İki Bilgisayarı Bağlamak?
-
arkadaslar nette de baya bi aradım taradım fakat ne yaptıysam 2 pcyi baglayamadım.ipleri degiştirdim ag kurulumdan denedim 2 bilgisayarda calısa grubu olarak sadece kendini goruyor.yani dosya paylasımı olmuyor.ne yapabilirim?
-
ağ bağlantısını yaptıysan paylaşım klasörleri göremiyorsan bilgisayarıma sağ tıkla bilgisayar adı var orda bilgisayar tam adı yazar onu çalıtıra şu şekilde yaz \\isim bunu yaz enter de ordan ulaşa bilirsin bunu dosyaları paylaşıma açmayı unutma burdaki dosyalarıda ağ klasörüne taşırsan ağ paylaşımını yapmış olursun kolay gelsişn
-
Şimdi abi bir router / switch falan birşeyler lazım.
Mesela 4 girişli MODEM in olsun
2 sini de girdin mi modeme?
Tamaaam.
Onlar aynı Network deler şimdi.
Bir de "Yerel Ağ kur" dan gidip ağ kurarsan,
Ordakı çalışma gruplarını da aynı girersen,
Sonra da dosya/yazıcı paylaşımını açarsan bitti gitii :)
Ha, olmaz bu kadar uğraşmam mı diyorsun?
Aç 2 makinadan da msn.
Ordan yolla?
-
Müritler , kardeşler sanki herkes ağız birliği yapmış ebediyen açıklama kıtlığınız olarak mezara kadar gideceksiniz.
Neyse..
Router Switch Olmadan;
Windows Vista üzerinde çapraz olmayan bildiğimiz düz ethernet kablosuylada iki ethernet girişi olan bilgisayarı rahatça ipleri değiştirmeden birbirine bağlayabiliriz.
Windows XP üzerinde çapraz olan genelde görmediğimiz ethernet kablosuyla iki ethernet girişi olan bilgisayarları ipleri değiştirmek suretiyle bağlayabiliriz.
ADSL üzerinden düz ethernet kablosuylada XP'leri veya Vistaları bağlayabilirsiniz ki zaten Vista ise açıkladığım üzere gerek yoktu.
İki notebooku wireless üzerinden geçici bilgisayarlar arası kablosuz ağ kurarakta bağlayabilsekte saniyede ancak 1 mbyte veri aktarımı sağlayabilirsiniz.
-
abi şimdi ben ipleri de degiştirdim bu sefer de iki pc de nete girmiyor.onları da ne şekil degiştirecegimizi bi anlatabilirseniz cok mutlu olacam
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------Müritler , kardeşler sanki herkes ağız birliği yapmış ebediyen açıklama kıtlığınız olarak mezara kadar gideceksiniz.
Neyse..
Router Switch Olmadan;
Windows Vista üzerinde çapraz olmayan bildiğimiz düz ethernet kablosuylada iki ethernet girişi olan bilgisayarı rahatça ipleri değiştirmeden birbirine bağlayabiliriz.
Windows XP üzerinde çapraz olan genelde görmediğimiz ethernet kablosuyla iki ethernet girişi olan bilgisayarları ipleri değiştirmek suretiyle bağlayabiliriz.
ADSL üzerinden düz ethernet kablosuylada XP'leri veya Vistaları bağlayabilirsiniz ki zaten Vista ise açıkladığım üzere gerek yoktu.
İki notebooku wireless üzerinden geçici bilgisayarlar arası kablosuz ağ kurarakta bağlayabilsekte saniyede ancak 1 mbyte veri aktarımı sağlayabilirsiniz.
-----------------------------Abi piyasada kaç tane 2 tane ethernet girişi olan bilgisayar var :|
Hepsi onboard ethernet...
Wizard bunu yazdı:
-----------------------------
abi şimdi ben ipleri de degiştirdim bu sefer de iki pc de nete girmiyor.onları da ne şekil degiştirecegimizi bi anlatabilirseniz cok mutlu olacam
-----------------------------Şekil 1-A
Ayrıca adam nerden bulcak Cross kabloyu da yapcak bu işleri :|
-
valla bu saatte zaten arkadaşın dediğinden de birşey anlamadım, zaten yardım etsekte etmesekte vatana millete bir zararı veya faydası olacağını
zannetmiyorum.
-
Musket daha önce yazmış:
-----------------------------Şimdi abi bir router / switch falan birşeyler lazım.
Mesela 4 girişli MODEM in olsun
2 sini de girdin mi modeme?
Tamaaam.
Onlar aynı Network deler şimdi.
Bir de "Yerel Ağ kur" dan gidip ağ kurarsan,
Ordakı çalışma gruplarını da aynı girersen,
Sonra da dosya/yazıcı paylaşımını açarsan bitti gitii :)
Ha, olmaz bu kadar uğraşmam mı diyorsun?
Aç 2 makinadan da msn.
Ordan yolla?
----------------------------- -
ikisininde işletim sistemi aynımı? birisi home digeri profesionelmi? ikiside aynımı? ip numarasından girebilmeyi denedinmi? agbaglantılarını aç adres çubuguna \\192.168.1.2 olarak yaz gir ip örnek verdim
-
-
hoca benim dert sadece dosya yollamak diil her türlü belgeyi paylasmak ve inansıkıldım artık 80 m2 icinde 2 pc var ve ag yok.bi yardım edin yaw her seyi denedim yaw

