İnsaniyet Öldü Mü..? Ölmüş..!!
-
bunların anasını bizden baska s*ken olmaz ama işte bizim de elden bişi gelmiyo
-
a.q. sempanzesi..sırıtıyo bide insanlıktan nasıbını alamamıs pusht...
-
o çocuklar orda yazılanı bi bilse onu nasıl s*kerler yyaaa a.q böyle işin ...
-
hani bi sürü vardır..
hepsi orrospu cocuudur
o sürüde en önde giden vardır
orrospuu cocuunun önde gideni denir
işte öyle birşey.. -
ne iyi dedin fenerist. :))
-
allahından bulsun i*ne.
-
anasını awradını s.ktiğim adi şerefsiz ezik haysiyetsiz p.c kurusu.Geminin kaptanını,arabanın direksiyonunu yürüdüğün yolu s.keyim adi şerefsiz pezewenk harif !!!!
-
küfür etmek serbest değil mi? :(
---
et et bunlara edince de yüreğim soumuyor yaa.. -
vay şeresizler ya harbi insan değil bunlar
-
herkez zamnı gelınce ektiği tohumları biçecek!
Toplam Hit: 5484 Toplam Mesaj: 32
