İnternet Dolandırıcıları ( Tekli Ürün Satışı )
-
Zilyon tane site var piyasada, saç tebeşirinden sahte zayıflama haplarına, cep telefonlarına kadar, genelde bilindik firmaların ismi hariç ürün ismini kullanarak %500 indirimli çakma ürün satıp inanılmaz kârlar ediyorlar. Devletin bunlara karşı bi uygulaması yok mu, milletin yaptığı yanına kâr mı kalıyor?
Eskiden replika falan yazarlardı açıklamalara öyle yırtarlardı. Şimdi bi tane gördüm samsung kelimesini hiç kullanmadan Galaxy S5 adı altında aynı grüntüdeki bir telefon satıyor. En güzel çakallıkları da kapıda ödeme. Kapıda ödemeli kargolarda ödeme yapmadan açıp kontrol edemiyorsun önce ödeyeceksin. Neyse, bi haber sitesinde denk geldim. ürün orjinal olsa son derece güvenilir bi tasarım ile prof. görünerek hazırlamışlar siteyi. Ben de öylesine verdim bi sipariş, gelsin geri göndericem 3 5 kuruş kargo girsin dümbeleklere.
http://teknomioutlet.com/index.php
Bir de yok efendim neymiş şok kampanyaymış 1600 liradan 200 liraya düşmüş son 101 ürünmüş bilmemneymiş.
BTK gidip porno siteleri kapatacağına bu dolandırıcılarla uğraşsa ya?
-

Sipariş verecek kendini uyanık sanan aptallar için adamlar siteyi bile kullanamazlar bunlar diye düşünmüş. :)
200 liraya Galaxy S5 alacağını sanan gerizekalı kazıklanmayı hak ediyordur ellemeyin milleti sike sike uyanık yapacaklar.
mkyb tarafından 17/Eyl/15 00:48 tarihinde düzenlenmiştir -
böyle geldi böyle gidecek kaç senedir var adamlar dolandırıcı değil sonuçta sana ürün satıyorlar saf adam çok ülkede
-
Bugün aradılar beni. Telefon kazandınız galaxy s5 diye ardından hayat sigortası yapmaya çalıştılar. Ben dedim boşver şimdi sigortayı şu bizim telefonu görelim :) -Evet beyfendi galaxy s5 kazandınız dedi. Bende neden samsung demiyorsun samsung değil mi dedim hayır dedi. o zaman çin malı mı dedim onada hayır dedi. Telefonunu da istemiyorum sigortanıda istemiyorum senide istemiyorum dedim kadın sinirlendi kapattı :)
-
ünlü bir dolandırıcının bir lafı vardı.
"ben, beni dolandırmak isteyenlerin dışında kimseyi dolandırmadım."
bence bu laf cuk oturur. Karşısındakini salak sanan herkes asıl salaktır.
-
TOMBLACK bunu yazdı
böyle geldi böyle gidecek kaç senedir var adamlar dolandırıcı değil sonuçta sana ürün satıyorlar saf adam çok ülkede
Dolandırıcı değil diyorsun ama orada 200 liradan değil de 2800 yerine 2200 liradan diye kampanya yapıp Galaxy S6 satıyorum dese, sen ben gibi kendimizi akıllı bilen insanlardan da bir çok kişi oltaya düşebilir diye düşünüyorum. Ha 200 lira için çoğunluk hakkını aramıyordur da 2200 için arar millet, ondan yapmıyorlardır belki, veya 200 yetiyordur, bilemem.
Eğer ki başka bir firmanın ürününün ismini, tasarımını, fotoğraflarını kullanıp, çakmasını satıyorlarsa bu dolandırıcılık olsa gerek..
-
Sitedeki açıklamaya bak :D tam piç adamlar ya
Çok Önemli Bilgilendirme: Dolandırılmayın!Internet üzerinden cep telefonu satışı yapan bazı web sitelerinde maalesef olumsuz alışveriş deneyimleri yaşanmaktadır. Ticari ahlak, hak ve hukuktan yoksun bazı hayali kişi ve kurumlar, özellikle PTT Kargo gönderimlerinde boş kutu, maket telefon, ruj, kol saati gibi ürünler gönderip, vatandaşı mağdur etmişlerdir. Internette yapacağınız alışverişlerde kendinizi güvence altına almak için paketinizin özel bir kargo şirketi ile (Örnek: UPS International , Sürat Kargo, Aras Kargo, Yurtiçi Kargo) gönderildiğinden mutlaka emin olun. Kamuya ait taşıma firmalarında (Örnek: PTT, Postane) kurumsal bir kimlik gerekmemektedir ve gönderici adresi bulunmamaktadır. -
sitedeki videoda clone olduğu yazıyor çakma oldugu yazıyor.. :D
-
noname bunu yazdıTOMBLACK bunu yazdı
böyle geldi böyle gidecek kaç senedir var adamlar dolandırıcı değil sonuçta sana ürün satıyorlar saf adam çok ülkede
Dolandırıcı değil diyorsun ama orada 200 liradan değil de 2800 yerine 2200 liradan diye kampanya yapıp Galaxy S6 satıyorum dese, sen ben gibi kendimizi akıllı bilen insanlardan da bir çok kişi oltaya düşebilir diye düşünüyorum. Ha 200 lira için çoğunluk hakkını aramıyordur da 2200 için arar millet, ondan yapmıyorlardır belki, veya 200 yetiyordur, bilemem.
Eğer ki başka bir firmanın ürününün ismini, tasarımını, fotoğraflarını kullanıp, çakmasını satıyorlarsa bu dolandırıcılık olsa gerek..
hocam internete bilindik siteler dışında alışveriş yapılmaz zaten mağazaları olmayan bir fırmadan asla ürün almam olsada zaten güvenmem iade edilmiş ürünleri teşhir ürünlerini satabiiyorlar ben kendi adima söylüyorum aslinda interneten ürün almak bana direk mantıksiz geliyor ben yerinde gidip kutusuna bakıyorum açılmamışsa alıyorum şuana kadar sorun yaşamadım bilinçli kullanıcıyım bunlar daha çok bu işten anlamayan kişilere hitap ediyorlar o firmanın sorunu hocam bizi ilgilendirmez istediğini kullanır önüne geçemezler bunların zaten samsung dolandırıcı oluyor bu mantiğa göre apple girmiş olduğu davalarda baya bir tazminat ödedi akıllanmadı kelin köre diyeceği yok durumu var o olayda
-
TOMBLACK bunu yazdınoname bunu yazdıTOMBLACK bunu yazdı
böyle geldi böyle gidecek kaç senedir var adamlar dolandırıcı değil sonuçta sana ürün satıyorlar saf adam çok ülkede
Dolandırıcı değil diyorsun ama orada 200 liradan değil de 2800 yerine 2200 liradan diye kampanya yapıp Galaxy S6 satıyorum dese, sen ben gibi kendimizi akıllı bilen insanlardan da bir çok kişi oltaya düşebilir diye düşünüyorum. Ha 200 lira için çoğunluk hakkını aramıyordur da 2200 için arar millet, ondan yapmıyorlardır belki, veya 200 yetiyordur, bilemem.
Eğer ki başka bir firmanın ürününün ismini, tasarımını, fotoğraflarını kullanıp, çakmasını satıyorlarsa bu dolandırıcılık olsa gerek..
hocam internete bilindik siteler dışında alışveriş yapılmaz zaten mağazaları olmayan bir fırmadan asla ürün almam olsada zaten güvenmem iade edilmiş ürünleri teşhir ürünlerini satabiiyorlar ben kendi adima söylüyorum aslinda interneten ürün almak bana direk mantıksiz geliyor ben yerinde gidip kutusuna bakıyorum açılmamışsa alıyorum şuana kadar sorun yaşamadım bilinçli kullanıcıyım bunlar daha çok bu işten anlamayan kişilere hitap ediyorlar o firmanın sorunu hocam bizi ilgilendirmez istediğini kullanır önüne geçemezler bunların zaten samsung dolandırıcı oluyor bu mantiğa göre apple girmiş olduğu davalarda baya bir tazminat ödedi akıllanmadı kelin köre diyeceği yok durumu var o olayda
Mağaza mağaza diyorsun lakin internetten aldığında 14 gün içerisinde iade yasal hakkınken birebir mağazada aldığında yarım saat sonrası için bile böyle bi hakkın bulunmuyor malesef
-
noname bunu yazdıTOMBLACK bunu yazdınoname bunu yazdıTOMBLACK bunu yazdı
böyle geldi böyle gidecek kaç senedir var adamlar dolandırıcı değil sonuçta sana ürün satıyorlar saf adam çok ülkede
Dolandırıcı değil diyorsun ama orada 200 liradan değil de 2800 yerine 2200 liradan diye kampanya yapıp Galaxy S6 satıyorum dese, sen ben gibi kendimizi akıllı bilen insanlardan da bir çok kişi oltaya düşebilir diye düşünüyorum. Ha 200 lira için çoğunluk hakkını aramıyordur da 2200 için arar millet, ondan yapmıyorlardır belki, veya 200 yetiyordur, bilemem.
Eğer ki başka bir firmanın ürününün ismini, tasarımını, fotoğraflarını kullanıp, çakmasını satıyorlarsa bu dolandırıcılık olsa gerek..
hocam internete bilindik siteler dışında alışveriş yapılmaz zaten mağazaları olmayan bir fırmadan asla ürün almam olsada zaten güvenmem iade edilmiş ürünleri teşhir ürünlerini satabiiyorlar ben kendi adima söylüyorum aslinda interneten ürün almak bana direk mantıksiz geliyor ben yerinde gidip kutusuna bakıyorum açılmamışsa alıyorum şuana kadar sorun yaşamadım bilinçli kullanıcıyım bunlar daha çok bu işten anlamayan kişilere hitap ediyorlar o firmanın sorunu hocam bizi ilgilendirmez istediğini kullanır önüne geçemezler bunların zaten samsung dolandırıcı oluyor bu mantiğa göre apple girmiş olduğu davalarda baya bir tazminat ödedi akıllanmadı kelin köre diyeceği yok durumu var o olayda
Mağaza mağaza diyorsun lakin internetten aldığında 14 gün içerisinde iade yasal hakkınken birebir mağazada aldığında yarım saat sonrası için bile böyle bi hakkın bulunmuyor malesef
uydu alıcı aldım geçenlerde iade etim paramı aldım modem aldım iade ettim paramı aldım nasıl olmuyor alacağınız yeri bilirseniz oluyor
