İlkokul Kitabında Harita Şoku
-
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
hiçbişey yapmazlar şimdi bunlarda paşa paşa takılmaya devam eder. yokmu bunu basan oçnu çaktırmadan gömecek biri ya. o basan matbaayı adamın götüne sokmaları lazım
-----------------------------öyle bi delikanlı varmı peki Türkiye'de?
-
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
hiçbişey yapmazlar şimdi bunlarda paşa paşa takılmaya devam eder. yokmu bunu basan oçnu çaktırmadan gömecek biri ya. o basan matbaayı adamın götüne sokmaları lazım
-----------------------------öyle bi delikanlı varmı peki Türkiye'de?
-----------------------------Lafta var, icraatta yok
-
bunlara en uygun cevap bu olsa gerek
http://i55.photobucket.com/albums/g133/Mc_cO_By/Yawshaklar.jpg
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
hiçbişey yapmazlar şimdi bunlarda paşa paşa takılmaya devam eder. yokmu bunu basan oçnu çaktırmadan gömecek biri ya. o basan matbaayı adamın götüne sokmaları lazım
-----------------------------öyle bi delikanlı varmı peki Türkiye'de?
-----------------------------Lafta var, icraatta yok
-----------------------------aynen öyle..
-
Güneydoğudan sesleniyorum,
Götü yiyen varsa çıksın bakalım ortaya,
Öyle hayalperest haritalarla insanları psikolojik olarak sindirmekle ülke kurulmaz, toprak alınmaz,
Madem bu kadar istiyorlar güneydoğuyu, çıksınlar karşımıza,
Biz GAZİ ünvanını camekanlarda sergilemek için, yılda bir kez bayram olarak kutlamak için almadık,
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Güneydoğudan sesleniyorum,
Götü yiyen varsa çıksın bakalım ortaya,
Öyle hayalperest haritalarla insanları psikolojik olarak sindirmekle ülke kurulmaz, toprak alınmaz,
Madem bu kadar istiyorlar güneydoğuyu, çıksınlar karşımıza,
Biz GAZİ ünvanını camekanlarda sergilemek için, yılda bir kez bayram olarak kutlamak için almadık,
-----------------------------Sana Aynen Kelimesi kelimesine katılıyorum Hemşerim
Bunu Yapanı bulup Dünyasını dar edeceksin ki Bir daha Bunları yazmaya,çizmeye,konuşmaya cüreti olmasın.
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
hiçbişey yapmazlar şimdi bunlarda paşa paşa takılmaya devam eder. yokmu bunu basan oçnu çaktırmadan gömecek biri ya. o basan matbaayı adamın götüne sokmaları lazım
-----------------------------öyle bi delikanlı varmı peki Türkiye'de?
-----------------------------Lafta var, icraatta yok
----------------------------- -
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
hiçbişey yapmazlar şimdi bunlarda paşa paşa takılmaya devam eder. yokmu bunu basan oçnu çaktırmadan gömecek biri ya. o basan matbaayı adamın götüne sokmaları lazım
-----------------------------öyle bi delikanlı varmı peki Türkiye'de?
-----------------------------Lafta var, icraatta yok
-----------------------------
-----------------------------
heheh sonra faşist diyorlar ama. hatta bunları öldürsen aradan 10-15 sene geçince boşuna öldürüldüler diye şiirler yazılıyor şarkılar yapılıyor ağıtlar yakılıyor. :D :D bu topraklarda milletini sevmek toprak bütünlüğünü korumak son zamanlarda suç oldu. :) -
B0LDPiL0T bunu yazdı:
-----------------------------heheh sonra faşist diyorlar ama. hatta bunları öldürsen aradan 10-15 sene geçince boşuna öldürüldüler diye şiirler yazılıyor şarkılar yapılıyor ağıtlar yakılıyor. :D :D bu topraklarda milletini sevmek toprak bütünlüğünü korumak son zamanlarda suç oldu. :
-----------------------------
Son zamanda zaten işin çığrı çıktı. Faşist cuntacı vs :) Toprak bütünlüğü, vatan söz konusu ise olsun varsın faşist desinler cuntacı desinler. Bunun neyinden çekiniyorlar anlamış değilim. -
Anca çizimlerde kalır 3-5 köpek bi şeyler çizmiş işte o kadar,
