folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnsanoğlu 3000 Yılından Sonra Bölünecek



İnsanoğlu 3000 Yılından Sonra Bölünecek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeSHeR
    BeSHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2007
    Erkek

    Dayı bu nedir biliomusunuz?

    Sadece adamlar kamooyunu urastırmak için sadece salata yapıorlar!

    Amk cocugu Neden 3ooo Yıl sonrasına gore yorumda bulunuorki ?

    Tamam bilim adamıysan ileri gelecegi degilde onumuzdeki gelecek yani bundan 5o/6o yıl sonrasına yorum yapsana kirimi?

    Adam da biliorki 3ooo yıl sonra bizim Fosillerimizin Bizden sornaki bilmem kac nesil sonraki veletlere dogal gaz olacagını ona gore kafasına gore atıp tutuor ! :@

    Bu arada onemli olan Kehanet diil Onemli olan insanlık...


    Korkma,Ama sunu bilki Bir gün öleceksin,Bunu anlayıp KabuLLenene Kadar anLamsız bir hiçsin...!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wizard
    Wizard's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    konuyu yazan arkadasım olayı bir hayli carpıtmıs ya da yanlıs bir kaynaktan edinmiş bu bilgiyi.dr curry hakkında daha fazla bilgi edinin de sonra yazın bari.resmen konu kalabalıgı.bilimsel bir makalede cin adı gecer mi?cin adını gectim benzeri kelimesinden konunun ne kadar da bilimsel oldugu anlasılıor zaten.bu tarz 10binlerce sacmalıga ulasmak mumkun.biraz kaynagın kokune inin derim.

    Bazen kalmak da gitmek kadar cesaret istiyor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ReaL_KurD bunu yazdı:
    -----------------------------
    götümüz başımız dağılacak diyorsun yani.. o da güzel amk
    -----------------------------
    lan kürdo mardin spor 31. amatör kümeye gerileyecekmiş bu adamın teorisine göre :|
    -----------------------------

    Mardin Spor Türkiye Futbol Federasyon'u 1. Lig'inin en onurlu takımlarındandır lan.


    kendinize ayığ olunuz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harddeath0070
    harddeath0070's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    lan yolbulucu sen bi espiri yap herkez yarılır zaten :P
    -----------------------------
    :D

     


    Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    keshkesh
    keshkesh's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    turkceye ceviren elemanlarin yanlis cevirisi sadece hikayenin orjinali buradadır.

     http://www.nysun.com/article/41639

    bahsi geçen cümle de budur. 

    Dr. Curry, who was commissioned to carry out the study of how man would evolve over the next 1,000, 10,000, and 100,000 years by the TV channel Bravo, said: "The future of man will be a story of the good, the bad, and the ugly.

    .... the genetic underclass will be short, stocky, asymmetrical, grubby, unhealthy, and less intelligent. 

    Dr. Cury önümüzdeki 1000 ,10000 ve 100000 yıllar boyunca insanoğlunun nasıl gelişim göstereceğini araştıran bir komisyonda görevliymiş:D TV kanalı bravo da şöyle demiş: "İnsanoğlunun geleceği, iyinin, kötünün ve çirkinin hikayesi olacak."

    .... genetik alt sınıf kısa, sıska, asimetrik, pislik içinde,sağlıksız ve daha az zeki.....

    belki de bu türkçeye çevirenler makalenin şu kısmına istinaden oyle cin seklinde yazmıs olabilirler....

    The analysis of technological, biological, and environmental trends suggests H.G.Wells may not have been too far off the mark in his novel "The Time Machine," in which mankind splits into a frail, wealthy genetic upper class and a downtrodden, ape-like worker class.

     Teknolojik, biyolojik ve çevresel akımların analizleri sonucunda, Herbert George Wells Zamak Makinesi romanında işaret ettiği "insanlık narin(zayıf) ve zengin genetik üst sınıf ve ezilen Maymun gibi(APE-Like) işçi sınıflarına bölünecek" sözünden fazla uzakta olmayabilir.


    ...:::It Is BeGiNNiNG oF ThE eNd:::...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben bölünmek istemiom lan s.kişerek çoğalmaktan gayet memnunum :|
    -----------------------------

    Tamam cold nie kısıyorsun ki :D seni sikerek çoğalırıs hahaha:D


    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
Toplam Hit: 4121 Toplam Mesaj: 27