İlk Oyunum İçin Yardım :)
-
Grafikte 10 numara kötüyüm.

Şu butonlar resme yakışmış mı? eğer yakışmışsa Png leri bende Türkçe Yapıp ekleyecem(yazıları ingilizce yapmıştım madem ben yapıyorum türkçe olsun diye karar değiştirdim.)
Yakışmamış diyen grafikten anlayan arkadaşlardan biri 256 X 64 olarak bu resme uygun gidecek 2 buton çizebilir mi?
Oyun için yeni konu açacam ama sound buglarından bıktığım için yayınlayıp kurtulmak istiyorum...
-
hocam anlamadım, oyun flappy bird gibi mi yoksa farklı bişey mi?
Ayrıca butonalr biraz daha parlak olabilir böyle direk bg parçası gibi duruyor
-
Hocam renkler normaldede böyle soluk mu? Eğer öyleyse biraz canlılık lazım.Birde yazı fontlarını tek bir font kullanarak yapsan daha güzel olur bence.
-
ben bunun html5'ini denemiştim. gecikmeleri çözemeyip bırakmıştım projeyi
-
O kus göt kadar yerden nası gececek la, tusubasadaki yassi futbol topu gibi olmus hayvan.
-
Buton hazırlama sitesi. Çok kolay
http://www.grsites.com/generate/group/2000/
-
Valla dayanamadım. yayınladım.
Andegine oyun motorunda Music nesnesindeki buglar yüzünden bıktım :/ renkler canlı oyun tanıtımını yaparım. Eğer değiştirme şansım varsa bu konuyu güncellerim yoksa bunu modlar siler yeni konu açarım hayırlı geceler...
Oyun şöyle kuşlar geçmeye çalışıyor sen borularla kuşu eziyorsun :)
Edit : Google Wallet türkiye için açılmış satıcı hesabımı açtım..
DuPi tarafından 06/Tem/14 01:57 tarihinde düzenlenmiştir -
Bakın beyler şöyle bir projem var;
Yüzüklerin efendisi, yani orta dünyada geçiyor hikaye,
Gerçek dünya boyutunda bir yer, yani bir köşedeki oyuncu diğer köşedekine saldırmak isterse 1 hafta reel zamanda yol alması gerekiyor.
Stronghold oynayanlar bilirler, surların üstüne okçu çıkarmak, bunlara mangal koymak ki alevli ok atabilsinler, yere mazot dökmek falan bi ton ayrıntı vardı, aynı bu şekilde bir çok ayrıntı olacak, oyunda elf cüce insan ork gibi temel ırklar olacak.
Herkes oyuna girerken 110 lira ödeyecek, 10 lirası şirkete kalacak direk.
Geri kalan 100 liranın yarısını sizi öldüren kişi alacak, geri kalan 50 lira havuza gidecek.
Bir başkası sizi öldüreni öldürdüğünde 75 lira alacak, bu böyle böyle birike birike gidecek,
Havuzda kalanlar oyun sonuna kadar hayatta kalanlara eşit dağıtılacak.
En çok adamı öldüren ve sona kalan adam haliyle baya para kazanmış olacak.
Oyun 6 ay sürecek, server akşam 6dan 12'ye kadar açık olacak.
Klanlar, ittifaklar birlikler, dağda mağrada saklanıp oyunun bitmesini beklemek,
Vadilere aşılmaz surlar döşemek, veya açıkta yol tutmak büyümek büyümek...
Şu oyunu yapsın birisi ben 1 yıl okulu işi bırakır oturur bunu oynarım ama kimsenin sikinde değiliz.
6 Yıl önce bunu tbt'de ifade ettiğimde internetin çok gelişmesi, server için kullanılacak makinenin çok iyi olması falan gibi bahaneler gelmişti, hayır adamlar birbirini görmeyecek zaten, yani elbette kartal basacak görecek ama gittiği yeri görecek, yani herkesin birbiriyle trafiği olmayacak, büyük savaşlarda falan belki yüklenme olur onun haricinde on numara beş yıldız bişi olur.
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı
O kus göt kadar yerden nası gececek la, tusubasadaki yassi futbol topu gibi olmus hayvan.
ahhaah
-
glaurung bunu yazdı
Bakın beyler şöyle bir projem var;
Yüzüklerin efendisi, yani orta dünyada geçiyor hikaye,
Gerçek dünya boyutunda bir yer, yani bir köşedeki oyuncu diğer köşedekine saldırmak isterse 1 hafta reel zamanda yol alması gerekiyor.
Stronghold oynayanlar bilirler, surların üstüne okçu çıkarmak, bunlara mangal koymak ki alevli ok atabilsinler, yere mazot dökmek falan bi ton ayrıntı vardı, aynı bu şekilde bir çok ayrıntı olacak, oyunda elf cüce insan ork gibi temel ırklar olacak.
Herkes oyuna girerken 110 lira ödeyecek, 10 lirası şirkete kalacak direk.
Geri kalan 100 liranın yarısını sizi öldüren kişi alacak, geri kalan 50 lira havuza gidecek.
Bir başkası sizi öldüreni öldürdüğünde 75 lira alacak, bu böyle böyle birike birike gidecek,
Havuzda kalanlar oyun sonuna kadar hayatta kalanlara eşit dağıtılacak.
En çok adamı öldüren ve sona kalan adam haliyle baya para kazanmış olacak.
Oyun 6 ay sürecek, server akşam 6dan 12'ye kadar açık olacak.
Klanlar, ittifaklar birlikler, dağda mağrada saklanıp oyunun bitmesini beklemek,
Vadilere aşılmaz surlar döşemek, veya açıkta yol tutmak büyümek büyümek...
Şu oyunu yapsın birisi ben 1 yıl okulu işi bırakır oturur bunu oynarım ama kimsenin sikinde değiliz.
6 Yıl önce bunu tbt'de ifade ettiğimde internetin çok gelişmesi, server için kullanılacak makinenin çok iyi olması falan gibi bahaneler gelmişti, hayır adamlar birbirini görmeyecek zaten, yani elbette kartal basacak görecek ama gittiği yeri görecek, yani herkesin birbiriyle trafiği olmayacak, büyük savaşlarda falan belki yüklenme olur onun haricinde on numara beş yıldız bişi olur.
sağlam bir öykü olması lazım detaylar falan, bu tarz sistemler artık daha kolay yazılıyor. sadece kurgunun iyi olması yetmez nerde grafikler nerde programcı nerde bu yahninin soğanı...
-
telif hakkı içeriyor diye google yayınlamadı :S
grafikleri baştan çizmeli :(
