folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder İki Otobüs Dolusu Silah Ele Geçirildi...



İki Otobüs Dolusu Silah Ele Geçirildi...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

     

     

    Adana'da bir TIR dolusu roket başlığı ele geçirilmesi, ardından bir TIR'ın aranmasına izin verilmemesi tartışmaları sürerken, bu kez Hatay yönüne giden 2 otobüste çok sayıda mühimmat bulunduğu ihbarı üzerine 2 otobüse el konuldu.

    İhbar üzerine Adana-Gaziantep otoyolunda durdurulan 2 ayrı otobüsün bagajında yüklü miktarda ağır silahlara ait mühimmat ele geçirildi. Adana Emniyet Müdürlüğü Özel Hareket Şube Müdürlüğü'ne götürülen otobüslerde çok detaylı bir arama yapıldı, ancak miktarı açıklanmadı. Gelişmeler üzerine Özel Hareket Şube Müdürlüğü'nün çevresinde ise geniş güvenlik önlemi alındı. Otobüsler Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü, Bomba İmha Uzmanları ve Olay Yeri İnceleme Ekipleri tarafından didik didik edildi. Yetkililer, otobüslerde mermi olduğunu ancak miktarının henüz belirlenmediğini bildirdi.
    Bu arada gazetecilerin bölgeden görüntü alması üzerine olay yerine panzer sevkedilip görüntü alınması engelledi.

     

     

    ROKET BAŞLIĞI YAKALANMIŞTI

    Adana'da 7 Kasım 2013'te polisin yüklü miktarda uyuşturucu sevk edileceği ihbarı üzerine Metal Sanayi'ye yaptığı baskında aranan TIR'da ilk açıklamaya göre; 935 adet roket başlığı olduğu bir kısmının Konya'da, bir kısmı da Adana'da üretildiğini, Suriye'ye gönderilmek istendiğini bildirilmişti. Emniyet Genel Müdürlüğü'nün bir gün sonra yaptığı açıklamada ise ele geçirilen malzemelerin roket başlığı olmadığı havan mermisi kovanına benzediği belirtilmişti. Olayla ilgili göz altına alınan 10 kişiden 3'ü tutuklanırken 7 kişi tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

     

    Bu gelişmeler tartışılırken Hatay'ın Kırıkhan İlçesi'nde 1 Ocak'ta ihbar üzerine durdurulan bir TIR'da Terörle Mücadele Kanunu'nun (TMK)10'uncu maddesiyle yetkili Adana Cumhuriyet Savcısı Özcan Şişman'a arama yaptırılmaması gündeme düştü. İddiaya göre, TIR, Kırıkhan yakınlarında Kırıkhan Cumhuriyet Savcısı'nın talimatıyla polis ve jandarma ekipleri tarafından durduruldu. TIR'ın kendi kontrolleri altında bulunduğunu belirten MİT görevlileri kolluk görevlilerine arama yaptırmadı. Kırıkhan Cumhuriyet Savcısı, bunun üzerine durumu Hatay bölgesinden sorumlu olan TMK' nın 10'uncu Maddesi'yle yetkili Adana Cumhuriyet Savcısı Özcan Şişman'a bilgi verdi. Kırıkhan'a giden Savcı Şişman da, kolluk görevlilerinin bölgeden uzaklaştırılması üzerine TIR'da arama yapamadı. TIR uzaklaşınca Savcı Şişman da, arama yaptırılmadığı yönde tutanak düzenleyerek bölgeden ayrıldı.

    Tutanakları da Cumhuriyet Başsavcılığı'na teslim eden Savcı Şişman'ın ise kendi isteği ile görev bölgesi değiştirildi. Savcı Şişman'ı Gaziantep bölgesine, Gaziantep bölgesinden sorumlu olan Savcı Aziz Takcı' yı da Hatay bölgesinde görevlendirdi.

     

    KAYNAK


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BEDB1N
    BEDB1N's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    ilerleyen günlerde operasyonu yapan polis ve savcının tayini çıkar

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    bu da mı gol değil.

    artık akp bir sonraki seçimde %70 oy alır garanti.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    bu da mı gol değil.

    artık akp bir sonraki seçimde %70 oy alır garanti.

    çok küçük düşünüyorsun hocam en az %80 almalı ...


    www.kriptopedi.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek
    Easx bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    bu da mı gol değil.

    artık akp bir sonraki seçimde %70 oy alır garanti.

    çok küçük düşünüyorsun hocam en az %80 almalı ...

    88%


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    hatayi bunu yazdı
    Easx bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    bu da mı gol değil.

    artık akp bir sonraki seçimde %70 oy alır garanti.

    çok küçük düşünüyorsun hocam en az %80 almalı ...

    88%

    %100 diyorum varmı arttıran.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı
     

    %100 diyorum varmı arttıran.

    suriyelileri sde katarsak %105e rahat çıkar


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Abi hala "akp bu oyundan daha yüksek oy alarak çıkacak" diyen insanlar var.

    lan ne oyunu bu, bildiğin milleti sömürdüler işte. Kabak gibi belli.

    Sadece öküz öldü ortaklık bozuldu diye medyaya yansıdı bunlar, yoksa el ele sömürmeye devam ederlerdi.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
    cuneyd bunu yazdı

    Abi hala "akp bu oyundan daha yüksek oy alarak çıkacak" diyen insanlar var.

    lan ne oyunu bu, bildiğin milleti sömürdüler işte. Kabak gibi belli.

    Sadece öküz öldü ortaklık bozuldu diye medyaya yansıdı bunlar, yoksa el ele sömürmeye devam ederlerdi.

    bizim millet gariptir.

    sikersin aldirmaz.

    ibne dersin kaldirmaz.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    klasik argo bir lafımız vardır hepimiz biliriz aslında 

     

    siken sevilir :) 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    klasik argo bir lafımız vardır hepimiz biliriz aslında 

     

    siken sevilir :) 

    yarın burda küresel operasyona dur de mitini yapacaklarmış.
    hay sizin ben ne manda kafalılar var. operasyonmuş çalmalarını haklı gören mandakafalılar.

    ulen abd ab tüm dünya esadı destekliyor. esad dassağını yiyim ayağı çekiyo hala suriyedeki teröristlere yardım gönderiyo bu hükümet. ne malız ya. ulan bunlar gidince bir bir bugünlerin videoları youtubede paylaşılacak. hergünleri rezil rüsva edilecek...


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
Toplam Hit: 2304 Toplam Mesaj: 15