İngilizce Bilen Arkdaşlar?
-
arkdaşlar bilmekten kastım herhabgi bir yazıyı sadece anlamak değil aynı zamanda akıcı konuşabilen ve karşı tarafı anlayabilen arkdaşlar.
bu işi nasıl nerde öğrendiniz kurs sa kurs ismi? eğitim programımı hazrılıkmı kendinizmi?
-
Akici konusamiyorum ama okumam ve yazmam oldukca iyi.
Kursa 6ay gittim beginner seviye pek birsey ogrendigimi soyleyemem kursta.
Geldim evime oturdum cayimi demledim , cafeemi ictim , kodumu yazdim :)
2-3 tane gramer kitabi aldim Murat Kurt ve Yusuf Buz isimli yazarlarin , arastirmadan gidip icerigini inceleyerek aldim cok memnun kaldim.
Sonra Daylight setini indirdim memnun kalmadim :) EFU diye bir set indirdim ingilizce olarak anlatiliyor Turkce yok yani.Super bir set bence cok faydasi oldu bana.
Gittim 30-40 tane cocuk hikaye kitaplari aldim 1000-2000 kelime arasinda olanlardan.Onlari surekli okudum cevire cevire.Cok faydasini gordum.
Bir ara gavurlarla sesli chat odalarinda sohbet etmeye kalktim. CleverXY - in Canada , MerthCx - in USA yaziyor "hi" diyorum "yi beni recep op beni recep" bizim Turkler cikiyor ...bizim abazanlar oralarida kapmis...sohbet ederek konusma pratigimi artirayim dedim vazgectim.
Son olarak simdi elime kitap-gazete alip okuyabiliyorum.Bu arada surekli kelime ogrenmeye calisiyorum.Cepte gezdirilen 4-5 bin kelimelik kartlar var onlari yanimda tasiyorum otobuste otta bokta bakiyorum.
Bu arada gunluk konusma dili ile ilgili "Lost" dizisinden asiri derecede kelime kalibi ogrendim :) Cok faydasi oldu bana :D
-
toefl, akademik kariyer felan düşünüyorsan kursa git. reading, speaking, listening, writing gibi konuları aşağıdan yukarıya öğretirler. ama yok o kadar değil çat pat konuşsam, ingilizce filmleri alt yazısına bakmadan çat pat anlasam yeter diyosan daylight eğitim cd leri var. onları edin torrentte var. ardından interaktif eğitim cd leri var. başka yayın ama sadece ingilizce. bi sürü alıştırması felan var. speaking, listening testleri de var. onu da bitirdiğinde ortalamanın üzerinde bir ingilizcen olur.
tell me more
CD 01-20 Arası
http://rapidshare.com/users/W7BHLB
CD 21-40 Arası
http://rapidshare.com/users/79B10S
CD 41-60 Arası
http://rapidshare.com/users/2FPF2H
CD 61-80 Arası
http://rapidshare.com/users/GOA1IJ
rar şifresi: www.adanaclub.org
-
eywallah arkdaşlar iktisatçıyımda 2.sınıfada geçtik hazırlığıda veremedim ama zaten okul ingilizcesini hiç sevmem nota bağlı bir sistem ben kendim için şimdi oturup bir güzel öğreneyim diyorum.baba dan açık çek aldım dili filan hallet ben hertürlü yurt dışında sana mastır yaptırırım dedi fırsatı kaçırmayalım muğlada okuyorum bilgisayarı işte haleldiyoruz. alanımda kullanılan zaten taş çatlasın 15 paket program var onlarıda 2 yılda halletsem birde dil birde yabancı ülkede mastır sonra tamam işte:)
-
ben 17 yaşındayım inglizceyide şakır şakır konusuyorum
öğrenmen için yapman gerekenler şunlar
grammer bilgini geliştireceksin
duyduklarını anlamak için inglizce müzik film haber filan dinle
konusabilmen içinse kitap okumalısın bunların seviyeye göre olanları var
ayrıca unutma bir dilde gramere uyacam diye kasarsan konusamassın rahat olacan aklına geleni söyle emn ol karşındaki seni anlıyacaktır.
-
ingilizce grammer bilgim iyi ama pratigim yok diyosan yazın turizmde calıs.beni ingiliz sananlar oldu:Dama bi fark ben almanca için gitmiştim.turizm bir numara dil geliştirmede.
-
ComputerWolf ;
grammer kitaplarinin adinida söyleyebilirmisin? o yazarlarin baya kitabi var, senin faydalandiğin hangileri?
-
buraqgo bunu yazdı:
-----------------------------ben 17 yaşındayım inglizceyide şakır şakır konusuyorum
öğrenmen için yapman gerekenler şunlar
grammer bilgini geliştireceksin
duyduklarını anlamak için inglizce müzik film haber filan dinle
konusabilmen içinse kitap okumalısın bunların seviyeye göre olanları var
ayrıca unutma bir dilde gramere uyacam diye kasarsan konusamassın rahat olacan aklına geleni söyle emn ol karşındaki seni anlıyacaktır.
-----------------------------
grammer ne hocam başta -
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------buraqgo bunu yazdı:
-----------------------------ben 17 yaşındayım inglizceyide şakır şakır konusuyorum
öğrenmen için yapman gerekenler şunlar
grammer bilgini geliştireceksin
duyduklarını anlamak için inglizce müzik film haber filan dinle
konusabilmen içinse kitap okumalısın bunların seviyeye göre olanları var
ayrıca unutma bir dilde gramere uyacam diye kasarsan konusamassın rahat olacan aklına geleni söyle emn ol karşındaki seni anlıyacaktır.
-----------------------------grammer ne hocam başta
-----------------------------iyimisin?
-
buraqgo bunu yazdı:
-----------------------------
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------buraqgo bunu yazdı:
-----------------------------ben 17 yaşındayım inglizceyide şakır şakır konusuyorum
öğrenmen için yapman gerekenler şunlar
grammer bilgini geliştireceksin
duyduklarını anlamak için inglizce müzik film haber filan dinle
konusabilmen içinse kitap okumalısın bunların seviyeye göre olanları var
ayrıca unutma bir dilde gramere uyacam diye kasarsan konusamassın rahat olacan aklına geleni söyle emn ol karşındaki seni anlıyacaktır.
-----------------------------grammer ne hocam başta
-----------------------------iyimisin?
-----------------------------
bilmiyom bilader yalan mı söylicem :P -
arkadaşım grammer yani türkçe adıyla dil bilgisi
