
    DeTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2010
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı

    rene hocam s3 miniye uyarmı bilgin varmı ? 

     


    Kelimeler Kanatır !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı

    Sygic için zamanında 2 lisans aldım. Böyle bi rezillik yok.

    Hiç bi yeri bulmaz, düzgün çalışmaz.

    IGO kullanıyorum yaklaşık 1 senedir, 2004-2005 yıllarında Windows Mobile versiyonunu kullanıyordum, bu kadar kaliteli bi program olamaz.

    Türkiyede ve Fransada kullandım, bakkaları bile biliyor şerefsiz.

    Cevrimiçi Trafik özelliği var, trafik sıkışınca seni hemen başka yere yönlendiriyor, gezici radarlarıon %90 ını biliyor, kalıcı radarların hepsini biliyor.

    Kullan gerisi yalan.

    S3 için olanını upload ediyorum. İçerisinde Başarsoftun Son Türkiye haritası ve Fransa haritası var.

    Upload bitince yazarım

    bende igo kadar laanet bir navigasyon görmedim.

    geçen istanbula gittiğimde bi yere gidcektim bir açtım çökmüş açılmıyor.

    uğraştım filan apk güncelledim çalıştı tam yolun ortasında tak tekrar çöktü.

    biraz daha devam ettim bu sefer harida hatası verdi namussuz.

    neyseki sygic yüklüydü sonradan farkettim.

    işimi rahatlıkla hallettim. otobuste şarja bağladım 15 saat hiç kapanmadan adım adım bakkal market ne varsa tık demedi antalyaya kadar..

    geçen manavgatta balta girmemiş orman gibi yerleri bile sorunsuz buldu. yeni güncellemeside geldi mis gibi.

    igo pişmanlşıktır.

    igo dediğin kooordinatı bulana kadar 2 kilometre geçiyor ve ancak yol hesaplaması yapıyor.

    ama sygic anında nokta atışı yerini buluyor ve saniyesinde gözerhah kısaltamsı yapıyor.

    o zamanlar sıkıntılı olmuş olablir ama şu anda igonun eline verir bizzat işlermi halleti tastik ettim yani.

    edit: bendeki cihaz gmd 16 gb.

    zalimadam tarafından 12/Haz/14 23:42 tarihinde düzenlenmiştir

    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı
    renegadealien bunu yazdı

    Sygic için zamanında 2 lisans aldım. Böyle bi rezillik yok.

    Hiç bi yeri bulmaz, düzgün çalışmaz.

    IGO kullanıyorum yaklaşık 1 senedir, 2004-2005 yıllarında Windows Mobile versiyonunu kullanıyordum, bu kadar kaliteli bi program olamaz.

    Türkiyede ve Fransada kullandım, bakkaları bile biliyor şerefsiz.

    Cevrimiçi Trafik özelliği var, trafik sıkışınca seni hemen başka yere yönlendiriyor, gezici radarlarıon %90 ını biliyor, kalıcı radarların hepsini biliyor.

    Kullan gerisi yalan.

    S3 için olanını upload ediyorum. İçerisinde Başarsoftun Son Türkiye haritası ve Fransa haritası var.

    Upload bitince yazarım

    bende igo kadar laanet bir navigasyon görmedim.

    geçen istanbula gittiğimde bi yere gidcektim bir açtım çökmüş açılmıyor.

    uğraştım filan apk güncelledim çalıştı tam yolun ortasında tak tekrar çöktü.

    biraz daha devam ettim bu sefer harida hatası verdi namussuz.

    neyseki sygic yüklüydü sonradan farkettim.

    işimi rahatlıkla hallettim. otobuste şarja bağladım 15 saat hiç kapanmadan adım adım bakkal market ne varsa tık demedi antalyaya kadar..

    geçen manavgatta balta girmemiş orman gibi yerleri bile sorunsuz buldu. yeni güncellemeside geldi mis gibi.

    igo pişmanlşıktır.

    igo dediğin kooordinatı bulana kadar 2 kilometre geçiyor ve ancak yol hesaplaması yapıyor.

    ama sygic anında nokta atışı yerini buluyor ve saniyesinde gözerhah kısaltamsı yapıyor.

    o zamanlar sıkıntılı olmuş olablir ama şu anda igonun eline verir bizzat işlermi halleti tastik ettim yani.

    edit: bendeki cihaz gmd 16 gb.

    çökme vs şeyler uyumsuzluk güncelleme android in ve cihaz problemleri hocam.

    şahsen google maps ile mutluyum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Rene hocam çok teşekkürler upload için.Kendi telefonumda deneyim dedim çözünürlük hatası verdi.Onuda Universal data and branding dosyasını indirerek çözdüm.Çözünürlük hatası alanlar için bende onu upload ediyorum şimdi.Bİrazdan biter eklerim.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    Google maps neyinize yetmiyor ? Tek problem offline olmamasi mi ? Arada cikmaz sokaktan götürüyor ama çoğu zaman iyi ? Mesela igonun farki ne google maps ten 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    CyberAngel bunu yazdı

    Rene hocam çok teşekkürler upload için.Kendi telefonumda deneyim dedim çözünürlük hatası verdi.Onuda Universal data and branding dosyasını indirerek çözdüm.Çözünürlük hatası alanlar için bende onu upload ediyorum şimdi.Bİrazdan biter eklerim.

    dosyayı banada atarmısın hocam? bendede s4 var çözünürlük hatası aldım

Toplam Hit: 7514 Toplam Mesaj: 47