Internet Explorer 9 Dünyaya Gözlerini Açıyor
-
Microsoft, bugün PDC 2009 etkinliğinde Internet Explorer 9'un üç hafta içerisinde geliştirilmiş bir ön sürümünü tanıttı.
Firmanın yaptığı açıklamalara göre IE 9, web sitelerini görüntülerken ekran kartının (GPU) gücünden faydalanacak; geliştiriciler CSS, DHTML ve JavaScript aracılığıyla bu yenilikten faydalanabilecek.

Microsoft sadece üç haftalık bir çalışma sonucu IE 9'un görüntüleme performansında belirgin derecede artış meydana geldiğine inanıyor. Yeni sürümle beraber birlikte çalışabilirlik ve standart desteği de artacak ve tarayıcıya yuvarlatılmış köşeli CSS gibi özellikler eklenecek.
Aynı şekilde Internet Explorer 9 yeni bir JavaScript motoru da kullanacak.Bazı kaynaklara göre IE 9'un en güncel derlemesinin numarası 7658.0.091116-1745. Windows ve Windows Live bölüm başkanı Steven Sinofsky IE 9 ile ilgili çalışmalara üç hafta önce başlandığını açıkladı. Bunun dışında yol haritasına dair bir açıklama yapılmadı.
Tanıtım videosunuz izlemek için: http://channel9.msdn.com/posts/Charles/IE-9-First-look-at-the-new-JS-Engine/
-
bu ne hizdir boyle amaclari ne kac ayda kac versiyon cikardilar 7,8,9 bu kadarida gormemislik olur ama
ben hala 6 kullaniyorum
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
bu ne hizdir boyle amaclari ne kac ayda kac versiyon cikardilar 7,8,9 bu kadarida gormemislik olur ama
ben hala 6 kullaniyorum
-----------------------------
içler acısı :S -
Yok microsoft inap yaptı bence.
daha windows 8 yapılırken bence bi grupta windows 9 u yapıyo kesin bu adamlar durmaz :D
bırak i.e 9 yalan o çıkar 2 aya 10 un ilk görüntüleri gelir :D
Ama herzaman derim bill amca yapıyosa kullanırım!
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
bu ne hizdir boyle amaclari ne kac ayda kac versiyon cikardilar 7,8,9 bu kadarida gormemislik olur ama
ben hala 6 kullaniyorum
-----------------------------6 kullandıgını bile yazıosun ya helal :D
sırf şu 6 kullananları netten soğutmak için hiç bir sitemde ie 6 ya destek vermem gerçi ie ye komple engellesem yeridirde neeyse ff ye geçsin herkes ff varsa vardır huuzur
-
"İnternet explorer" "vista" "windows me" Microsoftun en boktan işleri artık bıraksın şunları güncellemeyi de adam gibi bişeyler yapsın da 7'i yükseltmeye çalışsın!
-
istiyosa 99u tanıtsın yinede firefoxtan vazgeçmem :D
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
"İnternet explorer" "vista" "windows me" Microsoftun en boktan işleri artık bıraksın şunları güncellemeyi de adam gibi bişeyler yapsın da 7'i yükseltmeye çalışsın!
-----------------------------Sonuna kadar katılıyorum üstadım sana, ayrıca bana göre office 2003 ten sonra aklı başında bi office de geliştiremediler,
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
bu ne hizdir boyle amaclari ne kac ayda kac versiyon cikardilar 7,8,9 bu kadarida gormemislik olur ama
ben hala 6 kullaniyorum
-----------------------------6 kullandıgını bile yazıosun ya helal :D
sırf şu 6 kullananları netten soğutmak için hiç bir sitemde ie 6 ya destek vermem gerçi ie ye komple engellesem yeridirde neeyse ff ye geçsin herkes ff varsa vardır huuzur
-----------------------------kullaniyorum dedigime bakma hoca sadece duruyo mozillla kullaniyorum
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
bu ne hizdir boyle amaclari ne kac ayda kac versiyon cikardilar 7,8,9 bu kadarida gormemislik olur ama
ben hala 6 kullaniyorum
-----------------------------6 kullandıgını bile yazıosun ya helal :D
sırf şu 6 kullananları netten soğutmak için hiç bir sitemde ie 6 ya destek vermem gerçi ie ye komple engellesem yeridirde neeyse ff ye geçsin herkes ff varsa vardır huuzur
-----------------------------kullaniyorum dedigime bakma hoca sadece duruyo mozillla kullaniyorum
-----------------------------Niye firefoxa , mozilla diyorsunuz :D
windows kullanıyorum yerine microsoft kullanıyorum ;
ya da
iphone'um var yerine apple'ım var diyor musunuz? :D
firefox demek daha doğrudur. en doğrusu da mozilla firefoxtur. mozilla olamaz yani ..
-
Gözlerini açmıyor, benim için her zaman ölü doğuyor.
