İkinci Öğretimde Okumak
-
az once tercih klavuzuna baktım
kocaelide
-bilgisayar müh.
-endstri müh.
-elektronik-haberleşme müh.
-makine müh. gibi bolumler tutuyo ama daha iyi ünilerde ikinci öğretim okumak iyimidir?ikinci öğretim okumanın avantajları ve dezavantajları nelerdir? -
2. ögretimin harçları daha yüksek derslere ögleden sonra 3 te giriyon gece 10 da çıkıyon tam bilmiyorum ama 1. ögretim okudum ben kocaeli unide daha iyiydi.
-
Bildiğim kadarıyla eğitiminde pek fark olmuyor. Sadece dersler biraz geç başlayıp geç bitiyor bir de harçları yüksek.
-
Hans bunu yazdı:
-----------------------------
2. ögretimin harçları daha yüksek derslere ögleden sonra 3 te giriyon gece 10 da çıkıyon tam bilmiyorum ama 1. ögretim okudum ben kocaeli unide daha iyiydi.
-----------------------------
peki hocam harçta ne gibi bi miktar oynama yapar?bide kocaelide okumus biri olarak uni nasıl olanakları imkanları ders ortamları yada anadoluda okumakla istanbulda okumak arasında üniversite soınrasında iş olanakları fark edermi? -
ikinci öğretim kıyaktır, daha rahat oluyo :)
ist ünide. 4 te gidip 7 8 gibi cıkıyoduk derslerden.
sabah erken uyanma derdin olmuyo. sınavlar falan sabahın köründe olmuyo..
+ sınav sorularını birinci öğretimlerden alabiliyon.
bidaha okusam 2. öğretim okurdum heralde..
-
tek farki harclar biraz yuksek,
egitim kalitesi bakimindan bir farki yok.
ders saatleri okuldan okula degismekte.
kimisi 5 de baslayip 9 da bitiriyor ve cumartesi ve pazar da egitim yaptiriyor
kimisi 3 te baslatip 10-11 de bitiriyor cumartesi pazar egitim yaptirmiyor
gidecegin okulu arayip bilgi al
-
harcı daha fazla olur ikinci öğretimin.. ama daha kaliteli hocaların girdiğini biliyorum. istanbl üniverstesinde okuyorum. örgün eğitimdeyim. şahsen ikinci öğretim olmasını çok isterdim. saat 4 5 gibi dersler başlıyo. 10 olmadan bitiyo. sabah uykunu alıyosun. otobüslerde yolculuk zor olmuyo çünkü o saatlerde yoğunluk olmuyo..fakat şimdi ben tıka basa dolu otobüste yarı uyuklamaklı gidiyorum,
-
MitaLika bunu yazdı:
-----------------------------
harcı daha fazla olur ikinci öğretimin.. ama daha kaliteli hocaların girdiğini biliyorum. istanbl üniverstesinde okuyorum. örgün eğitimdeyim. şahsen ikinci öğretim olmasını çok isterdim. saat 4 5 gibi dersler başlıyo. 10 olmadan bitiyo. sabah uykunu alıyosun. otobüslerde yolculuk zor olmuyo çünkü o saatlerde yoğunluk olmuyo..fakat şimdi ben tıka basa dolu otobüste yarı uyuklamaklı gidiyorum,
-----------------------------
bide soyle bişey var ben anadolu lisesi mezunuyum dersler 9 da başlayıp 4 te bitiyodu ve bütün günüm okulda geçiyodu hayattan zevk alamaz hale geliyo bi yerde artık insan şimdi üni. o şekilde düşününce sıkıntıya giriyorum sorum su lise ortamıyla aynı olurmu yine hayttan sıkılırmıyım yoksa ortam daha farklı olurmu? -
ThundeR bunu yazdı:
-----------------------------
ikinci öğretim kıyaktır, daha rahat oluyo :)
ist ünide. 4 te gidip 7 8 gibi cıkıyoduk derslerden.
sabah erken uyanma derdin olmuyo. sınavlar falan sabahın köründe olmuyo..
+ sınav sorularını birinci öğretimlerden alabiliyon.
bidaha okusam 2. öğretim okurdum heralde..
-----------------------------evet evet, sınav soruları ;)
-
İkinci öğretim okuyorum ben de. İkinci öğretimin harçları biraz yüksek. Güzel yanları var. Erken kalkmak gibi bi derdin yok. Dersler genelde 5 gibi falan başlar. Maksimum 11'de biter. Ders çalışmak ikinci öğretimde daha rahattır. Kötü yanı gündüzcü arkadaşların varsa onlar okuldayken sen büyük ihtimal uyuyor olursun. Hafta içi geceleri hariç çok fazla görüşemezsin. Ha bi de okulun ilk zamanlarında uykun gelebilir. ( herkeste aynısı oluyor mu bilmem de ben derste uyuklardım ilk zamanlar :D ) Yazın gececi olmak ayrı bi avantajdır. Yazın o sıcağını çekmezsin.
-
herkes harcın yüksek oldugunu soyluyoda ne kadar fark ediyo harclar?
