İnsan Kendi Sesini Neden Beğenmez
-
highnitro bunu yazdı:
-----------------------------
bende :D sesim çok ince çıkıyor nedense :D
-----------------------------
aynen benimki de :D -
ayni olay bende de var microfonla kayıd etigim zaman çok degişikmiş gibi geliyor sesim :S
-
bende beğenmem ama galiba benim ses beğenmediğim gibi çıkıyor sürekli duyduğum için olsa gerek
-
beninlide berbat çıkyo videolarda ama normalde ii bi sesim var
-
yaww bunun acıklaması vardı da bulamadım simdi :D ama herkes için boyle herkesin sesi kayıt cihazlarında igrenc cıkıyo
daha dogrusu kendine igrenc miş gibi geliyo
-
ben seviyom :D
-
benim sesim ayı hortlaması gibi çıkıyo bi acaiptir gidiyo beğenmiroum yani :)
-
Aynen beyler bunun bilimsel acıklamasıda vardı. bulursam koyarım
bende beenmiom amk böğürüyomusum gibi gelio :)
-
kalın boru gibi bir ses :)) bazende yanık.. eüüü eüüü
telefonda vs videolarda dinlediğim zaman bir daha konuşasım gelmiyor
acıların cocuğu:))) fakat bazen konuştuğum zaman muhabbet bitmesin diyen arkadaşlar var..(sesimden ötürü)
Allahın verdiği ses deyip ötesine karışmamak en doğrusu...
-
hea bende bouk hissediorm 5-10 dk sora olcem gibi ck deisik gelio :D
Toplam Hit: 4827 Toplam Mesaj: 27
