folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder İnsanın Sırrını Çözebilecek Mi?



İnsanın Sırrını Çözebilecek Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    retrem bunu yazdı:
    -----------------------------
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    insanda başka çeşit bir primattır ve yeryüzünde yaklaşık 1 milyon yıldır var olduğu tespit edilmiş ve bu 1 milyon yıl boyunca kendini geliştirerek evrim geçirmiş. Diğer canlılardan farklı olarak, gelişimindeki en önemli unsur değişen doğa koşulları değil kendi buldukları yaptıkları ve edindikleri olmuş. Tabiki bu insan gökten yağmadı ya da yerden bitmedi ( iddia edildiği gibi)  , insan olmayan bir yaratığın değişmesi sonucu insana benzer hale geldi.

    Evrim insan yada tüm canlılar için işleyişi çıplak gözle izlenebilir bir gerçektir. Bugün dünya üzerinde N farklı ırkın oluşumu, aynı kökenden gelen yaratığın farklı coğrafya koşullarında farklı süreçler geçirerek değişmeleri sonucu oluşmuştur. 

    İnsan tabiki bu primattan gelmedi ama 47 milyon yıl önceki atası bu primat ile benzer bir yaratıktı, bu yüzden bu yaratık konusunda bu kadar hassas davranıyorlar. Bilim öncelikle kendini bilmektir, yok olmaz öyle şey diyerek kestirip atmak cahilliğin - cahil kalmayı savunmaktan başka birşey değildir.Bilimi kabullenmemek, insanı hayvandan ayıran şeyi reddetmek demektir yani basit bir hayvan gibi doğaya / varolana kayıtsız teslim olmaktır. İnsan araştırır , insan düşünür , insan iddia eder ve buldukları insanı daha insan yapar. 

    Bir takım kitaplara / dogmalara sığınıp bilimi reddedenler insanlık karşısında hayvan olmayı , hayvanlığa dönmeyi seçtiklerinin farkında bile değiller. tamam belki evrim teorisi doğru değil, eksik , uydurma, kurgu ... ama bilimselliğe karşı savunduğunuz dogma olmamalı ki bu türüne ihanettir. 


    -----------------------------
    senin ataların kuyruklu olabilir kardeş. benimki değil. hoş davran zaatına.

    -----------------------------

    Eeee Xz Kardeşim Hep Gıccık Söylemleri Sen Yapacak değilsin. :) Hoş Gör Ama Bilimsel Söylemine Zıt Bir Şahısla olan Söylemleriniz Güldürdü beni. Elimde değil. :)))

    Evrimi Savunup, Söz Atalarına Geldimi Utanacaksan, Savunmaktan Vazgeçmelisin bence, Bellimi Olur, O Primat değilde Farede Çıkabilir Atalarımız. :))


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------
    retrem bunu yazdı:
    -----------------------------
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    insanda başka çeşit bir primattır ve yeryüzünde yaklaşık 1 milyon yıldır var olduğu tespit edilmiş ve bu 1 milyon yıl boyunca kendini geliştirerek evrim geçirmiş. Diğer canlılardan farklı olarak, gelişimindeki en önemli unsur değişen doğa koşulları değil kendi buldukları yaptıkları ve edindikleri olmuş. Tabiki bu insan gökten yağmadı ya da yerden bitmedi ( iddia edildiği gibi)  , insan olmayan bir yaratığın değişmesi sonucu insana benzer hale geldi.

    Evrim insan yada tüm canlılar için işleyişi çıplak gözle izlenebilir bir gerçektir. Bugün dünya üzerinde N farklı ırkın oluşumu, aynı kökenden gelen yaratığın farklı coğrafya koşullarında farklı süreçler geçirerek değişmeleri sonucu oluşmuştur. 

    İnsan tabiki bu primattan gelmedi ama 47 milyon yıl önceki atası bu primat ile benzer bir yaratıktı, bu yüzden bu yaratık konusunda bu kadar hassas davranıyorlar. Bilim öncelikle kendini bilmektir, yok olmaz öyle şey diyerek kestirip atmak cahilliğin - cahil kalmayı savunmaktan başka birşey değildir.Bilimi kabullenmemek, insanı hayvandan ayıran şeyi reddetmek demektir yani basit bir hayvan gibi doğaya / varolana kayıtsız teslim olmaktır. İnsan araştırır , insan düşünür , insan iddia eder ve buldukları insanı daha insan yapar. 

    Bir takım kitaplara / dogmalara sığınıp bilimi reddedenler insanlık karşısında hayvan olmayı , hayvanlığa dönmeyi seçtiklerinin farkında bile değiller. tamam belki evrim teorisi doğru değil, eksik , uydurma, kurgu ... ama bilimselliğe karşı savunduğunuz dogma olmamalı ki bu türüne ihanettir. 


    -----------------------------
    senin ataların kuyruklu olabilir kardeş. benimki değil. hoş davran zaatına.
    -----------------------------

    Hocam geçtiğimiz zamanlarda Hindistanda kuyruk sahibi bir insanın dünyaya geldiği ve halkın bu çocukla tanrılardan birinin ruhunun tekrar dünyaya geldiğine inanarak çocuğu tanrı ilan edip tapınmaya başladıkları haber olmuştu.

    Evrim teorisi maymundan gelmeyi savunmaz,bilgi için forumdaki geçmiş konulara bakın..


    -----------------------------

    İyide Holycan Evrim denilen Kitaplarda Öyle yazıyor, Çömelmiş Vaziyette Maymun Milyon Yıllar Geçtikçe Ayağa Kalkıp İnsana Dönüşüyor ve Tüylerini Döküyor. :)

    Yahu Yapmayın Gözünüzü Seveyim, Bakınız benki en Uçuk Bilimsel Konulara bile Bir Nebze Olabilme İhtimali olabilirmi Şeklinde Yanaşabilen Biriyken, Bu Husus Kafama yatmadıysa Boş Düşünce Ürünü Olduğunu Söylemem normaldir.

    Yahu Milyonlarca Senede Değişimini Çok hafif Görüntüsellikler le Belirleyen Evrim Hususunda Araştırıpta Bulabileceğimiz hiçbir kanıt yoktur. Olamayacakta. İnsan İnsandı, Komplesk ve Karmaşık Varlıklar Arasında En Mükemmel Olarak Yerini Alan insandır. İnsanın Çıkış Kaynağını Ne Ben Nede Bilim Milyon Senede Geçse Kanıtları ile İspatlayamaz. Bunun için İspata Gidebilmek için Doğru yol Evrim (Adıda Üstünde) Teorisi değildir.

    Ancak İnsan Kopyalama Teknolojileri Ve Pisişik Bulgular Işığında İnsanın Bilinci ile Kopyalanması Mümkün Kılınabilirse Belki Bir Nebzede olsa İlerleme Sağlanabilir.

     


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------

    İyide Holycan Evrim denilen Kitaplarda Öyle yazıyor, Çömelmiş Vaziyette Maymun Milyon Yıllar Geçtikçe Ayağa Kalkıp İnsana Dönüşüyor ve Tüylerini Döküyor. :)

    Yahu Yapmayın Gözünüzü Seveyim, Bakınız benki en Uçuk Bilimsel Konulara bile Bir Nebze Olabilme İhtimali olabilirmi Şeklinde Yanaşabilen Biriyken, Bu Husus Kafama yatmadıysa Boş Düşünce Ürünü Olduğunu Söylemem normaldir.

    Yahu Milyonlarca Senede Değişimini Çok hafif Görüntüsellikler le Belirleyen Evrim Hususunda Araştırıpta Bulabileceğimiz hiçbir kanıt yoktur. Olamayacakta. İnsan İnsandı, Komplesk ve Karmaşık Varlıklar Arasında En Mükemmel Olarak Yerini Alan insandır. İnsanın Çıkış Kaynağını Ne Ben Nede Bilim Milyon Senede Geçse Kanıtları ile İspatlayamaz. Bunun için İspata Gidebilmek için Doğru yol Evrim (Adıda Üstünde) Teorisi değildir.

    Ancak İnsan Kopyalama Teknolojileri Ve Pisişik Bulgular Işığında İnsanın Bilinci ile Kopyalanması Mümkün Kılınabilirse Belki Bir Nebzede olsa İlerleme Sağlanabilir.
    -----------------------------

    Evrimi kitaplardaki resimlere bakarak anlayamazsın zaten arkadaşım :D

    evrime kanıt çok da siz kabullenemiyorsunuz niyeyse. Bir de insan en kompleks canlı falan değildir. Ama sen insanlık kibrinle bunu söylüyorsun işte... Her şey insanlık kibri yüzünden zaten, dinciler de bunu çok güzel kullanıyorlar evrimi "atalarıma maymun diyor"a indirgeyerek.

    Psişik mşisik şeylerden bahsediyorsun da fiziküstü dünyaya dair hiçbir kanıt olmadığını da belirteyim, bilimsel bir şey değil yani bu. Bu konuda Sabancı Üniversitesinin bastığı John D Barrow'un "Olanaksızlık: Bilimin Sınırları Ve Sınırların Bilimi" kitabını öneririm.

    Son olarak da evrimin teori olmasını sanki onu kanıtlanmamış yapar gibi konuşmuşsun; "Teori kanıtlanmamış, kanun kanıtlanmış demek" kadar basit değil bu iş. Her şey lisede öğrenildiği gibi olmuyor işte. Şu videoyu izlersen biraz katkısı olur;

    http://www.youtube.com/watch?v=eP292gdnEyA&feature=channel_page


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    VIGILANTE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Evrimi kitaplardaki resimlere bakarak anlayamazsın zaten arkadaşım :D

    evrime kanıt çok da siz kabullenemiyorsunuz niyeyse. Bir de insan en kompleks canlı falan değildir. Ama sen insanlık kibrinle bunu söylüyorsun işte... Her şey insanlık kibri yüzünden zaten, dinciler de bunu çok güzel kullanıyorlar evrimi "atalarıma maymun diyor"a indirgeyerek.

    Psişik mşisik şeylerden bahsediyorsun da fiziküstü dünyaya dair hiçbir kanıt olmadığını da belirteyim, bilimsel bir şey değil yani bu. Bu konuda Sabancı Üniversitesinin bastığı John D Barrow'un "Olanaksızlık: Bilimin Sınırları Ve Sınırların Bilimi" kitabını öneririm.

    Son olarak da evrimin teori olmasını sanki onu kanıtlanmamış yapar gibi konuşmuşsun; "Teori kanıtlanmamış, kanun kanıtlanmış demek" kadar basit değil bu iş. Her şey lisede öğrenildiği gibi olmuyor işte. Şu videoyu izlersen biraz katkısı olur;

    http://www.youtube.com/watch?v=eP292gdnEyA&feature=channel_page

    -----------------------------

    Hocam Belirtirimki ben Dinci bir Felsefe Anlayışına Sahip Birisi değilim, Ancak Dindar İnsanların İnanışları Hususunda da Kesin kes, Onları Anlayabilen Birisiyim. Benim İnanışımda Yaratan vardır. Bir Sanatkar Vardır, Ancak Din Konusu İnsanların Kontrol Edilişi Ve Düzen İçinde Durabilmesi için Geliştirilmiş Evrensel bir sistem yada İnsan Eliyle Hazırlanmış Kutsanmış Bilgiler ile Oluşturulmuş Sorgulanamaz Tarza Sahip Bir Yönetim Biçimidir.

    Kısacası Teist Diyorlar sanırım Benim Düşüncemde Olana. Ayrıca Fenalıklardan ve Sapkınlıklardan da Kendimi Yalıtmış Kendi Sistemimi Kendim için Kurmuş Biri olarak Kendimle Barışık Yaşayan Birisiyim. 

    Gelelim Konuya, Hocam Psişik Bilimleri İle ilgili Çalışmalar Yürüten Bilim Adamlarıda vardır Bilgilerine Sunarım, Her hangi bir Kütlesi yada Hacmi olmayanı Araştıran Bu Bilim, Gözle Görünmeyene Işık tutmak için Çalışmalar Sarfetmektedir. Bütün Diğer Bilimler İçerisinde Sonuca En Zor Ulaşılabilen Bir Bilim Dalıdır. 

    Evrim Teoridir, Ve Henüz İnsanın Bir Başka Varlıktan Çeviriye Uğrayarak Değişim ile İnsan Olduğuna Dair Bir Delil Sizinkilerde Bulamadılar, Kişisel Fikrimdir, Akla Mantıklı Gelmiyor. Benim İlk Varlığımın Bir Düşünemeyen Hayvan ile Başladığı Fikri Hem İtici Hemde Mantıksız Geliyor, Anlamadığım Buna Siz Nasıl İnanıyorsunuz.

    Kanıtları Rica ediyorum o halde, Bana Kabul Görecek Kanıtlar Sunabilecekmisin. Kanıtla Susar Kabullenirim. Bağnaz Değilim Ben.            Videoda Teorilerin Bilimde Gerçeklerden Üst Tutulduğunu Söylen bir Bilim Adamı Görüyorum Bu Sözmüdür Kanıt. Kanıttan Kastım, Kesinleşmiş Bilgilerdir.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam Belirtirimki ben Dinci bir Felsefe Anlayışına Sahip Birisi değilim, Ancak Dindar İnsanların İnanışları Hususunda da Kesin kes, Onları Anlayabilen Birisiyim. Benim İnanışımda Yaratan vardır. Bir Sanatkar Vardır, Ancak Din Konusu İnsanların Kontrol Edilişi Ve Düzen İçinde Durabilmesi için Geliştirilmiş Evrensel bir sistem yada İnsan Eliyle Hazırlanmış Kutsanmış Bilgiler ile Oluşturulmuş Sorgulanamaz Tarza Sahip Bir Yönetim Biçimidir.

    Kısacası Teist Diyorlar sanırım Benim Düşüncemde Olana. Ayrıca Fenalıklardan ve Sapkınlıklardan da Kendimi Yalıtmış Kendi Sistemimi Kendim için Kurmuş Biri olarak Kendimle Barışık Yaşayan Birisiyim. 

    Gelelim Konuya, Hocam Psişik Bilimleri İle ilgili Çalışmalar Yürüten Bilim Adamlarıda vardır Bilgilerine Sunarım, Her hangi bir Kütlesi yada Hacmi olmayanı Araştıran Bu Bilim, Gözle Görünmeyene Işık tutmak için Çalışmalar Sarfetmektedir. Bütün Diğer Bilimler İçerisinde Sonuca En Zor Ulaşılabilen Bir Bilim Dalıdır. 

    Evrim Teoridir, Ve Henüz İnsanın Bir Başka Varlıktan Çeviriye Uğrayarak Değişim ile İnsan Olduğuna Dair Bir Delil Sizinkilerde Bulamadılar, Kişisel Fikrimdir, Akla Mantıklı Gelmiyor. Benim İlk Varlığımın Bir Düşünemeyen Hayvan ile Başladığı Fikri Hem İtici Hemde Mantıksız Geliyor, Anlamadığım Buna Siz Nasıl İnanıyorsunuz.

    Kanıtları Rica ediyorum o halde, Bana Kabul Görecek Kanıtlar Sunabilecekmisin. Kanıtla Susar Kabullenirim. Bağnaz Değilim Ben.


    -----------------------------
    İyi de  ben niye göstereyim kanıtı, bilimde işler öyle tek kanıtla olacak kadar basit değil ki. Evrimi gerçek kabul edip de yapılan incelemelerde istenilen sonuçlara ulaşılması bile bir kanıttır. Daha çok kanıt istiyorsan da tonlarca kitap var bu konuda yani. Zaten evrimin hatta evrimi geçelim , evrimi özü olan doğal seleksiyonun mantığını kavrayınca milyonlarca yıllık bir süre içinde bu kadar türlülük ve düzenlilik olası gözüküyor bana.

    Psişik araştırmalara gelecek olursak da sonuna "-loji" eklenen her şey bilim sayılmaz bence...

    O videoyu da kanıt olarak sunmadım, "evrim adı üzerinde teori zaten" demiştin onun için koydum, teori diye üvey evlat muamelesi yapma diye :D

     


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    VIGILANTE bunu yazdı:
    -----------------------------
    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam Belirtirimki ben Dinci bir Felsefe Anlayışına Sahip Birisi değilim, Ancak Dindar İnsanların İnanışları Hususunda da Kesin kes, Onları Anlayabilen Birisiyim. Benim İnanışımda Yaratan vardır. Bir Sanatkar Vardır, Ancak Din Konusu İnsanların Kontrol Edilişi Ve Düzen İçinde Durabilmesi için Geliştirilmiş Evrensel bir sistem yada İnsan Eliyle Hazırlanmış Kutsanmış Bilgiler ile Oluşturulmuş Sorgulanamaz Tarza Sahip Bir Yönetim Biçimidir.

    Kısacası Teist Diyorlar sanırım Benim Düşüncemde Olana. Ayrıca Fenalıklardan ve Sapkınlıklardan da Kendimi Yalıtmış Kendi Sistemimi Kendim için Kurmuş Biri olarak Kendimle Barışık Yaşayan Birisiyim. 

    Gelelim Konuya, Hocam Psişik Bilimleri İle ilgili Çalışmalar Yürüten Bilim Adamlarıda vardır Bilgilerine Sunarım, Her hangi bir Kütlesi yada Hacmi olmayanı Araştıran Bu Bilim, Gözle Görünmeyene Işık tutmak için Çalışmalar Sarfetmektedir. Bütün Diğer Bilimler İçerisinde Sonuca En Zor Ulaşılabilen Bir Bilim Dalıdır. 

    Evrim Teoridir, Ve Henüz İnsanın Bir Başka Varlıktan Çeviriye Uğrayarak Değişim ile İnsan Olduğuna Dair Bir Delil Sizinkilerde Bulamadılar, Kişisel Fikrimdir, Akla Mantıklı Gelmiyor. Benim İlk Varlığımın Bir Düşünemeyen Hayvan ile Başladığı Fikri Hem İtici Hemde Mantıksız Geliyor, Anlamadığım Buna Siz Nasıl İnanıyorsunuz.

    Kanıtları Rica ediyorum o halde, Bana Kabul Görecek Kanıtlar Sunabilecekmisin. Kanıtla Susar Kabullenirim. Bağnaz Değilim Ben.


    -----------------------------
    İyi de  ben niye göstereyim kanıtı, bilimde işler öyle tek kanıtla olacak kadar basit değil ki. Evrimi gerçek kabul edip de yapılan incelemelerde istenilen sonuçlara ulaşılması bile bir kanıttır. Daha çok kanıt istiyorsan da tonlarca kitap var bu konuda yani. Zaten evrimin hatta evrimi geçelim , evrimi özü olan doğal seleksiyonun mantığını kavrayınca milyonlarca yıllık bir süre içinde bu kadar türlülük ve düzenlilik olası gözüküyor bana.

    Psişik araştırmalara gelecek olursak da sonuna "-loji" eklenen her şey bilim sayılmaz bence...

    O videoyu da kanıt olarak sunmadım, "evrim adı üzerinde teori zaten" demiştin onun için koydum, teori diye üvey evlat muamelesi yapma diye :D


    -----------------------------

    O Halde Bilim Adamları Aydınlatmasına Kadar Demekki Tartışılacak Bir Değeri Olmayan Bir Konuyu Tartışmamızında Bir Anlamı yok... Henüz Kanıtlanamamış Bir Teoriyi Ateşli Biçimde Tartışanları Anlamadığımı ifade ediyorum ve Noktayı Koyuyorum....


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------

    O Halde Bilim Adamları Aydınlatmasına Kadar Demekki Tartışılacak Bir Değeri Olmayan Bir Konuyu Tartışmamızında Bir Anlamı yok... Henüz Kanıtlanamamış Bir Teoriyi Ateşli Biçimde Tartışanları Anlamadığımı ifade ediyorum ve Noktayı Koyuyorum....


    -----------------------------
    Ne evrimi tartışması be ya :D Forum tartışmalarında evrim hakkındaki tartışmalar hiçbir zaman "evrim bilimle çelişir mi çelişmez mi"den ileri gitmedi ki. Televizyonlarda da aynı şekilde. Hala evrim üzerine bir konu olduğunda bir bilimadamı, bir de din adamı çağırılıyor...

    Yani haklısın evrimi tartışmak zaten bizi aşar, oturduğumuz yerden ne çürütürüz ne kanıtlarız evrimi...


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek


    -----------------------------

     

    O Halde Bilim Adamları Aydınlatmasına Kadar Demekki Tartışılacak Bir Değeri Olmayan Bir Konuyu Tartışmamızında Bir Anlamı yok... Henüz Kanıtlanamamış Bir Teoriyi Ateşli Biçimde Tartışanları Anlamadığımı ifade ediyorum ve Noktayı Koyuyorum....


    ----------------------------

     

    Bu yoruma katılamayacağım.

    Bu teoriye inananda inanmayanda karşı tarafı zerre kadar ciddiye almadan yorum yapıyor.

    Böyle bir sonuç alınmaz arkadaş. 


    He is finding himself.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------

     

    O Halde Bilim Adamları Aydınlatmasına Kadar Demekki Tartışılacak Bir Değeri Olmayan Bir Konuyu Tartışmamızında Bir Anlamı yok... Henüz Kanıtlanamamış Bir Teoriyi Ateşli Biçimde Tartışanları Anlamadığımı ifade ediyorum ve Noktayı Koyuyorum....


    ----------------------------

     

    Bu yoruma katılamayacağım.

    Bu teoriye inananda inanmayanda karşı tarafı zerre kadar ciddiye almadan yorum yapıyor.

    Böyle bir sonuç alınmaz arkadaş. 


    -----------------------------

    Bak Arkadaşım, Bizler İnsanlar Olarak Bilim Adamlarını En Uçuk Fikirlerinde bile Ciddiyetsiz Bulacak İnsanlar Olmamalıyız, Sanırım bunu demek istiyorsun, Katılıyorum Pek Tabiki, Aksi Halde Bilinmeyeni Aydınlatamaz İnsanoğlu.

    Ancak Bakış Açısı olarak, Kanıtlanması İmkansız Bir Konuda Sonuç Alınamayacak Bir Konuda Neyi Tartışabilirzki, İnsanın Nereden Geldiği Sorusuna Cevap Arayan Bir Uğraşı olduğu için Pek Tabiki Saygı Duyulması Gerekir, Ancak Her keste Fikrini Söyler, Bilim Bu Şekilde Gelişim Gösteren bir Kurumdur.

    İnsanın Tek Hücreli bir Canlıdan Bu Günkü İnsanolduğunu Kanıtlamaya Çalışması Bence Milyon Senede Geçse Kanıtlanamayacak Bir Fenomendir.

    Ancak Belkide O Sırrı Aralamak O Kadarda Uzaklarda Değil, Yine İnsanın Dna Bilgilerinin Kurcalanması ilede Çözülebilir. İmkansızlığı Çağrıştıran Uzaklıklara Fikren Giden Bilim Adamlarına Acıyorum Demekten Kendimi Alamıyorum.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------

     

    O Halde Bilim Adamları Aydınlatmasına Kadar Demekki Tartışılacak Bir Değeri Olmayan Bir Konuyu Tartışmamızında Bir Anlamı yok... Henüz Kanıtlanamamış Bir Teoriyi Ateşli Biçimde Tartışanları Anlamadığımı ifade ediyorum ve Noktayı Koyuyorum....


    ----------------------------

     

    Bu yoruma katılamayacağım.

    Bu teoriye inananda inanmayanda karşı tarafı zerre kadar ciddiye almadan yorum yapıyor.

    Böyle bir sonuç alınmaz arkadaş. 


    -----------------------------

     

    Bak Arkadaşım, Bizler İnsanlar Olarak Bilim Adamlarını En Uçuk Fikirlerinde bile Ciddiyetsiz Bulacak İnsanlar Olmamalıyız, Sanırım bunu demek istiyorsun, Katılıyorum Pek Tabiki, Aksi Halde Bilinmeyeni Aydınlatamaz İnsanoğlu.

    Ancak Bakış Açısı olarak, Kanıtlanması İmkansız Bir Konuda Sonuç Alınamayacak Bir Konuda Neyi Tartışabilirzki, İnsanın Nereden Geldiği Sorusuna Cevap Arayan Bir Uğraşı olduğu için Pek Tabiki Saygı Duyulması Gerekir, Ancak Her keste Fikrini Söyler, Bilim Bu Şekilde Gelişim Gösteren bir Kurumdur.

    İnsanın Tek Hücreli bir Canlıdan Bu Günkü İnsanolduğunu Kanıtlamaya Çalışması Bence Milyon Senede Geçse Kanıtlanamayacak Bir Fenomendir.

    Ancak Belkide O Sırrı Aralamak O Kadarda Uzaklarda Değil, Yine İnsanın Dna Bilgilerinin Kurcalanması ilede Çözülebilir. İmkansızlığı Çağrıştıran Uzaklıklara Fikren Giden Bilim Adamlarına Acıyorum Demekten Kendimi Alamıyorum.


    -----------------------------

     

    Düşüncene saygı duyuyor bir nevi katılıyorum.

    Ancak bilim adamlarının tüm biyolojiyi bu sistem üzerine kurması insanı düşündürüyor.

    Bilim adamı dediğin yorumla inanışla iş yapmaz kesin kanıt olmadan konuışmaz ancak buna rağmen bu teoriyi kanıtlanmış gibi kullanıyorlar. 


    He is finding himself.
Toplam Hit: 7782 Toplam Mesaj: 50