İkinci Öğretimde Okumak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    az once tercih klavuzuna baktım

    kocaelide

    -bilgisayar müh.
    -endstri müh.
    -elektronik-haberleşme müh.
    -makine müh.  gibi bolumler tutuyo ama daha iyi ünilerde ikinci öğretim okumak iyimidir?ikinci öğretim okumanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    2. ögretimin harçları daha yüksek derslere ögleden sonra 3 te giriyon gece 10 da çıkıyon tam bilmiyorum ama 1. ögretim okudum ben kocaeli unide daha iyiydi.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Bildiğim kadarıyla eğitiminde pek fark olmuyor. Sadece dersler biraz geç başlayıp geç bitiyor bir de harçları yüksek.


    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    Hans bunu yazdı:
    -----------------------------

    2. ögretimin harçları daha yüksek derslere ögleden sonra 3 te giriyon gece 10 da çıkıyon tam bilmiyorum ama 1. ögretim okudum ben kocaeli unide daha iyiydi.


    -----------------------------


    peki hocam harçta ne gibi bi miktar oynama yapar?bide kocaelide okumus biri olarak uni nasıl olanakları imkanları ders ortamları yada anadoluda okumakla istanbulda okumak arasında üniversite soınrasında iş olanakları fark edermi?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThundeR
    ThundeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    ikinci öğretim kıyaktır, daha rahat oluyo :)

    ist ünide. 4 te gidip 7 8 gibi cıkıyoduk derslerden.

    sabah erken uyanma derdin olmuyo. sınavlar falan sabahın köründe olmuyo..

    + sınav sorularını birinci öğretimlerden alabiliyon.

    bidaha okusam 2. öğretim okurdum heralde..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    tek farki harclar biraz yuksek,

    egitim kalitesi bakimindan bir farki yok.

    ders saatleri okuldan okula degismekte.

    kimisi 5 de baslayip 9 da bitiriyor ve cumartesi ve pazar da egitim yaptiriyor

    kimisi 3 te baslatip 10-11 de bitiriyor cumartesi pazar egitim yaptirmiyor

    gidecegin okulu arayip bilgi al


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitaLika
    MitaLika's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    harcı daha fazla olur ikinci öğretimin.. ama daha kaliteli hocaların girdiğini biliyorum. istanbl üniverstesinde okuyorum. örgün eğitimdeyim. şahsen ikinci öğretim olmasını çok isterdim. saat 4 5 gibi dersler başlıyo. 10 olmadan bitiyo. sabah uykunu alıyosun. otobüslerde yolculuk zor olmuyo çünkü o saatlerde yoğunluk olmuyo..fakat şimdi ben tıka basa dolu otobüste yarı uyuklamaklı gidiyorum,

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    MitaLika bunu yazdı:
    -----------------------------

    harcı daha fazla olur ikinci öğretimin.. ama daha kaliteli hocaların girdiğini biliyorum. istanbl üniverstesinde okuyorum. örgün eğitimdeyim. şahsen ikinci öğretim olmasını çok isterdim. saat 4 5 gibi dersler başlıyo. 10 olmadan bitiyo. sabah uykunu alıyosun. otobüslerde yolculuk zor olmuyo çünkü o saatlerde yoğunluk olmuyo..fakat şimdi ben tıka basa dolu otobüste yarı uyuklamaklı gidiyorum,


    -----------------------------


    bide soyle bişey var ben anadolu lisesi mezunuyum dersler 9 da başlayıp 4 te bitiyodu ve bütün günüm okulda geçiyodu hayattan zevk alamaz hale geliyo bi yerde artık insan şimdi üni. o şekilde düşününce sıkıntıya giriyorum sorum su lise ortamıyla aynı olurmu yine hayttan sıkılırmıyım yoksa ortam daha farklı olurmu?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elfkrc
    elfkrc's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ocak/2010
    Dişi

    ThundeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    ikinci öğretim kıyaktır, daha rahat oluyo :)

    ist ünide. 4 te gidip 7 8 gibi cıkıyoduk derslerden.

    sabah erken uyanma derdin olmuyo. sınavlar falan sabahın köründe olmuyo..

    + sınav sorularını birinci öğretimlerden alabiliyon.

    bidaha okusam 2. öğretim okurdum heralde..


    -----------------------------

    evet evet, sınav soruları ;)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Salu3
    Salu3's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    İkinci öğretim okuyorum ben de. İkinci öğretimin harçları biraz yüksek. Güzel yanları var. Erken kalkmak gibi bi derdin yok. Dersler genelde 5 gibi falan başlar. Maksimum 11'de biter. Ders çalışmak ikinci öğretimde daha rahattır. Kötü yanı gündüzcü arkadaşların varsa onlar okuldayken sen büyük ihtimal uyuyor olursun. Hafta içi geceleri hariç çok fazla görüşemezsin. Ha bi de okulun ilk zamanlarında uykun gelebilir. ( herkeste aynısı oluyor mu bilmem de ben derste uyuklardım ilk zamanlar :D ) Yazın gececi olmak ayrı bi avantajdır. Yazın o sıcağını çekmezsin.


    Tren odun seçmez hacı abi...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    herkes harcın yüksek oldugunu soyluyoda ne kadar fark ediyo harclar?

Toplam Hit: 6865 Toplam Mesaj: 36