İğrenç Esprisi Olan Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    bi sırada bazı embesillerin yanında taxi dedinmi hemen

    geçen bi taxi çevirdim hala dönüyo lafı vardı a.q

    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaDFiuS
    MaDFiuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2004
    Erkek
    gerçekten iğrenç...

    Her Tercih Bir Vazgeçiştir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korhan
    korhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    zhauhahaa

    https://www.fitnessaktif.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    mc_anizma tüm espiri anlayışımı zikti aby yha:P
    ama tahtihler ei kullanmak lazm:D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roque
    Roque's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2006
    Erkek
    öle şeylerle uraşan adamlar hangi çağdan kaldı bea :) vallaha helal olsun yinede cevap yazanlar var demek ki ;) hale kullanılıyor bu işler :))

    Tutamayacağım SÖZLER Vermem, ADIMLARIMDA Kim Ne Der DİYE Düşünmem, BASİT Kişilerle POLEMİĞE Girmem, CESARETSİZLİĞİ Gururla ÖRTMEM, YALAN ve TAKTİKLERLE Uğraşmayın YEMEM, Güvenmedikçe SEVMEM ve SEVEMEM, Ağır GELİYORSA Bunlar FİRAR Serbesttir ÜSTELEMEM!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaDFiuS
    MaDFiuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2004
    Erkek

    böyle düşünüpte cevap yazman hoş :D


    Her Tercih Bir Vazgeçiştir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    vala bu iğrenç espri olayınıa çok gıcık oluyorum ya. sanki kendim yapmış gibi sıkılıyorum böyle. yakın arkadaşım yapsa bile "la ya siktirgit aq" derim yani :S

    ama şu "adamın biri..." şeyleri hoşuma gidiyo. çok komik olmasa da böyle akıllıca olduğundan sesteş şow oluyor :)


    sanılanın aksine...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    bu ikisi, benim en çok hoşuma gidenler;

    erkekler boy abdesti alır kızlar girl abdesti alır:D

    matematik dersinde sınıftaki herkes dışarı çıkmış neden? cevap: x'i yalnız bırakmak için:D


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    Adamın biri beyaz pantolon giyermiş,ossura ossura sarartmış.
    Adamın biri kesermiş,karısı da balta.
    adamın biri kızmış,istemeye gelmişler.
    adamın biri aşıkmış,karısıda misket.
    kadının adı aydan mış,kocasıda dünya dan.
    leblebi yiyince neden su içilir?Cevap="Ossurunca tozutmasın diye"

    iyi biri değil... TBT
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    abi konuları uplamayın yaa :D

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
Toplam Hit: 8251 Toplam Mesaj: 55