folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ikamet Kayit İslemi ?



Ikamet Kayit İslemi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    ceza nasıl uygulanıyor :

    A isimli evindesin diyelim. ev ister ilçe içi ister il dışı ister il içinde olsun ev. A adresinde iken o adrese birisi gelip bildirimde bulunuyor. mesela senin eski evine ben yerleştim diyelim.

    nüfusa gidiyorum ve nüfus bana diyor ki. o evde birisi var diyor. ben diyorum ki, o adrese benden başka kimse yok. nüfus belgele diyor. emniyet devreye giriyor bişekilde belgeleniyor.

    o durumda seni o adresten atıyor sistem boşa. atınca da sen cezalı duruma düşüyorsun. sen o cezalı duruma düştüğün andan itibaren yedi gün içerisinde bilidiri yapmazsan cezadan kaçarın yok.

     

    ama sen yedi yıldır hala o adreste görünüyorsan ve o adresdeki ikamet ettiğin eve hala kimse gelip nüfusa bi bildiride bulunmadı ise yedi gün süre sürecin zaten başlamamış oluyor. yani sen gittiğinde direk nakil yaptırabiliyorsun.

     

    yani ceza kesilmesi için eski evindeki adresten seni boşa atmaları gerek ve sen sistemde boışta iken nezaman nüfusa gidip bi belge sorgulattığında ya iş yapıcanda hemen ceza kesilir

    MuhammeT tarafından 30/Nis/14 20:43 tarihinde düzenlenmiştir

    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    MuhammeT bunu yazdı

    ceza nasıl uygulanıyor :

    A isimli evindesin diyelim. ev ister ilçe içi ister il dışı ister il içinde olsun ev. A adresinde iken o adrese birisi gelip bildirimde bulunuyor. mesela senin eski evine ben yerleştim diyelim.

    nüfusa gidiyorum ve nüfus bana diyor ki. o evde birisi var diyor. ben diyorum ki, o adrese benden başka kimse yok. nüfus belgele diyor. emniyet devreye giriyor bişekilde belgeleniyor.

    o durumda seni o adresten atıyor sistem boşa. atınca da sen cezalı duruma düşüyorsun. sen o cezalı duruma düştüğün andan itibaren yedi gün içerisinde bilidiri yapmazsan cezadan kaçarın yok.

     

    ama sen yedi yıldır hala o adreste görünüyorsan ve o adresdeki ikamet ettiğin eve hala kimse gelip nüfusa bi bildiride bulunmadı ise yedi gün süre sürecin zaten başlamamış oluyor. yani sen gittiğinde direk nakil yaptırabiliyorsun.

     

    yani ceza kesilmesi için eski evindeki adresten seni boşa atmaları gerek ve sen sistemde boışta iken nezaman nüfusa gidip bi belge sorgulattığında ya iş yapıcanda hemen ceza kesilir

    Tamamdir hocam anladim olayi. Eski adresten cikarilmam zor. Sorun olmaz o zaman eyvallah :)


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek
    MuhammeT bunu yazdı

    ceza nasıl uygulanıyor :

    A isimli evindesin diyelim. ev ister ilçe içi ister il dışı ister il içinde olsun ev. A adresinde iken o adrese birisi gelip bildirimde bulunuyor. mesela senin eski evine ben yerleştim diyelim.

    nüfusa gidiyorum ve nüfus bana diyor ki. o evde birisi var diyor. ben diyorum ki, o adrese benden başka kimse yok. nüfus belgele diyor. emniyet devreye giriyor bişekilde belgeleniyor.

    o durumda seni o adresten atıyor sistem boşa. atınca da sen cezalı duruma düşüyorsun. sen o cezalı duruma düştüğün andan itibaren yedi gün içerisinde bilidiri yapmazsan cezadan kaçarın yok.

     

    ama sen yedi yıldır hala o adreste görünüyorsan ve o adresdeki ikamet ettiğin eve hala kimse gelip nüfusa bi bildiride bulunmadı ise yedi gün süre sürecin zaten başlamamış oluyor. yani sen gittiğinde direk nakil yaptırabiliyorsun.

     

    yani ceza kesilmesi için eski evindeki adresten seni boşa atmaları gerek ve sen sistemde boışta iken nezaman nüfusa gidip bi belge sorgulattığında ya iş yapıcanda hemen ceza kesilir

    Ek olarak ;

    Bir evde 3 farklı soyisimde kişi kayıt olabilir. Bu noktada da emniyet işin içine giriyor eve gelip gerçekten burada mı yaşıyorlar diye kontrol ediyorlar.

    ------------------

    Mürit hiç sıkıntıya gerek yok. Ne yalan uydurması falan. Ben de istanbulda bir sene adres bildirimi yapmadan oturdum. Eski adres yurt kayıtlı olduğundan silmemişler. Doğalgazı üzerime aldığım gibi nüfüsa gittim adıma düzenlenmiş doğalgaz kağıtlarını verdim bir fotokopisini aldı. Çaktm imzayı çıktım gittim. Oradaki görevli bayan memur yüzüme bile bakmadı.

Toplam Hit: 1421 Toplam Mesaj: 14