İnsan Bir Kere Mi Aşık Olur?
-
düşünüyorum da hayatımı . neleri getireceğini . hayattaki kararlarımın neleri yok edeceğini düşünüyorum.
düşünüyorum aşk'ı .
acaba diyorum . aşık olduk diyelim .
acaba diyorum geride bırakabilir miyim bunu.
başka birisini bu kadar sevebilir miyim.
aşkı unut hadi diyelim .
bu içimdeki ukte, canımı ginede yakar .
ukte'den kasıt , hayata geçiremediklerimiz . kafamızı yastığa koyduğumuzda .gerçekleştiremediklerimiz.
-
yav he he
-
benim ilkokuldan bi kız arkadaş senede 5 tane erkek değiştiriyor. gerisini sen düşün.
hepte "seni çok seviyommmm bi tanem" - "canımdan öteeee <3" diyor.
çok yapmacık geliyor bana amk her önüne gelene "canımdan öteeee <3" diyor.
son gelen canından öteyse, diğeri neydi amk?
Daniel-Koo tarafından 18/May/14 23:25 tarihinde düzenlenmiştir -
sevmek değer vermektir. sen sevdiğinin kim olacağını kontrol edebiliyorsan sevdiğin senin istediğin derğer verilen herkesdir.
MuhammeT tarafından 18/May/14 23:27 tarihinde düzenlenmiştir -
Daniel-Koo bunu yazdı
benim ilkokuldan bi kız arkadaş senede 5 tane erkek değiştiriyor. gerisini sen düşün.
hepte "seni çok seviyommmm bi tanem" - "canımdan öteeee <3" diyor.
çok yapmacık geliyor bana amk her önüne gelene "canımdan öteeee <3" diyor.
son gelen canından öteyse, diğeri neydi amk?
insan severse bunu anlar diye düşünüyorum.
"makyajı akıyor farkının herkesleşiyorsun" efsanedir bu.
bir bak abi netten anlamına . şiirde geçer bu cümle.
my4 tarafından 18/May/14 23:28 tarihinde düzenlenmiştir -
Yeni manita yapana kadar eskiyi düşünürsün sonra unutursun.
-
Saçmalamayın :)
Bir kızı çok seviyordum hani insan su içmeden yaşayamaz ya öyleydi benim için onsuz yaşayamıyordum. Sonra yıllar geçti ayrıldık barıştık flan derken son ayrılığa son elvedaya geldik. 3 ay oldu ayrılalı insan üzülüyor tabi ama yokluğu koymuyor ha varlığı ha yokluğu.
Şimdi mi yeni bir kıza aşığım dünyanın en zarif bayanı olarak görünüyor gözüme umarım doğru kadını bulmuşumdur :)
-
Ben her dışarıya çıktığımda bir kere daha aşık oluyorum :)
-
my4 bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdı
benim ilkokuldan bi kız arkadaş senede 5 tane erkek değiştiriyor. gerisini sen düşün.
hepte "seni çok seviyommmm bi tanem" - "canımdan öteeee <3" diyor.
çok yapmacık geliyor bana amk her önüne gelene "canımdan öteeee <3" diyor.
son gelen canından öteyse, diğeri neydi amk?
insan severse bunu anlar diye düşünüyorum.
"makyajı akıyor farkının herkesleşiyorsun" efsanedir bu.
bir bak abi netten anlamına . şiirde geçer bu cümle.
ne alaka olm? insan her önüne geleni elbet sevecektir. ilki, sonu yok.
-
Mustafa bunu yazdı
Yeni manita yapana kadar eskiyi düşünürsün sonra unutursun.
2 yıl oldu hala seviyoruz . 2 ay önce başka bir kızla bir ilişkim vardı .yürümedi .
2 hafta önce bir kız geldi . arkadaşla konuşmuş benim.
dedi seni çok istiyor bu kız bilmemne.
düşünmedim bile . gine aynısı olacak dedim .
sevgiden sevgiye değişiyor be usta.
-
insan 2 kere aşık olur ikiside aynı kişiye
