folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder İnternet Dolandırıcıları ( Tekli Ürün Satışı )



İnternet Dolandırıcıları ( Tekli Ürün Satışı )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Zilyon tane site var piyasada, saç tebeşirinden sahte zayıflama haplarına, cep telefonlarına kadar, genelde bilindik firmaların ismi hariç ürün ismini kullanarak %500 indirimli çakma ürün satıp inanılmaz kârlar ediyorlar. Devletin bunlara karşı bi uygulaması yok mu, milletin yaptığı yanına kâr mı kalıyor?

    Eskiden replika falan yazarlardı açıklamalara öyle yırtarlardı. Şimdi bi tane gördüm samsung kelimesini hiç kullanmadan Galaxy S5 adı altında aynı grüntüdeki bir telefon satıyor. En güzel çakallıkları da kapıda ödeme. Kapıda ödemeli kargolarda ödeme yapmadan açıp kontrol edemiyorsun önce ödeyeceksin. Neyse, bi haber sitesinde denk geldim. ürün orjinal olsa son derece güvenilir bi tasarım ile prof. görünerek hazırlamışlar siteyi. Ben de öylesine verdim bi sipariş, gelsin geri göndericem 3 5 kuruş kargo girsin dümbeleklere. 

    http://teknomioutlet.com/index.php

    Bir de yok efendim neymiş şok kampanyaymış 1600 liradan 200 liraya düşmüş son 101 ürünmüş bilmemneymiş.

    BTK gidip porno siteleri kapatacağına bu dolandırıcılarla uğraşsa ya?


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Sipariş verecek kendini uyanık sanan aptallar için adamlar siteyi bile kullanamazlar bunlar diye düşünmüş. :)

    200 liraya Galaxy S5 alacağını sanan gerizekalı kazıklanmayı hak ediyordur ellemeyin milleti sike sike uyanık yapacaklar.

     

    mkyb tarafından 17/Eyl/15 00:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TOMBLACK
    TOMBLACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2014
    Erkek

    böyle geldi böyle gidecek kaç senedir var adamlar dolandırıcı değil sonuçta sana ürün satıyorlar saf adam çok ülkede

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Bugün aradılar beni. Telefon kazandınız galaxy s5 diye ardından hayat sigortası yapmaya çalıştılar. Ben dedim boşver şimdi sigortayı şu bizim telefonu görelim :) -Evet beyfendi galaxy s5 kazandınız dedi. Bende neden samsung demiyorsun samsung değil mi dedim hayır dedi. o zaman çin malı mı dedim onada hayır dedi. Telefonunu da istemiyorum sigortanıda istemiyorum senide istemiyorum dedim kadın sinirlendi kapattı :)


    Syntax error..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    ünlü bir dolandırıcının bir lafı vardı. 

    "ben, beni dolandırmak isteyenlerin dışında kimseyi dolandırmadım."

    bence bu laf cuk oturur. Karşısındakini salak sanan herkes asıl salaktır.


    Almanya Fatihi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    TOMBLACK bunu yazdı

    böyle geldi böyle gidecek kaç senedir var adamlar dolandırıcı değil sonuçta sana ürün satıyorlar saf adam çok ülkede

    Dolandırıcı değil diyorsun ama orada 200 liradan değil de 2800 yerine 2200 liradan diye kampanya yapıp Galaxy S6 satıyorum dese, sen ben gibi kendimizi akıllı bilen insanlardan da bir çok kişi oltaya düşebilir diye düşünüyorum. Ha 200 lira için çoğunluk hakkını aramıyordur da 2200 için arar millet, ondan yapmıyorlardır belki, veya 200 yetiyordur, bilemem.

    Eğer ki başka bir firmanın ürününün ismini, tasarımını, fotoğraflarını kullanıp, çakmasını satıyorlarsa bu dolandırıcılık olsa gerek..


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Premium.
    h2so4
    h2so4's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    Sitedeki açıklamaya bak :D tam piç adamlar ya

     

    Çok Önemli Bilgilendirme: Dolandırılmayın!
    Internet üzerinden cep telefonu satışı yapan bazı web sitelerinde maalesef olumsuz alışveriş deneyimleri yaşanmaktadır. Ticari ahlak, hak ve hukuktan yoksun bazı hayali kişi ve kurumlar, özellikle PTT Kargo gönderimlerinde boş kutu, maket telefon, ruj, kol saati gibi ürünler gönderip, vatandaşı mağdur etmişlerdir. Internette yapacağınız alışverişlerde kendinizi güvence altına almak için paketinizin özel bir kargo şirketi ile (Örnek: UPS International , Sürat Kargo, Aras Kargo, Yurtiçi Kargo) gönderildiğinden mutlaka emin olun. Kamuya ait taşıma firmalarında (Örnek: PTT, Postane) kurumsal bir kimlik gerekmemektedir ve gönderici adresi bulunmamaktadır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    sitedeki videoda clone olduğu yazıyor çakma oldugu yazıyor.. :D 


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TOMBLACK
    TOMBLACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2014
    Erkek
    noname bunu yazdı
    TOMBLACK bunu yazdı

    böyle geldi böyle gidecek kaç senedir var adamlar dolandırıcı değil sonuçta sana ürün satıyorlar saf adam çok ülkede

    Dolandırıcı değil diyorsun ama orada 200 liradan değil de 2800 yerine 2200 liradan diye kampanya yapıp Galaxy S6 satıyorum dese, sen ben gibi kendimizi akıllı bilen insanlardan da bir çok kişi oltaya düşebilir diye düşünüyorum. Ha 200 lira için çoğunluk hakkını aramıyordur da 2200 için arar millet, ondan yapmıyorlardır belki, veya 200 yetiyordur, bilemem.

    Eğer ki başka bir firmanın ürününün ismini, tasarımını, fotoğraflarını kullanıp, çakmasını satıyorlarsa bu dolandırıcılık olsa gerek..

    hocam internete bilindik siteler dışında alışveriş yapılmaz zaten mağazaları olmayan bir fırmadan asla ürün almam olsada zaten güvenmem iade edilmiş ürünleri teşhir ürünlerini satabiiyorlar ben kendi adima söylüyorum aslinda interneten ürün almak bana direk mantıksiz geliyor ben yerinde gidip kutusuna bakıyorum açılmamışsa alıyorum şuana kadar sorun yaşamadım bilinçli kullanıcıyım bunlar daha çok bu işten anlamayan kişilere hitap ediyorlar o firmanın sorunu hocam bizi ilgilendirmez istediğini kullanır önüne geçemezler bunların zaten samsung dolandırıcı oluyor bu mantiğa göre apple girmiş olduğu davalarda baya bir tazminat ödedi akıllanmadı kelin köre diyeceği yok durumu var o olayda

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    TOMBLACK bunu yazdı
    noname bunu yazdı
    TOMBLACK bunu yazdı

    böyle geldi böyle gidecek kaç senedir var adamlar dolandırıcı değil sonuçta sana ürün satıyorlar saf adam çok ülkede

    Dolandırıcı değil diyorsun ama orada 200 liradan değil de 2800 yerine 2200 liradan diye kampanya yapıp Galaxy S6 satıyorum dese, sen ben gibi kendimizi akıllı bilen insanlardan da bir çok kişi oltaya düşebilir diye düşünüyorum. Ha 200 lira için çoğunluk hakkını aramıyordur da 2200 için arar millet, ondan yapmıyorlardır belki, veya 200 yetiyordur, bilemem.

    Eğer ki başka bir firmanın ürününün ismini, tasarımını, fotoğraflarını kullanıp, çakmasını satıyorlarsa bu dolandırıcılık olsa gerek..

    hocam internete bilindik siteler dışında alışveriş yapılmaz zaten mağazaları olmayan bir fırmadan asla ürün almam olsada zaten güvenmem iade edilmiş ürünleri teşhir ürünlerini satabiiyorlar ben kendi adima söylüyorum aslinda interneten ürün almak bana direk mantıksiz geliyor ben yerinde gidip kutusuna bakıyorum açılmamışsa alıyorum şuana kadar sorun yaşamadım bilinçli kullanıcıyım bunlar daha çok bu işten anlamayan kişilere hitap ediyorlar o firmanın sorunu hocam bizi ilgilendirmez istediğini kullanır önüne geçemezler bunların zaten samsung dolandırıcı oluyor bu mantiğa göre apple girmiş olduğu davalarda baya bir tazminat ödedi akıllanmadı kelin köre diyeceği yok durumu var o olayda

    Mağaza mağaza diyorsun lakin internetten aldığında 14 gün içerisinde iade yasal hakkınken birebir mağazada aldığında yarım saat sonrası için bile böyle bi hakkın bulunmuyor malesef


    ...said addicted.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TOMBLACK
    TOMBLACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2014
    Erkek
    noname bunu yazdı
    TOMBLACK bunu yazdı
    noname bunu yazdı
    TOMBLACK bunu yazdı

    böyle geldi böyle gidecek kaç senedir var adamlar dolandırıcı değil sonuçta sana ürün satıyorlar saf adam çok ülkede

    Dolandırıcı değil diyorsun ama orada 200 liradan değil de 2800 yerine 2200 liradan diye kampanya yapıp Galaxy S6 satıyorum dese, sen ben gibi kendimizi akıllı bilen insanlardan da bir çok kişi oltaya düşebilir diye düşünüyorum. Ha 200 lira için çoğunluk hakkını aramıyordur da 2200 için arar millet, ondan yapmıyorlardır belki, veya 200 yetiyordur, bilemem.

    Eğer ki başka bir firmanın ürününün ismini, tasarımını, fotoğraflarını kullanıp, çakmasını satıyorlarsa bu dolandırıcılık olsa gerek..

    hocam internete bilindik siteler dışında alışveriş yapılmaz zaten mağazaları olmayan bir fırmadan asla ürün almam olsada zaten güvenmem iade edilmiş ürünleri teşhir ürünlerini satabiiyorlar ben kendi adima söylüyorum aslinda interneten ürün almak bana direk mantıksiz geliyor ben yerinde gidip kutusuna bakıyorum açılmamışsa alıyorum şuana kadar sorun yaşamadım bilinçli kullanıcıyım bunlar daha çok bu işten anlamayan kişilere hitap ediyorlar o firmanın sorunu hocam bizi ilgilendirmez istediğini kullanır önüne geçemezler bunların zaten samsung dolandırıcı oluyor bu mantiğa göre apple girmiş olduğu davalarda baya bir tazminat ödedi akıllanmadı kelin köre diyeceği yok durumu var o olayda

    Mağaza mağaza diyorsun lakin internetten aldığında 14 gün içerisinde iade yasal hakkınken birebir mağazada aldığında yarım saat sonrası için bile böyle bi hakkın bulunmuyor malesef

    uydu alıcı aldım geçenlerde iade etim paramı aldım modem aldım iade ettim paramı aldım nasıl olmuyor alacağınız yeri bilirseniz oluyor

Toplam Hit: 5024 Toplam Mesaj: 21
replika sahte ürün