folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İntel İ5 VS Amd Phenom X4



İntel İ5 VS Amd Phenom X4

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    Kalite olarak(parça kalitesi,hız,düşük ısı,uzun süreli kullanım) ikiside birbiriyle yarışır. Ama fiyat bakımından İntel,AMD'nin yanına yaklaşamaz..

    Hem kaLite hem düşük fiyat = AMD

    Yok param boL yada ben kazıkLanmak istiyorum arkadaş diyorsan İntel al hocam :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    RevengeX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kalite olarak(parça kalitesi,hız,düşük ısı,uzun süreli kullanım) ikiside birbiriyle yarışır. Ama fiyat bakımından İntel,AMD'nin yanına yaklaşamaz..

    Hem kaLite hem düşük fiyat = AMD

    Yok param boL yada ben kazıkLanmak istiyorum arkadaş diyorsan İntel al hocam :)


    -----------------------------

    i5 aldım daha yeni her türlü intel-nvidia akar :) testlerde de i5 önde. bi de şu OC ile amd iyi olur dalgasını bırakın artık intele OC yapılmıyo mu nasıl bi kıyastır anlamadım.


    Metallica Rules
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Beyler o akar bu akar demeyin nie daha iyi onu söleyin teknik konusun bizim elemanlar mesela 8 mb cashi oldugu için amd diyor hemde ucuz

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    upp

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    karsilastirmayi i7'le yap i5'le degil.

    guzel bir karsilastirma.

    http://i725.photobucket.com/albums/ww252/2MCHBoost/deneb_vs_kentsfield_yorkfield_bloom.png

     


    la liberte ne meurt jamais.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    karsilastirmayi i7'le yap i5'le degil.

    guzel bir karsilastirma.

    http://i725.photobucket.com/albums/ww252/2MCHBoost/deneb_vs_kentsfield_yorkfield_bloom.png

     


    ----------------------------- 

    i7 pahalı

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    http://images.anandtech.com/graphs/intellynnfieldlaunch_090409000254/19908.png


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://images.anandtech.com/graphs/intellynnfieldlaunch_090409000254/19908.png


    ----------------------------- 

    Yani amd i5 i alıyor burda suanlık zaten bende amd düşünüyorum.Ama 965 BE dediği Black olan yani benim kastettiğim modelin bir üstü.Gerçi aralarında sadece 40-50 lira oynuyor.Bende black alırım sistemide amd olarak toplayıp herşeyi hallettikden sonra makinayı kurarım öyle 1-2 ay kullanırım baktım beklediğim gibi verimli değil 70 liralık bi soğutucu alır takarım güzel olr :)

Toplam Hit: 2793 Toplam Mesaj: 19