folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Internet Explorer 9 Dünyaya Gözlerini Açıyor



Internet Explorer 9 Dünyaya Gözlerini Açıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Microsoft, bugün PDC 2009 etkinliğinde Internet Explorer 9'un üç hafta içerisinde geliştirilmiş bir ön sürümünü tanıttı.

    Firmanın yaptığı açıklamalara göre IE 9, web sitelerini görüntülerken ekran kartının (GPU) gücünden faydalanacak; geliştiriciler CSS, DHTML ve JavaScript aracılığıyla bu yenilikten faydalanabilecek.

    http://redmondpie.com/wp-content/uploads/2009/11/InternetExplorer9comingtomorrow_13EB1/InternetExplorer9.jpg

    Microsoft sadece üç haftalık bir çalışma sonucu IE 9'un görüntüleme performansında belirgin derecede artış meydana geldiğine inanıyor. Yeni sürümle beraber birlikte çalışabilirlik ve standart desteği de artacak ve tarayıcıya yuvarlatılmış köşeli CSS gibi özellikler eklenecek.

    Aynı şekilde Internet Explorer 9 yeni bir JavaScript motoru da kullanacak.Bazı kaynaklara göre IE 9'un en güncel derlemesinin numarası 7658.0.091116-1745. Windows ve Windows Live bölüm başkanı Steven Sinofsky IE 9 ile ilgili çalışmalara üç hafta önce başlandığını açıkladı. Bunun dışında yol haritasına dair bir açıklama yapılmadı.

    Tanıtım videosunuz izlemek için: http://channel9.msdn.com/posts/Charles/IE-9-First-look-at-the-new-JS-Engine/

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    bu ne hizdir boyle amaclari ne kac ayda kac versiyon cikardilar  7,8,9 bu kadarida gormemislik olur ama

     

    ben hala 6 kullaniyorum


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ne hizdir boyle amaclari ne kac ayda kac versiyon cikardilar  7,8,9 bu kadarida gormemislik olur ama

     

    ben hala 6 kullaniyorum


    -----------------------------

    içler acısı :S


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Yok microsoft inap yaptı bence.

    daha windows 8 yapılırken bence bi grupta windows 9 u yapıyo kesin bu adamlar durmaz  :D

    bırak i.e 9 yalan o çıkar 2 aya 10 un ilk görüntüleri gelir :D

    Ama herzaman derim bill amca yapıyosa kullanırım!

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ne hizdir boyle amaclari ne kac ayda kac versiyon cikardilar  7,8,9 bu kadarida gormemislik olur ama

     

    ben hala 6 kullaniyorum


    -----------------------------

    6 kullandıgını bile yazıosun ya helal :D

    sırf şu 6 kullananları netten soğutmak için hiç bir sitemde ie 6 ya destek vermem gerçi ie ye komple engellesem yeridirde neeyse ff ye geçsin herkes ff varsa vardır huuzur

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    "İnternet explorer" "vista" "windows me" Microsoftun en boktan işleri artık bıraksın  şunları güncellemeyi de adam gibi bişeyler yapsın da 7'i yükseltmeye çalışsın!


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    carnager
    carnager's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    istiyosa 99u tanıtsın yinede firefoxtan vazgeçmem :D


    EVERY MAN DIES, NOT EVERY MAN REALLY LIVES ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    KaRaKuLe bunu yazdı:
    -----------------------------

    "İnternet explorer" "vista" "windows me" Microsoftun en boktan işleri artık bıraksın  şunları güncellemeyi de adam gibi bişeyler yapsın da 7'i yükseltmeye çalışsın!


    -----------------------------

    Sonuna kadar katılıyorum üstadım sana, ayrıca bana göre office 2003 ten sonra aklı başında bi office de geliştiremediler,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ne hizdir boyle amaclari ne kac ayda kac versiyon cikardilar  7,8,9 bu kadarida gormemislik olur ama

     

    ben hala 6 kullaniyorum


    -----------------------------

    6 kullandıgını bile yazıosun ya helal :D

    sırf şu 6 kullananları netten soğutmak için hiç bir sitemde ie 6 ya destek vermem gerçi ie ye komple engellesem yeridirde neeyse ff ye geçsin herkes ff varsa vardır huuzur


    -----------------------------

     

    kullaniyorum dedigime bakma hoca sadece duruyo mozillla kullaniyorum


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    SysTeMeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ne hizdir boyle amaclari ne kac ayda kac versiyon cikardilar  7,8,9 bu kadarida gormemislik olur ama

     

    ben hala 6 kullaniyorum


    -----------------------------

     

    6 kullandıgını bile yazıosun ya helal :D

    sırf şu 6 kullananları netten soğutmak için hiç bir sitemde ie 6 ya destek vermem gerçi ie ye komple engellesem yeridirde neeyse ff ye geçsin herkes ff varsa vardır huuzur


    -----------------------------

     

     

    kullaniyorum dedigime bakma hoca sadece duruyo mozillla kullaniyorum


    -----------------------------

    Niye firefoxa , mozilla diyorsunuz :D

    windows kullanıyorum yerine microsoft kullanıyorum ;

    ya da 

    iphone'um var yerine apple'ım var diyor musunuz? :D

    firefox demek daha doğrudur. en doğrusu da mozilla firefoxtur. mozilla olamaz yani ..

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    Gözlerini açmıyor, benim için her zaman ölü doğuyor.


    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
Toplam Hit: 2085 Toplam Mesaj: 14