İndirdiklerimi Açamıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dina_Kaki
    Dina_Kaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek
    dosya uzantısı pdf dostum ofice 2003 yüklü

    Ve blok yapılan derslerin tek güzelliği, bir sigara daha içmeyip düşünebilmek seni..A.Redif YANKI
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dina_Kaki
    Dina_Kaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek
    osym.gov.tr burdan bide memurlar.net adresnden bakablrsn:)2008 kpss sınavı. şu öğretmen adayları için:)

    Ve blok yapılan derslerin tek güzelliği, bir sigara daha içmeyip düşünebilmek seni..A.Redif YANKI
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    .pdf'leri acrobat reader açar. Bunu daha basit bir programla açarsın. Office'deki yazılımlar açmaz.

    Foxit Reader ;

    http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=foxit-reader&lid=1990

    bu arada format felan deneme sakın ya da modemi götürüp download yapmıyor deme adama (:

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    son cevaplarda bir kez daha okuyunca sorunun çözümünün ne kadar basit olduğunu Türk insanının tipik anti araştırmacı yapısının

    nasıl meydan bulduğunu gördüm.

    Open Office veya Office 2008 dene.Veri kaybı olmuş olabilir ondan tekrar indir.Foxit PDF reader ,Adobe Acrobat Reader veya Microsoft Reader'la açmayı dene.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dina_Kaki
    Dina_Kaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek
    tamamdır beyler teşekürler program sayesinde halletim..

    Ve blok yapılan derslerin tek güzelliği, bir sigara daha içmeyip düşünebilmek seni..A.Redif YANKI
Toplam Hit: 5022 Toplam Mesaj: 16