Internet Explorer Pro 2.2

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    hocam öyle büyük büyük yazınca ne oluyor haklı konuma mı geliyorsun ?

    forumda ikili tartışmalara girmicem evet hocam en iyisi opera :/

     

    AdBlock için: 

     

    burdan AdBlock Plus ı indirin Türkçe dil destegide var. 

    Adblock Plus

     

     ek olarak biraz daha gelişmiş bişi istiyosanız bunu da kullanabilrsiniz.özelliği çerçeveleri, tabloları vb.leri engellemek için 

    Adblock Plus: Element Hiding Helper

    "https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/images/preview/4364/3"%20grafik%20dosyası%20hatalı%20olduğu%20için%20gösterilemiyor.

     

     

    cok daha gelişmiş bi block keyfi cıkarmak istiyosan bunu da kullan :)  özel ve güzel flitreset ekliyor.

    Adblock Filterset.G Updater

     

     

     

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    JordanoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam öyle büyük büyük yazınca ne oluyor haklı konuma mı geliyorsun ?

    forumda ikili tartışmalara girmicem evet hocam en iyisi opera :/
    -----------------------------

    tabikide en iyisi opera kimse şu eniyidir diyemez o bazı arkadaşların söledi 5mili saniyeler büyük sitelerde 5sn ye kadar çıkıyor ve düşünün 10sayfa gezindiğinizi 50sn eder  adblok gibi şeyler eklentidir yani herkezin bilmesi gerekmez ancak opera açık kaynak kodlu olmadı için birçok şeyi içerisinde kuru olarak bulundurur

    bunlardan bazıları

    -gelişmiş aktarım yöneticisi ( torrent bile indirebilirsiniz )

    -siteleri en hızlı açan tarayıcı

    -en az reklamı hiç eklentisiz iptal eden tarayıcı

    -yüzlerce tema

    -kullanılabilir lik ve süper bir giriş sayfası ( 9en çok kullandığınız site yi ön izlemesi ile beraber tek sayfada göstermesi )

     

    şimdi kimse demesin mozilla iyidir

    mozillayi ayakta tutan tekşey toolbar larıdır ve açık kaynak kodlu olmasıdır başka hiçbir şey deil  internetexplore de ne yüklersen yükle amele işidir

    opera yı opera kulllanan bilir firefox u ise hepimiz biliyoruz =) OPera 4ever  

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    JordanoR

    süppeerrsinn :) 


    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    GrN bunu yazdı:
    -----------------------------

    JordanoR

    süppeerrsinn :) 


    -----------------------------

    ve mozilla ram canavarı olmaya başladı.

    Operanın mozilladan iyi oldugunu kanıtlıyorum:))

    Opera sayfaları iyi goruntuler Mozilla berbat...

    Opera hızlıdır Mozilla moruk :)

    Opera daha güvenlidir mozilla eh işte:D

    Operada tüm özellikler kendi içindedir ve çok az ram harcar  , Buna karşın mozilla herşeye eklent ister ve ram canavarı olur.

    Opera daha kullanışlı ve modern gorunumlu estetik yani ,Mozilla odun gibi tarayıcı sekmeler çok büyük ve kullanışsız.

    Opera acidtest den %100 alan tek browser fazla söze ne hacet:D

    Operanın her hafta yeni derlemesi yayınlanıyor gelişmelere ayak uyduruor.Mozillada bekle babam bekle 

    Ayrıca Operayı belli bir kültür seviyesine gelenler kullanıyor :) Mozillayı genelde  tikky ler kullanıor normal olanlar olsada tikky browseri:D

    Dahada artık mozilla demeyin çok zilla istiyorsanız Godzilla rulz :F


    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------
    GrN bunu yazdı:
    -----------------------------

    JordanoR

    süppeerrsinn :) 


    -----------------------------

    (...)

    Operada tüm özellikler kendi içindedir ve çok az ram harcar  , Buna karşın mozilla herşeye eklent ister ve ram canavarı olur.

    (..)
    -----------------------------

    ahahahha hiç güleceğim yoktu Allah iyiliğini vermesin :)

    sen hele şu konuya bi selam ver  " http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=60136 "

    yorumlara bak:

    @foxxy
    oleyy bee millet firefox a bok atmak için ram i kullanıyodu şimdi oda kalmıycak :D 4ever FireFoXXLy :D

    @avira
    Ne kadar Firefoxa laf atılsada eski bir Opera fanatiğiydim fakat kullandıktan sonra fikrim değişti.Firefox + NoScript + FasterFox hem güvenlikte hemde hızda bence 1 numara.. :)

     

    hala opera diyenleri Devlet Opera ve Bale gösteri merkezine daver ediyoruz

     

    ayrıca biraz daha tartişirsak bu (ie pro 2.2) yerde operalıyıp foxlicaklar :P


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    JordanoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------
    GrN bunu yazdı:
    -----------------------------

    JordanoR

    süppeerrsinn :) 


    -----------------------------

    (...)

    Operada tüm özellikler kendi içindedir ve çok az ram harcar  , Buna karşın mozilla herşeye eklent ister ve ram canavarı olur.

    (..)
    -----------------------------

    ahahahha hiç güleceğim yoktu Allah iyiliğini vermesin :)

    sen hele şu konuya bi selam ver  " http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=60136 "

    yorumlara bak:

    @foxxy
    oleyy bee millet firefox a bok atmak için ram i kullanıyodu şimdi oda kalmıycak :D 4ever FireFoXXLy :D

    @avira
    Ne kadar Firefoxa laf atılsada eski bir Opera fanatiğiydim fakat kullandıktan sonra fikrim değişti.Firefox + NoScript + FasterFox hem güvenlikte hemde hızda bence 1 numara.. :)

     

    hala opera diyenleri Devlet Opera ve Bale gösteri merkezine daver ediyoruz

     

    ayrıca biraz daha tartişirsak bu (ie pro 2.2) yerde operalıyıp foxlicaklar :P


    -----------------------------

    muhaah ben gülüyorum ama:)

    Sadece rammi bu arada firefox adblock olmadan reklam manyağı oluor onu kur.

    Daha sonra noscript kur,sonra siteleri iyi goruntülesin diye javasını flashını kur.

    Ha birde acidtest tine tabi tut bakalım performance orda gorecez :)

    Kullanış olarak berbat...Sayfaları iyi goruntüleyemiyor.Mozilla bu bir gerçek ve her işinizde aynı tarayıcı kullanmıyorsunuz:)

    Noscript yüklüyorsunuz neden acaba:)Opera buna gerenk yok:)

    Bir güvenlik problemi oluyor firefox günceleme yayınlayana kadar opera günü gününe derleme yayınlıyor:)

    Birde explotit siteleri kontrol et bi en çok hangi browsera explotit geliştirilmiş :)))

    Genel kullanıcı anlamında bakıldıgında opera daha kullanıslı.

    Tabi herkezin ihtiyacları farklıdır ve herkeze farklı şekillde yansır.Ama opera firefoxdan daha iyi bunu kafanasok:D Alla alla opera daha iyi işte:D 

     

     


    Bilgisayar Yazılım & Donanım
Toplam Hit: 1836 Toplam Mesaj: 17