İki Otobüs Dolusu Silah Ele Geçirildi...
-

Adana'da bir TIR dolusu roket başlığı ele geçirilmesi, ardından bir TIR'ın aranmasına izin verilmemesi tartışmaları sürerken, bu kez Hatay yönüne giden 2 otobüste çok sayıda mühimmat bulunduğu ihbarı üzerine 2 otobüse el konuldu.

İhbar üzerine Adana-Gaziantep otoyolunda durdurulan 2 ayrı otobüsün bagajında yüklü miktarda ağır silahlara ait mühimmat ele geçirildi. Adana Emniyet Müdürlüğü Özel Hareket Şube Müdürlüğü'ne götürülen otobüslerde çok detaylı bir arama yapıldı, ancak miktarı açıklanmadı. Gelişmeler üzerine Özel Hareket Şube Müdürlüğü'nün çevresinde ise geniş güvenlik önlemi alındı. Otobüsler Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü, Bomba İmha Uzmanları ve Olay Yeri İnceleme Ekipleri tarafından didik didik edildi. Yetkililer, otobüslerde mermi olduğunu ancak miktarının henüz belirlenmediğini bildirdi.
Bu arada gazetecilerin bölgeden görüntü alması üzerine olay yerine panzer sevkedilip görüntü alınması engelledi.
ROKET BAŞLIĞI YAKALANMIŞTI
Adana'da 7 Kasım 2013'te polisin yüklü miktarda uyuşturucu sevk edileceği ihbarı üzerine Metal Sanayi'ye yaptığı baskında aranan TIR'da ilk açıklamaya göre; 935 adet roket başlığı olduğu bir kısmının Konya'da, bir kısmı da Adana'da üretildiğini, Suriye'ye gönderilmek istendiğini bildirilmişti. Emniyet Genel Müdürlüğü'nün bir gün sonra yaptığı açıklamada ise ele geçirilen malzemelerin roket başlığı olmadığı havan mermisi kovanına benzediği belirtilmişti. Olayla ilgili göz altına alınan 10 kişiden 3'ü tutuklanırken 7 kişi tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.
Bu gelişmeler tartışılırken Hatay'ın Kırıkhan İlçesi'nde 1 Ocak'ta ihbar üzerine durdurulan bir TIR'da Terörle Mücadele Kanunu'nun (TMK)10'uncu maddesiyle yetkili Adana Cumhuriyet Savcısı Özcan Şişman'a arama yaptırılmaması gündeme düştü. İddiaya göre, TIR, Kırıkhan yakınlarında Kırıkhan Cumhuriyet Savcısı'nın talimatıyla polis ve jandarma ekipleri tarafından durduruldu. TIR'ın kendi kontrolleri altında bulunduğunu belirten MİT görevlileri kolluk görevlilerine arama yaptırmadı. Kırıkhan Cumhuriyet Savcısı, bunun üzerine durumu Hatay bölgesinden sorumlu olan TMK' nın 10'uncu Maddesi'yle yetkili Adana Cumhuriyet Savcısı Özcan Şişman'a bilgi verdi. Kırıkhan'a giden Savcı Şişman da, kolluk görevlilerinin bölgeden uzaklaştırılması üzerine TIR'da arama yapamadı. TIR uzaklaşınca Savcı Şişman da, arama yaptırılmadığı yönde tutanak düzenleyerek bölgeden ayrıldı.
Tutanakları da Cumhuriyet Başsavcılığı'na teslim eden Savcı Şişman'ın ise kendi isteği ile görev bölgesi değiştirildi. Savcı Şişman'ı Gaziantep bölgesine, Gaziantep bölgesinden sorumlu olan Savcı Aziz Takcı' yı da Hatay bölgesinde görevlendirdi. -
ilerleyen günlerde operasyonu yapan polis ve savcının tayini çıkar
-
bu da mı gol değil.
artık akp bir sonraki seçimde %70 oy alır garanti.
-
Daft bunu yazdı
bu da mı gol değil.
artık akp bir sonraki seçimde %70 oy alır garanti.
çok küçük düşünüyorsun hocam en az %80 almalı ...
-
Easx bunu yazdıDaft bunu yazdı
bu da mı gol değil.
artık akp bir sonraki seçimde %70 oy alır garanti.
çok küçük düşünüyorsun hocam en az %80 almalı ...
88%
-
hatayi bunu yazdıEasx bunu yazdıDaft bunu yazdı
bu da mı gol değil.
artık akp bir sonraki seçimde %70 oy alır garanti.
çok küçük düşünüyorsun hocam en az %80 almalı ...
88%
%100 diyorum varmı arttıran.
-
FOXXLY bunu yazdı
%100 diyorum varmı arttıran.
suriyelileri sde katarsak %105e rahat çıkar
-
Abi hala "akp bu oyundan daha yüksek oy alarak çıkacak" diyen insanlar var.
lan ne oyunu bu, bildiğin milleti sömürdüler işte. Kabak gibi belli.
Sadece öküz öldü ortaklık bozuldu diye medyaya yansıdı bunlar, yoksa el ele sömürmeye devam ederlerdi.
-
cuneyd bunu yazdı
Abi hala "akp bu oyundan daha yüksek oy alarak çıkacak" diyen insanlar var.
lan ne oyunu bu, bildiğin milleti sömürdüler işte. Kabak gibi belli.
Sadece öküz öldü ortaklık bozuldu diye medyaya yansıdı bunlar, yoksa el ele sömürmeye devam ederlerdi.
bizim millet gariptir.
sikersin aldirmaz.
ibne dersin kaldirmaz.
-
klasik argo bir lafımız vardır hepimiz biliriz aslında
siken sevilir :)
-
hipokondriyak bunu yazdı
klasik argo bir lafımız vardır hepimiz biliriz aslında
siken sevilir :)
yarın burda küresel operasyona dur de mitini yapacaklarmış.
hay sizin ben ne manda kafalılar var. operasyonmuş çalmalarını haklı gören mandakafalılar.
ulen abd ab tüm dünya esadı destekliyor. esad dassağını yiyim ayağı çekiyo hala suriyedeki teröristlere yardım gönderiyo bu hükümet. ne malız ya. ulan bunlar gidince bir bir bugünlerin videoları youtubede paylaşılacak. hergünleri rezil rüsva edilecek...
