Index Atmak?
-
DL ile index atilirmi? acemiyim idare edin :)
atilirsa nasil?
Atilmiyormus :)
index nasil atilir soru bu?
-
atılmaz.
siteye erişim sağlanamaz bir süre sadece -
hmm peki hangi programla atilir, veya nasil atilir daha dogrusu soru bu :)
-
oha :D
index için açık bulup admin paneline yada ftp'ye gireceksin..
-
git yat hocam. en hayırlısı bu olur bu saatte ;)
-
sorunun cevabi cok uzun ...
tek soruyla ogrenilecek bisi degil bu
arastirman uygulaman gerekli
eger kendi sitene index atmak istiyosan o kolay indir herhangi bi FTP programi kur
ftp kullanici adini ve sifreni gir indexini istedigin yere bas
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
sorunun cevabi cok uzun ...
tek soruyla ogrenilecek bisi degil bu
arastirman uygulaman gerekli
eger kendi sitene index atmak istiyosan o kolay indir herhangi bi FTP programi kur
ftp kullanici adini ve sifreni gir indexini istedigin yere bas
-----------------------------vazgec diyon yani hocam :)
saol.. ben hack amacli kullanmayi dusunuyordum
-
fantazimi yapcan?
-
http://fizy.com/mood buraya gir hareketliyi seç seni yönlendirecek :| beta gerçi ama idare et düzelir zamanla :)
-
Boşa harcayak 5 10 senen varsa hemen başla
-
Kararlıysan, kesinlikle bunu öğrenmem gerekiyor diyorsan http://tahribat.com/Dokumanlar buradan başla bence.
İşin içinden çıkamadığın zaman forumda konu açıp yardım alabilirsin mesela.
