folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder İletisim Formu Neden Çalışmaz?



İletisim Formu Neden Çalışmaz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musa-90
    musa-90's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2011
    Erkek

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    musa-90 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam al karaladım derler ya bende yaptım öyle bişeyler dosyayı aç içeride mailin gidecegi adres var (yani kendi mail adrsini yaz)

    http://www.fileserve.com/file/RJXKXg5/sendmail.rar


    -----------------------------

     

    hocam teşekkür ederim uğraştığın için ama.

     

    Formunuz Gönderilemedi. Lütfen Tekrar Deneyiniz.


    -----------------------------

    Hocm yazıdıgımı kodu denememiştim şimdi dendim sıkıntı yok mail geliyor gereksizlere düşüyor sadece o da başlık kısmını yazmamıım koda.

    Server ında sıkıntı olabilir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cracker
    cracker's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    sanırım hosting firmanda isimtescil,

    isimtescil spam send ler için hermailden mail göndermiyor. 2 yıldır bunun üzerine smtp destekli formmail kullanmayı öneriyor. 

    gönderen maili iletisim@ercansahin.net uzantılı bir mail yaparsan çalışır muhtemelen.

     

    Edit: evet şimdi baktım . 3 yıl önceymiş.

    http://www.onlinedestek.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/56/7/linux-hosting-paketleri-icin-php-mail-formu


    Sana Verilecek En İyi Ceza Kısasa Kısastır, Şiddetli Bir Ceza Şehvete Esir Olanı Gaflet Uykusundan Uyandırır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hast
    Hast's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Aralık/2003
    Erkek

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    illa mail gondermek yerine, verileri veritabanına kaydetsen ve mailini açmak yerine sitende oluşturduğun bir sayfadan gönderilmiş mailleri okusan daha kolay olur sanki.

    birde daha güzel bi tema bulman dileğiyle.


    -----------------------------

    Onun bir adı var :) Kullanıcı yorumu.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Hast bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    illa mail gondermek yerine, verileri veritabanına kaydetsen ve mailini açmak yerine sitende oluşturduğun bir sayfadan gönderilmiş mailleri okusan daha kolay olur sanki.

    birde daha güzel bi tema bulman dileğiyle.


    -----------------------------

    Onun bir adı var :) Kullanıcı yorumu.


    -----------------------------
    Kullanici yorumu mu :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    ZoRKaYa bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hast bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    illa mail gondermek yerine, verileri veritabanına kaydetsen ve mailini açmak yerine sitende oluşturduğun bir sayfadan gönderilmiş mailleri okusan daha kolay olur sanki.

    birde daha güzel bi tema bulman dileğiyle.


    -----------------------------

    Onun bir adı var :) Kullanıcı yorumu.


    -----------------------------
    Kullanici yorumu mu :D

    -----------------------------

     

    tamam dır artık database ye kaydediliyor. admin panelinden de okuyorum. ancaaak. gel gör ki güvenlik kodu nu yapamdım. çünkü biraz karışık bir sistem le yaptım bunu :D


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 1733 Toplam Mesaj: 16