İletisim Formu Neden Çalışmaz?
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------musa-90 bunu yazdı:
-----------------------------Hocam al karaladım derler ya bende yaptım öyle bişeyler dosyayı aç içeride mailin gidecegi adres var (yani kendi mail adrsini yaz)
http://www.fileserve.com/file/RJXKXg5/sendmail.rar
-----------------------------hocam teşekkür ederim uğraştığın için ama.
Formunuz Gönderilemedi. Lütfen Tekrar Deneyiniz.
-----------------------------Hocm yazıdıgımı kodu denememiştim şimdi dendim sıkıntı yok mail geliyor gereksizlere düşüyor sadece o da başlık kısmını yazmamıım koda.
Server ında sıkıntı olabilir.
-
sanırım hosting firmanda isimtescil,
isimtescil spam send ler için hermailden mail göndermiyor. 2 yıldır bunun üzerine smtp destekli formmail kullanmayı öneriyor.
gönderen maili iletisim@ercansahin.net uzantılı bir mail yaparsan çalışır muhtemelen.
Edit: evet şimdi baktım . 3 yıl önceymiş.
http://www.onlinedestek.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/56/7/linux-hosting-paketleri-icin-php-mail-formu
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------illa mail gondermek yerine, verileri veritabanına kaydetsen ve mailini açmak yerine sitende oluşturduğun bir sayfadan gönderilmiş mailleri okusan daha kolay olur sanki.
birde daha güzel bi tema bulman dileğiyle.
-----------------------------Onun bir adı var :) Kullanıcı yorumu.
-
Hast bunu yazdı:
-----------------------------Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------illa mail gondermek yerine, verileri veritabanına kaydetsen ve mailini açmak yerine sitende oluşturduğun bir sayfadan gönderilmiş mailleri okusan daha kolay olur sanki.
birde daha güzel bi tema bulman dileğiyle.
-----------------------------Onun bir adı var :) Kullanıcı yorumu.
-----------------------------
Kullanici yorumu mu :D -
ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------
Hast bunu yazdı:
-----------------------------Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------illa mail gondermek yerine, verileri veritabanına kaydetsen ve mailini açmak yerine sitende oluşturduğun bir sayfadan gönderilmiş mailleri okusan daha kolay olur sanki.
birde daha güzel bi tema bulman dileğiyle.
-----------------------------Onun bir adı var :) Kullanıcı yorumu.
-----------------------------
Kullanici yorumu mu :D
-----------------------------tamam dır artık database ye kaydediliyor. admin panelinden de okuyorum. ancaaak. gel gör ki güvenlik kodu nu yapamdım. çünkü biraz karışık bir sistem le yaptım bunu :D
