İlk Dönem Ortalaması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzengil
    uzengil's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2011
    Erkek

    Selamın aleyküm arkadaslar ilk dönem ortalamam 66 civarı ikinci dönemim pek iyi gitmiyor 4-5 tane zayıf var yenı yasaya göre 50 ortalama ile geçiliyormuş ilk dönem ne kadar etkiler


    İmza nasıl atılıyor ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Birincisi hangi okul, çan eğirisi var mı? yaz okulu mu var büt mü?


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzengil
    uzengil's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2011
    Erkek

    Lise yav :D


    İmza nasıl atılıyor ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek

    selam

    benim ilk dönem 77 ortalamam var allaha şükür ilk sınavlara göre ortalama 89 geliyo  :)

    Şimdi senin sorunun şu:

    Ortalamam 66 ikinci dönem 50 alsam ne kadar etkiler

     

    şimdi sene soru ortalamasından bahsediyosan (66+50)/2= 58 oluyor.

    yani bayağı düşürüyor 66 neresi 58 neresi o.O

     

    Senin lise son sınıf olduğunu varsayarsak ve önceki 3 sene ortalamalarının 65 olduğunu varsayarsak :)

    (65+65+65+58)/4 = 63,25 yapıyor. bence o kadar çok etkilemiyor ama yinede yüksek tutmaya çalış :)


    3D Printing Studio | Anahtarlık • Figür • Kişiye Özel Tasarım | Instagram : @geekbaski
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzengil
    uzengil's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2011
    Erkek

    Düşmesi önemli değil 50 yi tutturmam önemli ya amacım 50 yi tutturmak


    İmza nasıl atılıyor ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mxmax
    Mxmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    mebden anladığım kadarıyla iki dönem aritmetik ortalaması 50 ve üzeriyse doğrudan sınıfı geçiyorsun .

    örnek ilk dönem tüm derslerin not ortalaması 66 sınıfı geçmen için ikinci dönem minimum not ortalamanın 34 olması lazım.


    trader
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    bak nasıl biliyor musun . bende liseliyim :D bu hakkında epey bilgim var . sistem çok kolaylaştı aslında

    benim ilk dönem 10 zayıf vardı . hepsini ilk yazılılarda düzelttim . nasıl oldu dersen .

    ilk dönem atıyorum x dersinin ortalaması 30 . ikinci dönem bu dersin ortalamasını en az 70 getirmen lazım . 

    iki dönem in ortamlamalarını toplayıp 2 ' ye böldüğün zaman 50 olması gerekiyor.

    birde şöyle birşey var mesela . ilk dönem ki dersin 10 . ikinci dönem 90 getirmek zorunda değilsin . 70 ve üstü getirdğin takdirde o dersten başarılı sayılıyorsun . 


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzengil
    uzengil's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2011
    Erkek

    Tek sorunum su iki dönem ortalaması merakıydı şimdi içim rahatladı 40 bile getirsem ki rahat geliyor o zaman geçiyormuşum iyi bakalım :)


    İmza nasıl atılıyor ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    2 liseyide yazıyorum

     

    Düz lise isen : Ortalaman ( 2 DÖNEMİN ORTALAMASI ) 50  yi geçerse ortalama ile geçiyorsun yanlız baraj derslerin kalıyor onlardan sorumlu geçiyorsun şöyle.


    Dil ve anlatım
    Tarih
    Coğrafya

    Zayıf olsun , karnende ortalaman 50'yi geçsin , karnende ortalama ile geçti yazacak , yanlız Dil ve anlatım dersi baraj dersi olduğu için o dersten borçlu geçeceksin lise bitene kadar o dersi vermek zorundasın yoksa diploma alamıyorsun.

     

    Anadolu lisesi ve dengi liselerdeysen ( FEN HARİÇ )

    2 dönemin ortalaması 55'i geçmek zorunda şöyle ;


    Dil ve anlatım
    Tarih
    Coğrafya

    Zayıf , ve ortalaman yetmiyor , karnende sorumlu geçti yazacak 3 zayıf olduğu için sınıfı geçeceksin fakat 3 tane dersten borçlu gececeksin.
    Eğer o derslere 1 zayıf daha eklersen ki şöyle

    Dil ve anlatım
    Tarih
    Coğrafya
    Edebiyat

    Bu sekilde sınıf tekrarı yazar karnende. Sınıf geçmek istiyorsun 3 zayıf ve ya karne ortalamanın 55 olması gerekiyor.

     

    NOT: YENİ SİSTEMDE BU 4+4+4 SİSTEMİNDE TÜM OKULLARIN KARNE ORTALAMASI 50 OLDU FİLAN DİYORLAR AMA BİLMİYORUM EĞER ÖYLE OLURSA TÜM LİSELİLER İÇİN MUTLU HABER. ÇÜNKÜ FEN LİSESİNDEKİ ÇOCUGUN KARNE ORTALAMASI 70 OLMAK ZORUNDA , ANADOLUDAKİNİN 55 , SOSYAL BİLİMLERDEKİNİN 65 , DÜZ LİSEDEKİNİN 50

    ŞİMDİ BUNU HEPSİNİ SABİT 50 YAPTILAR DİYE DUYDUM AMA BİLMİYORUM.

    DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLAMISSINDIR.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzengil
    uzengil's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2011
    Erkek

    Herkesın 50 oldu dostum


    İmza nasıl atılıyor ?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    ben 2.50 tutturuyodum mesela mat siksen veremedigim için hocayla taşşak geçiyodum :D


    ZalımMadam.10.07.24
Toplam Hit: 1517 Toplam Mesaj: 12