İnanılmaz Bir Dumur!!!
-
Arkadaşım, bir kızla konuşuyordu. Kız bir herifin öss puanını sordu, arkadaşımda "311" yazdı ama meğersem 31 de smiley varmış. Bu olaydan sonra kız engelledi ve biz 4 kişi yarım saat boyunca durmadan güldük. Karın kası yaptım valla :D İşte resmi:
http://img78.imageshack.us/img78/51/311ca6.jpg -
çok kötü bir durum valla :) şimdi kızın yüzünü görmek vardı bi de :)
-
puahuahauah de zuahuahaua yarıldım mina kyimm yaf..!!
-
gerçekten çok köyütüymüş yav :P
-
aoHAhoaHOAhoaHOAhoaHOAhoaHOa:)
-
ZUhahah
Allah koru yarabbi.
Küçük kardeşin üzerine atılabilir bir durumdur.Toparlaması uzun sürer ama sonuç pozitiftir. ;)
Kolay gele... -
konu yeri sence dogrumu acaba
-
ehhuuuehee maşallah amcam ii ubuytmuş ben de 331 puan verdim
-
zuaha o neydi bea koptum yaf
-
iyi 69 lu bi puan ve smiley olayı yaşanmadı dahada berbat olurdu.gerçi bundan daha berbatı olurmu bileme ahahah ( :
-
feci yarıcı ama kaptan haklı yeri geyik olmalı saol paylaştığın için fistan
Toplam Hit: 3413 Toplam Mesaj: 28
