İlk Defa Pc Topladım Bakın Kazıkmı Yedim :)
-
lcd monitörü wide screen almanı tavsiye edebilirim sadece.
-
yaw 30 dolar daha verip 1 gb ram daha alsaydın ya
-
nerdeyse aynı özellikleri bende aldım ama bi farkla ekran kartı 512 paylaşımsız fiat biraz pahalı ekran kartını pahalıya almış olabilrsin hayırlı olsun.
-
ben 19" widescreen monitörü 328 ytl ye aldım hoca. çok dehşet bi şey. sen 17" i 330 a almışsın. ne iş?
-
kartalkethuda bunu yazdı:
-----------------------------
ben 19" widescreen monitörü 328 ytl ye aldım hoca. çok dehşet bi şey. sen 17" i 330 a almışsın. ne iş?
-----------------------------19 da aynı paraydı ben kasti 17" aldım dayı :)
-
ben aynı özellikler ama seagate 250 sata II aldım senden daha ucuza ve anakartım daha iyisi bide mönütörün ms -tepki süresini 8 olandan alsaydın ...
ama derlerye edilmiş şeyin davası olmaz diee..
hayırlı olsun :))
Toplam Hit: 2417 Toplam Mesaj: 17
