

İğrenç Esprisi Olan Varmı?
-
bi sırada bazı embesillerin yanında taxi dedinmi hemen
geçen bi taxi çevirdim hala dönüyo lafı vardı a.q -
gerçekten iğrenç...
-
zhauhahaa
-
mc_anizma tüm espiri anlayışımı zikti aby yha:P
ama tahtihler ei kullanmak lazm:D -
öle şeylerle uraşan adamlar hangi çağdan kaldı bea :) vallaha helal olsun yinede cevap yazanlar var demek ki ;) hale kullanılıyor bu işler :))
-
böyle düşünüpte cevap yazman hoş :D
-
vala bu iğrenç espri olayınıa çok gıcık oluyorum ya. sanki kendim yapmış gibi sıkılıyorum böyle. yakın arkadaşım yapsa bile "la ya siktirgit aq" derim yani :S
ama şu "adamın biri..." şeyleri hoşuma gidiyo. çok komik olmasa da böyle akıllıca olduğundan sesteş şow oluyor :)
-
bu ikisi, benim en çok hoşuma gidenler;
erkekler boy abdesti alır kızlar girl abdesti alır:D
matematik dersinde sınıftaki herkes dışarı çıkmış neden? cevap: x'i yalnız bırakmak için:D
-
Adamın biri beyaz pantolon giyermiş,ossura ossura sarartmış.
Adamın biri kesermiş,karısı da balta.
adamın biri kızmış,istemeye gelmişler.
adamın biri aşıkmış,karısıda misket.
kadının adı aydan mış,kocasıda dünya dan.
leblebi yiyince neden su içilir?Cevap="Ossurunca tozutmasın diye" -
abi konuları uplamayın yaa :D
Toplam Hit: 8251 Toplam Mesaj: 55