İngiltereden N82
-
o modellerde imei değişmez
-
tugra bunu yazdı:
-----------------------------nolur?? saçma sapan bir iş olur başın belaya girer ımei numarasını klonlamak kopyalamak bir işe yaramaz çünkü telefon nokia.. nokia da bu işler sakattır elinde sonunda kapanır ayrıca yargılanırsın samsung olsa yumul derim herzaman soran müridlere söylüyoruz geçmiş konuları tarattır nokia kaçak almayın.. senin tel de kaçağa giriyor yaparız ederiz der sonra da başına iş açılsa seni tanımazlar gerenk yok git adam akıllı pasaport a kaydettir paşa paşa kullan
sen üstüne üstük çalındı diyerek tezgah yaptırcaksn :D adam a gidip ben çaldırdım yenisini ver deyince verirmi sanıyorsun bi sürü polis raporuydu vs di çok zor alır arkadaşın bu telin foyası da ortaya çıkar tabii denemesi bedava..
-----------------------------
ona yenisini vermeselerde olur asLında benim tel.kitlenmesin yeter:D
yani o orada gidip yenisini istediğinde vermezlerse benimkide kitlenmez sorunda olmazo zaman
Toplam Hit: 3467 Toplam Mesaj: 13
