İngilizcenizi Test Edin
-
http://www.limasollunaci.com/test.asp?firmaid=13
%23 bitti başarı %70 mişti daha bi ton sorunyu cvplayamıyacağım.Buyrun bakın.
-
zumsuk bu sorular cok kolay sendemi sorun var yoksa :D 3 yanlıs cıktı 100 sorudan :D
-
4 yıl önce gördüm en son ingilizceyi.Hep derim ilkokul 4-5-6-7-8 lise1 eder 6 sene.6 senede ingilizlere istediğim şeyi söylemiyorsam bunda bana zararı dokunan herkezin aq.6 sene ben ingilizce öğrenmek için kasıtm nerdeyse her sene aynı şeyleri öğrettiler.İşte bizdeki Türkçedeki edat zarf gibi kıytırık şeyleri öğretiyorlar.Tam hatırlamıyorum ama çok saçmaydı.Türkçe konuşacak birisine yüklemi öğrete mq ona ne edattan ya.Gelecek zaman geniş zaman şimdiki zaman bunlarıda verirsin.
Yani baya bir saçmalık sonucuda bu.Çok uğraştım ingilizce öğrenmek için lise 1 de özel hoca tuttum onun sayesinde az buz kendim birşeyler yaparım yani yabancılarla konuşurum fakat pratik yok.Hep ufak hatalardan gidiyorum do yerine does will flana hep unutmuşum onları.Ne bileyim çok zıçık bir durum.
-
edat zamir ingilizcedede var :D
passive actice if clause relative clause say say bitmez dil bölümünde okuyorum gelde bana sor :d
grammer ingilizcesi ile genel ingilziceyi karıstırmamak lazım kanımca....
4 5 6 7 8 konusunda haklısın :D
her sene present tense den baslardık zar zor past tense i bitirirdik :D
5 sene boyunca present tense ve past tense işledigimizi biliyorum :D
lsieye geçince ingilizcenin ne olduunu öğrendim ve cok sevdim dil bölümünü seçtim
pişman deilim ama zor bi bölüm
sayısal kadar zor belkide daha fazla...
-
hocam bende pişmanım.Off 8 tane deyim yerindeyse taş gibi hatun vardı.3-4 tanesi öyleydi.Gitseydim tamam sınıfı koparırdım muhabbet etmedne duramıyorum.
-
93 dogru 7 yanlıs
-
simdi yeni bi testi bitirdim full :D
ben kesin YDS i kazanırım :P :D
1 sene va rdaha sınava :D
-
valla ben su üninin hazırlıını gecem yeter :D
4 sene yonra kpds kasacam ama
daha zaman var :D
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------simdi yeni bi testi bitirdim full :D
ben kesin YDS i kazanırım :P :D
1 sene va rdaha sınava :D
-----------------------------
:D hoca aynı sorular zaten. -
1 yanlış o da yanlış bastıım için :)
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------simdi yeni bi testi bitirdim full :D
ben kesin YDS i kazanırım :P :D
1 sene va rdaha sınava :D
-----------------------------
:D hoca aynı sorular zaten.
-----------------------------aynı deil ya :S farklı cıktı :S
