İnca Mı Airties Mı ?
-
Hajılar sıddetle airties dıyorum hem kullanıyorum memunum...hemde kalıte bakımından
-
airties
inca daha ucuz galiba ama airties iidir -
inca
-
Arkadaşım herkezin modemi kendine güzeldir.Modem çalışıyorsa sorun yaratmıyorsa en iyisi odur bence :)
inca yada airties diyen arkadaşlar neye dayanarak diyorsunuz onuda belirtirseniz daha iyi olur.
Ben kendim evde dandirikten diye tabir edilen geekadsl kullanıyorum.Gayet memnunum hiç sorun yaratmadı isteyerek almadım ama aldığıma pişman olmadım inş. da olmam.
incayı kullandım çok çabuk bozuluyor.2saate bağlanmıyor.İnternet kafede 2tane inca çöpe gitti.
airtieside birine kurmuştum.Daha beni aramadı sorun var diye :)
-
inca ya hayır inca ya hayır iki tane 4 portlu inca modem aldım ıkısıde tamırde dogru duzgun celımsıyor kımseyede tavsıye tavsıye etmıyorum allah inca modem kullananlara sabır versın ve inşlh bozulmaz
-
beyler adamın msjını ii okuyn modem önerisi istemio sdc bu 2 modem arasında hangisi iidr die soruo ;)
-
speedtouch 546 :D
-
tabik airties..
-
airties Numberone dir bende olmasada
Toplam Hit: 4220 Toplam Mesaj: 20
