İlk Sayılır 3D Tasarımım
-
Hocam öncelikle emeğine sağlık ilk demene bakarsak geometri tamam gibi görünüyor, öyle ki görsellerde arama yapan bir başka kişi bunu bulsa referans olarak kullanabilir. Yorumlamamıza izin verdiğin için diyeceklerim şunlar;
ekleyebileceklerin;
Işıklandırma ve sahne bilgisi ile eklenecek toplam 3 ışık ve biraz perspektif ile kamera konumlandırması.düzeltebileceğin yerler;
1. Tepedeki kapağın UVW'si kesişiyor.. texture birleşimlerini modele göre ayarlamak için photoshop oynaması yapmalısın aksi taktirde al texture'u at modele ve konumlandır yapınca sıkıntı oluyor.. bununla uğraşamam dersen, texture olarak kullandığın map'i Mirror yaparsan tileable olur yani biraz da olsa gizlersin bu kesikleri. (Material'ı da manuel hazırlamakta fayda var)
2. Tutma yerine gelirsek saman yığını gibi duruyor, U V ve W ler ip gibi görünene kadar küçültülmüş, orada sanki başka texture var gibi.
3. Aşağıdaki metal sap, Polygon kesişimleri kırık yani Edge'ler belli oluyor bunları smooth yaparsan yumuşak bir metal elde edersin. Aynısı son kısım için de geçerli ipi yumuşak gösterebilirsin.
Son olarak Metalin rengi biraz solabilir ve Siyah kısmı koyu gri tonlarına çekebilirsin. -
Ceoden bunu yazdı
Hocam öncelikle emeğine sağlık ilk demene bakarsak geometri tamam gibi görünüyor, öyle ki görsellerde arama yapan bir başka kişi bunu bulsa referans olarak kullanabilir. Yorumlamamıza izin verdiğin için diyeceklerim şunlar;
ekleyebileceklerin;
Işıklandırma ve sahne bilgisi ile eklenecek toplam 3 ışık ve biraz perspektif ile kamera konumlandırması.düzeltebileceğin yerler;
1. Tepedeki kapağın UVW'si kesişiyor.. texture birleşimlerini modele göre ayarlamak için photoshop oynaması yapmalısın aksi taktirde al texture'u at modele ve konumlandır yapınca sıkıntı oluyor.. bununla uğraşamam dersen, texture olarak kullandığın map'i Mirror yaparsan tileable olur yani biraz da olsa gizlersin bu kesikleri. (Material'ı da manuel hazırlamakta fayda var)
2. Tutma yerine gelirsek saman yığını gibi duruyor, U V ve W ler ip gibi görünene kadar küçültülmüş, orada sanki başka texture var gibi.
3. Aşağıdaki metal sap, Polygon kesişimleri kırık yani Edge'ler belli oluyor bunları smooth yaparsan yumuşak bir metal elde edersin. Aynısı son kısım için de geçerli ipi yumuşak gösterebilirsin.
Son olarak Metalin rengi biraz solabilir ve Siyah kısmı koyu gri tonlarına çekebilirsin.yorum için sağoalsın hocam artık zaman bulursam buna bulamazsan dieğr çalışmalarda göz önüne alıcam dediklerini teşekkürler
-
asiminnesli bunu yazdı
@dhmm
teşekkürler hocam yorumlar için sp kısmı baya orantısız haklısın
@hipokondriyak
hocam google görsellerden 3-5 fotoya bakarak yaptım sadece bu değil diğer tarafı için ortaya altını başka fotoya dengesizlik te biraz ondan oldu zaten
hangi programla yaptin hocam
-
hipokondriyak bunu yazdıasiminnesli bunu yazdı
@dhmm
teşekkürler hocam yorumlar için sp kısmı baya orantısız haklısın
@hipokondriyak
hocam google görsellerden 3-5 fotoya bakarak yaptım sadece bu değil diğer tarafı için ortaya altını başka fotoya dengesizlik te biraz ondan oldu zaten
hangi programla yaptin hocam
Blender 2.75a
-
İlk çalışma olarak gayet güzel eline, emeğine sağlık daha güzellerini görmek isterim.