İng Bank Turuncu Hesap ?
-
Arkadaşlar reklamlarda görmüşsünüzdür . %9.5 hoşgeldin faizi var diyor . Kullanan arkadaşlar varmı iyimidir ? Yada sölemedikleri bi dolanbaçlık varmı ?
-
%9,5 veriyosa vadesi uzundur
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------%9,5 veriyosa vadesi uzundur
-----------------------------
90 günmüş heralde -
JackDaniels bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
%9,5 veriyosa vadesi uzundur
-----------------------------
90 günmüş heralde
-----------------------------Hoş geldin faiz oranımız %9,5’tir. Hoş geldin faiz süresi bitiminde sunduğumuz faiz oranımız mevcut uygulamada %8,5’tir. Faiz oranları yıllık basit brüt oranlardır. Hoşgeldin faizinin süresi 90 gündür. Hesap açılır açılmaz, hesap bakıyesi “0” olsa dahi hoşgeldin faizinin süresi başlar.
-
bankanın amacı orta ve uzun vadede kazanmak
-
ben yatırdım iyi yani ama sadece 90 günü kapsıyor faizin günlük geliyor yani 3 ay parayı tutmak zorunda degılsın aylık da 9.5 den işlem goruyor ama 3 ay sonra faiz 8.5 e düşüyor şu an piyasann en iyisi ama faiz hesabının direk %9.5 den hesaplanmayacısı umarım biliyosundur fv=pv(1+0.95) üstü kaç aysa artık
-
ilaveten devletin kestiği %2 vergide var :D aslında bankalar para vermiyor bu sadece ing için degıl her banka için diyelim 1000 tl attık bir yıl sonra 1200 oldu ama %2 vergisi var %4 enflasyon ne kaldı geriye :D
-
azizsenel55 bunu yazdı:
-----------------------------ben yatırdım iyi yani ama sadece 90 günü kapsıyor faizin günlük geliyor yani 3 ay parayı tutmak zorunda degılsın aylık da 9.5 den işlem goruyor ama 3 ay sonra faiz 8.5 e düşüyor şu an piyasann en iyisi ama faiz hesabının direk %9.5 den hesaplanmayacısı umarım biliyosundur fv=pv(1+0.95) üstü kaç aysa artık
-----------------------------
Walla hesaplamadan anlamam ama 5bin lirayı 90 gün tutup çekebiliyomuyum ? Öyleyse 90 günde ne kadar verir ? -
JackDaniels bunu yazdı:
-----------------------------
azizsenel55 bunu yazdı:
-----------------------------
ben yatırdım iyi yani ama sadece 90 günü kapsıyor faizin günlük geliyor yani 3 ay parayı tutmak zorunda degılsın aylık da 9.5 den işlem goruyor ama 3 ay sonra faiz 8.5 e düşüyor şu an piyasann en iyisi ama faiz hesabının direk %9.5 den hesaplanmayacısı umarım biliyosundur fv=pv(1+0.95) üstü kaç aysa artık
-----------------------------
Walla hesaplamadan anlamam ama 5bin lirayı 90 gün tutup çekebiliyomuyum ? Öyleyse 90 günde ne kadar verir ?
-----------------------------5 bin lira 90 gün sonra 5 475 TL olacak peki vergiler düşünce ?
100 bin tl im olsaydı 9.500 tl 3 aylık faiz olcaktı oda aylık 3166 TL eder ki hayatımın birikimini yapip yiyebilirim ?
-
hocam ing portföy bulmakta zorlanıo ondan da yapmış olabilir ama hiçbi banka kendi kârını etkilemez hani buda benden demez dip köşe yazılarda bişiler wardır mutlaka yada düşülcek fazileride katmıştır ws
-
şu vadeli hesaptan hiç bişey anlamıyorum. iş bankası %8 mi ne diyor. 1000 lira koyayım dedim 10-15 flan veriyo 1 ayda
nerde %8 amk
