İkariam Oynayan Tbtli Arkadaşlar?
-
ikaraiam omikron serverındayım ismim :Richard_Ramirez daha yeni başladım eskiden oynarıdım bırakmıştım şimdi yeniden başladım bnm serverla aynı serverda olan varsa benle iletişim kurabilir mi?
-
travian oynayanlar varsa s18deyim, pmleyin bana :D
-
bende omikrondayım kardeşim adım : AzAPp90
-
vanhelsink bunu yazdı:
-----------------------------bende omikrondayım kardeşim adım : AzAPp90
-----------------------------
yeni misin? -
bboy_kaya bunu yazdı:
-----------------------------
travian oynayanlar varsa s18deyim, pmleyin bana :D
-----------------------------ben burda ikariam diorum sen taviandan bahsediyorsun :W
-
hea yeniyim.
-
bende yeniyim irtiabata geçelim senle irtibata geçelim bnm koordinatlarım
X: 58 Y: 88 beni dünya haritasından bulda diplomasi at =)) senn koordinatlar ne?
-
mortyr516 bunu yazdı:
-----------------------------
ikaraiam omikron serverındayım ismim :Richard_Ramirez daha yeni başladım eskiden oynarıdım bırakmıştım şimdi yeniden başladım bnm serverla aynı serverda olan varsa benle iletişim kurabilir mi?
-----------------------------o serverda yeni bir hesap açtım bambam66 kullanıcıadım polis oyunun verdiği isim bana oyunda ulaşırsan müttefik oluruz
-
bambam66 bunu yazdı:
-----------------------------mortyr516 bunu yazdı:
-----------------------------
ikaraiam omikron serverındayım ismim :Richard_Ramirez daha yeni başladım eskiden oynarıdım bırakmıştım şimdi yeniden başladım bnm serverla aynı serverda olan varsa benle iletişim kurabilir mi?
-----------------------------o serverda yeni bir hesap açtım bambam66 kullanıcıadım polis oyunun verdiği isim bana oyunda ulaşırsan müttefik oluruz
-----------------------------
isimden pat diye bulamıorum malesef...sen ada haritasına tıklayıp koordinatlarını verirsen seni bulabilrm..=)
-
bende oynuyorum ama gezegen epsilion :l yeni basladım 4 gün oluyor..
-
Valla eskiden epsilonda oynuyordum. Uzun zamandır bakmadım acontuma :|
