folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder İki Bilgisayarı Bağlamak?



İki Bilgisayarı Bağlamak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wizard
    Wizard's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    arkadaslar nette de baya bi aradım taradım fakat ne yaptıysam 2  pcyi baglayamadım.ipleri degiştirdim ag kurulumdan denedim 2 bilgisayarda calısa grubu olarak sadece kendini goruyor.yani dosya paylasımı olmuyor.ne yapabilirim?

    Bazen kalmak da gitmek kadar cesaret istiyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    ağ bağlantısını yaptıysan paylaşım klasörleri göremiyorsan bilgisayarıma sağ tıkla bilgisayar adı var orda bilgisayar tam adı yazar onu çalıtıra şu şekilde yaz \\isim bunu yaz enter de ordan ulaşa bilirsin bunu  dosyaları paylaşıma açmayı unutma burdaki dosyalarıda ağ klasörüne taşırsan  ağ paylaşımını yapmış olursun kolay gelsişn

    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Şimdi abi bir router / switch falan birşeyler lazım.

    Mesela 4 girişli MODEM in olsun

    2 sini de girdin mi modeme?

    Tamaaam.

    Onlar aynı Network deler şimdi.

    Bir de "Yerel Ağ kur" dan gidip ağ kurarsan,

    Ordakı çalışma gruplarını da aynı girersen,

    Sonra da dosya/yazıcı paylaşımını açarsan bitti gitii :)

     

     

    Ha, olmaz bu kadar uğraşmam mı diyorsun?

    Aç 2 makinadan da msn.

    Ordan yolla? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Müritler , kardeşler sanki herkes ağız birliği yapmış ebediyen açıklama kıtlığınız olarak mezara kadar gideceksiniz.

    Neyse..

     Router Switch Olmadan;

    Windows Vista üzerinde çapraz olmayan bildiğimiz düz ethernet kablosuylada iki ethernet girişi olan bilgisayarı rahatça ipleri değiştirmeden birbirine bağlayabiliriz.

    Windows XP üzerinde çapraz olan genelde görmediğimiz ethernet kablosuyla iki ethernet girişi olan bilgisayarları ipleri değiştirmek suretiyle bağlayabiliriz.

    ADSL üzerinden düz ethernet kablosuylada XP'leri veya Vistaları bağlayabilirsiniz ki zaten Vista ise açıkladığım üzere gerek yoktu.

     

    İki notebooku wireless üzerinden geçici bilgisayarlar arası kablosuz ağ kurarakta bağlayabilsekte saniyede ancak 1 mbyte veri aktarımı sağlayabilirsiniz.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wizard
    Wizard's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    abi şimdi ben ipleri de degiştirdim bu sefer de iki pc de nete girmiyor.onları da ne şekil degiştirecegimizi bi anlatabilirseniz cok mutlu olacam

    Bazen kalmak da gitmek kadar cesaret istiyor...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Müritler , kardeşler sanki herkes ağız birliği yapmış ebediyen açıklama kıtlığınız olarak mezara kadar gideceksiniz.

    Neyse..

     Router Switch Olmadan;

    Windows Vista üzerinde çapraz olmayan bildiğimiz düz ethernet kablosuylada iki ethernet girişi olan bilgisayarı rahatça ipleri değiştirmeden birbirine bağlayabiliriz.

    Windows XP üzerinde çapraz olan genelde görmediğimiz ethernet kablosuyla iki ethernet girişi olan bilgisayarları ipleri değiştirmek suretiyle bağlayabiliriz.

    ADSL üzerinden düz ethernet kablosuylada XP'leri veya Vistaları bağlayabilirsiniz ki zaten Vista ise açıkladığım üzere gerek yoktu.

     

    İki notebooku wireless üzerinden geçici bilgisayarlar arası kablosuz ağ kurarakta bağlayabilsekte saniyede ancak 1 mbyte veri aktarımı sağlayabilirsiniz.


    ----------------------------- 

     

    Abi piyasada kaç tane 2 tane ethernet girişi olan bilgisayar var :|

    Hepsi onboard ethernet...

     

     

    Wizard bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi şimdi ben ipleri de degiştirdim bu sefer de iki pc de nete girmiyor.onları da ne şekil degiştirecegimizi bi anlatabilirseniz cok mutlu olacam
    -----------------------------

    Şekil 1-A

     

     

     

    Ayrıca adam nerden bulcak Cross kabloyu da yapcak bu işleri :| 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    valla bu saatte zaten arkadaşın dediğinden de birşey anlamadım, zaten yardım etsekte etmesekte vatana millete bir zararı veya faydası olacağını

    zannetmiyorum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Musket daha önce yazmış:
    -----------------------------

    Şimdi abi bir router / switch falan birşeyler lazım.

    Mesela 4 girişli MODEM in olsun

    2 sini de girdin mi modeme?

    Tamaaam.

    Onlar aynı Network deler şimdi.

    Bir de "Yerel Ağ kur" dan gidip ağ kurarsan,

    Ordakı çalışma gruplarını da aynı girersen,

    Sonra da dosya/yazıcı paylaşımını açarsan bitti gitii :)

     

     

    Ha, olmaz bu kadar uğraşmam mı diyorsun?

    Aç 2 makinadan da msn.

    Ordan yolla? 


    -----------------------------
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    ikisininde işletim sistemi aynımı? birisi home digeri profesionelmi? ikiside aynımı? ip numarasından girebilmeyi denedinmi? agbaglantılarını aç adres çubuguna \\192.168.1.2 olarak yaz gir ip örnek verdim

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    derdin dosya yollamaksa yolla gitsin msn den bkz 4GB:

    img144/9552/msn4gbbl6.jpg  


    Metallica Rules
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wizard
    Wizard's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    hoca benim dert sadece dosya yollamak diil her türlü belgeyi paylasmak ve inansıkıldım artık 80 m2 icinde 2 pc var ve ag yok.bi yardım edin yaw her seyi denedim yaw

    Bazen kalmak da gitmek kadar cesaret istiyor...
Toplam Hit: 3145 Toplam Mesaj: 13