folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İnsan Bir Kere Mi Aşık Olur?



İnsan Bir Kere Mi Aşık Olur?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    düşünüyorum da hayatımı . neleri getireceğini . hayattaki kararlarımın neleri yok edeceğini düşünüyorum.

    düşünüyorum aşk'ı .

    acaba diyorum . aşık olduk diyelim . 

    acaba diyorum geride bırakabilir miyim bunu.

    başka birisini bu kadar sevebilir miyim.

    aşkı unut hadi diyelim .

    bu içimdeki ukte, canımı ginede yakar . 

    ukte'den kasıt , hayata geçiremediklerimiz . kafamızı yastığa koyduğumuzda .gerçekleştiremediklerimiz.


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    yav he he


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    benim ilkokuldan bi kız arkadaş senede 5 tane erkek değiştiriyor. gerisini sen düşün.

    hepte "seni çok seviyommmm bi tanem" - "canımdan öteeee <3" diyor. 

    çok yapmacık geliyor bana amk her önüne gelene "canımdan öteeee <3" diyor.

    son gelen canından öteyse, diğeri neydi amk?

    Daniel-Koo tarafından 18/May/14 23:25 tarihinde düzenlenmiştir

    ne diyon?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    sevmek değer vermektir. sen sevdiğinin kim olacağını kontrol edebiliyorsan sevdiğin senin istediğin derğer verilen herkesdir.

    MuhammeT tarafından 18/May/14 23:27 tarihinde düzenlenmiştir

    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı

    benim ilkokuldan bi kız arkadaş senede 5 tane erkek değiştiriyor. gerisini sen düşün.

    hepte "seni çok seviyommmm bi tanem" - "canımdan öteeee <3" diyor. 

    çok yapmacık geliyor bana amk her önüne gelene "canımdan öteeee <3" diyor.

    son gelen canından öteyse, diğeri neydi amk?

    insan severse bunu anlar diye düşünüyorum.

    "makyajı akıyor farkının herkesleşiyorsun" efsanedir bu.

    bir bak abi netten anlamına . şiirde geçer bu cümle.

    my4 tarafından 18/May/14 23:28 tarihinde düzenlenmiştir

    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Yeni manita yapana kadar eskiyi düşünürsün sonra unutursun. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoldenWorld
    GoldenWorld's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Saçmalamayın :)

     

    Bir kızı çok seviyordum hani insan su içmeden yaşayamaz ya öyleydi benim için onsuz yaşayamıyordum. Sonra yıllar geçti ayrıldık barıştık flan derken son ayrılığa son elvedaya geldik. 3 ay oldu ayrılalı insan üzülüyor tabi ama yokluğu koymuyor ha varlığı ha yokluğu. 

    Şimdi mi yeni bir kıza aşığım dünyanın en zarif bayanı olarak görünüyor gözüme umarım doğru kadını bulmuşumdur :)


    İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Ben her dışarıya çıktığımda bir kere daha aşık oluyorum :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    my4 bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı

    benim ilkokuldan bi kız arkadaş senede 5 tane erkek değiştiriyor. gerisini sen düşün.

    hepte "seni çok seviyommmm bi tanem" - "canımdan öteeee <3" diyor. 

    çok yapmacık geliyor bana amk her önüne gelene "canımdan öteeee <3" diyor.

    son gelen canından öteyse, diğeri neydi amk?

    insan severse bunu anlar diye düşünüyorum.

    "makyajı akıyor farkının herkesleşiyorsun" efsanedir bu.

    bir bak abi netten anlamına . şiirde geçer bu cümle.

    ne alaka olm? insan her önüne geleni elbet sevecektir. ilki, sonu yok.


    ne diyon?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek
    Mustafa bunu yazdı

    Yeni manita yapana kadar eskiyi düşünürsün sonra unutursun. 

    2 yıl oldu hala  seviyoruz . 2 ay önce başka bir kızla  bir ilişkim vardı .yürümedi . 

    2 hafta önce bir kız geldi . arkadaşla konuşmuş benim.

    dedi seni çok istiyor bu kız bilmemne.

    düşünmedim bile . gine aynısı olacak dedim . 

    sevgiden sevgiye değişiyor be usta.


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    insan 2 kere aşık olur ikiside aynı kişiye


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
Toplam Hit: 2129 Toplam Mesaj: 16