folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İnternet Cafe Acmayı Dusunuyorum Donanımcılar Bi El Atalım



İnternet Cafe Acmayı Dusunuyorum Donanımcılar Bi El Atalım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd işlemci

    gigabyte anakart

    ati ekran kartı

    4 gb ram

    1tb wd sata hdd

    güzel psulu sağlam bir kasa

    22 inch geniş ekran yada oynatacağın oyuna göre 19 inch kare ekran monitor

    a4tech klavye, microsoft classic mouse yada a4tech mouse

     

    Giriş seviyesi management yada unmanagement olması önemli değil gbit switch tercihen 3com vs

    Muhakkak kaliteli cat 6, tercihen digitus marka ethernet kablosu, cat 6 rj45 connectör

    akınsoft cafeplus 10.02.02

    cafeplus filtre 1.05

    windows xp pro sp3

    Şu anda kafe kursam ideal sistemim bu.


    -----------------------------

    not alın beyler bunu :)


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maxxis39
    maxxis39's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2010
    Erkek

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd işlemci

    gigabyte anakart

    ati ekran kartı

    4 gb ram

    1tb wd sata hdd

    güzel psulu sağlam bir kasa

    22 inch geniş ekran yada oynatacağın oyuna göre 19 inch kare ekran monitor

    a4tech klavye, microsoft classic mouse yada a4tech mouse

     

    Giriş seviyesi management yada unmanagement olması önemli değil gbit switch tercihen 3com vs

    Muhakkak kaliteli cat 6, tercihen digitus marka ethernet kablosu, cat 6 rj45 connectör

    akınsoft cafeplus 10.02.02

    cafeplus filtre 1.05

    windows xp pro sp3

    Şu anda kafe kursam ideal sistemim bu.


    -----------------------------

     

    not alın beyler bunu :)


    -----------------------------

    Hocam böyle bi pc toplasak ama cafe için değil ev için(akinsoft fln hariç yani ). Kaça patlar bize ?


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd işlemci

    gigabyte anakart

    ati ekran kartı

    4 gb ram

    1tb wd sata hdd

    güzel psulu sağlam bir kasa

    22 inch geniş ekran yada oynatacağın oyuna göre 19 inch kare ekran monitor

    a4tech klavye, microsoft classic mouse yada a4tech mouse

     

    Giriş seviyesi management yada unmanagement olması önemli değil gbit switch tercihen 3com vs

    Muhakkak kaliteli cat 6, tercihen digitus marka ethernet kablosu, cat 6 rj45 connectör

    akınsoft cafeplus 10.02.02

    cafeplus filtre 1.05

    windows xp pro sp3

    Şu anda kafe kursam ideal sistemim bu.


    -----------------------------

    bu post beni büyük dertten kurtardı üsdadım cok sağolasın

Toplam Hit: 2865 Toplam Mesaj: 14