İnsanlarimiz Neden Boyle Oldu ?
-
sene 1997, ağır roman, arap sado : "Alem göt olmuş"
-
bunların katli vacip olmalı, ben gönüllü olarak 500k artizi kör bıçakla kesebilirim, buradan yetkililere duyurulur.
-
Büyük şehrin pisliği işte.. En güzeli hayatım boyunca yaşadığım onlarca ilçe..
Bu tip şeyler çok nadir olan şeylerdir.. onuda halk ve polis bitirir zaten..
-
c0der bunu yazdı:
-----------------------------heryer aynı değil, misal afyon da böyle şeyler olmaz gerçe üniversite için gelen lavuklar bozuyor ortalığı...
-----------------------------
Yerli esnaf gibi konuşmuşsun hoca. Güldürdün gece gece. :D
Konuyla alakalı olarak: Koyun götüne rahvan gitsin. Biz mi düzelteceğiz dingilleri. =| -
BeYaZZZ bunu yazdı:
-----------------------------her yerde aynı hacı sadece orası değil
-----------------------------yani. Burda mesela herkes ağır abidir, dayıdır yani. sade beylikdüzü dinal dershanesi değil burda sokaktaki insanlarda öyle geziyor. Tek tük kaldı onlarda yavaş yavaş onlara benziyor. "3 gun dumble kaldiran kendini ucgen sanip g-tu kalkiyor" bunlardan yakınımda var. insanlar artık yalancı, insanlar artık iki yüzlü, insanlar artık ne konuştuğu kelimeler, ne başarıları, ne de anlatmaya çalıştıkları değil de içlerine girdikleri bir bez parçası ifade ediyormuş gibi davranıyorlar, kıskanılmak istiyorlar açıkçası. bunda da dizilerimizin çok etkisi var bence.
benim sorumsa şu: insanlar neden artık saygı duyulmaktansa kıskanılmayı arzu ediyorlar?
-
c0der bunu yazdı:
-----------------------------heryer aynı değil, misal afyon da böyle şeyler olmaz gerçe üniversite için gelen lavuklar bozuyor ortalığı...
-----------------------------Hocam senin için demiyorum ama 2 sene afyonda üniversite için kaldım hafza ana caddesinin girişinde kız yurdunun karşısında eski garajın olduğu yerde..
Üniversitede bir sürü afyonlu vardı ve hepsi ülkücü ayağına takılıyorlardı kantinde yok bu masa ülkücü masası racon kesmeler kurtlar vadisi tarzı yaşam tarzları vardı..
yolda yürüyen afyonlu koca koca adamlar elde tel uğraşırken sikiyle uğraşıyodu diğer eliyle..
Berberden çıkıp saçlarını jölelemiş inek yalamış gibi bide üstüne sim attırmış gençler bildiğiniz gelinlerin başına atılan parlak simlerden bunlar kurtlar vadisi tarzında yolda aga aga yürürken gelen geçen karıya kıza laf atanları çok gördüm ben...
esnafı ayrı bir sorun öğrenci gördümü 2 katına eşyayı kakalamaya uğraşırlar..
Yolda bayan arkadaşlarınızda ara bir sokaktan geçerken sokakta oturan teyzelerden tühhh reziller utanmıyonuz mu bu saatte sokakta gezmeye diye laf yersin halbuki saat 10 du
'2 senede çok fena soğudum ben ordan
-
BeYaZZZ bunu yazdı:
-----------------------------c0der bunu yazdı:
-----------------------------heryer aynı değil, misal afyon da böyle şeyler olmaz gerçe üniversite için gelen lavuklar bozuyor ortalığı...
-----------------------------Hocam senin için demiyorum ama 2 sene afyonda üniversite için kaldım hafza ana caddesinin girişinde kız yurdunun karşısında eski garajın olduğu yerde..
Üniversitede bir sürü afyonlu vardı ve hepsi ülkücü ayağına takılıyorlardı kantinde yok bu masa ülkücü masası racon kesmeler kurtlar vadisi tarzı yaşam tarzları vardı..
yolda yürüyen afyonlu koca koca adamlar elde tel uğraşırken sikiyle uğraşıyodu diğer eliyle..
Berberden çıkıp saçlarını jölelemiş inek yalamış gibi bide üstüne sim attırmış gençler bildiğiniz gelinlerin başına atılan parlak simlerden bunlar kurtlar vadisi tarzında yolda aga aga yürürken gelen geçen karıya kıza laf atanları çok gördüm ben...
esnafı ayrı bir sorun öğrenci gördümü 2 katına eşyayı kakalamaya uğraşırlar..
Yolda bayan arkadaşlarınızda ara bir sokaktan geçerken sokakta oturan teyzelerden tühhh reziller utanmıyonuz mu bu saatte sokakta gezmeye diye laf yersin halbuki saat 10 du
'2 senede çok fena soğudum ben ordan
-----------------------------
en azından insanları mert birader
misal arabayı yolun kenarına koydun geldi lavuğun biri çarptı sen görmedin diyelim, kaçmazlar gelir bulurlar tamir ettirirler...
hacı hoca memleket orasına diyecek bişeyim yok, ama alayı zengin... -
semtlerimizin atarlı gençleri :) ne bekliyon ki?? özelikle hatn yanın da olanlar daha havalı alayınıza gider ulan dağılın :d
-
c0der bunu yazdı:
-----------------------------BeYaZZZ bunu yazdı:
-----------------------------c0der bunu yazdı:
-----------------------------heryer aynı değil, misal afyon da böyle şeyler olmaz gerçe üniversite için gelen lavuklar bozuyor ortalığı...
-----------------------------Hocam senin için demiyorum ama 2 sene afyonda üniversite için kaldım hafza ana caddesinin girişinde kız yurdunun karşısında eski garajın olduğu yerde..
Üniversitede bir sürü afyonlu vardı ve hepsi ülkücü ayağına takılıyorlardı kantinde yok bu masa ülkücü masası racon kesmeler kurtlar vadisi tarzı yaşam tarzları vardı..
yolda yürüyen afyonlu koca koca adamlar elde tel uğraşırken sikiyle uğraşıyodu diğer eliyle..
Berberden çıkıp saçlarını jölelemiş inek yalamış gibi bide üstüne sim attırmış gençler bildiğiniz gelinlerin başına atılan parlak simlerden bunlar kurtlar vadisi tarzında yolda aga aga yürürken gelen geçen karıya kıza laf atanları çok gördüm ben...
esnafı ayrı bir sorun öğrenci gördümü 2 katına eşyayı kakalamaya uğraşırlar..
Yolda bayan arkadaşlarınızda ara bir sokaktan geçerken sokakta oturan teyzelerden tühhh reziller utanmıyonuz mu bu saatte sokakta gezmeye diye laf yersin halbuki saat 10 du
'2 senede çok fena soğudum ben ordan
-----------------------------
en azından insanları mert birader
misal arabayı yolun kenarına koydun geldi lavuğun biri çarptı sen görmedin diyelim, kaçmazlar gelir bulurlar tamir ettirirler...
hacı hoca memleket orasına diyecek bişeyim yok, ama alayı zengin...
-----------------------------arabaya çarptığını sölemeyle mi mertlik oluyomuş vay beee... Çok etkilendim
ora hacı hoca memlekitede burası dinsiz memleketimi oluyor onu anlamadım..
İnsanlığı zenginlikle mi ölçüyorsun..
Ne anlatmak istediğini anlayamadım anlayan varsa beri gelsin
-
polisin adam gibi is yaptigi yok bu haberdeki adamlarda kacmislar.
