İnternet Hızı Düşük
-
ev değiştirdik.komşudan internet aldim kablolu gecici.2-3 günlügüne hız neden bu kadar düşülk acaba

-
beleşse sorun yok :D gayet iyi
-
1.Komşu ibnelik yapıyor olabilir.
2.Kablo bağlantısında bi ibnelik olabilir.
3.İnterneti veren firmada bi ibnelik yapıyor olabilir.
-
kablo mesafesi ne kadar ? kablonun kalitesi nedir ? bu etkenleride yaz hocam ona göre yorumlayalım derim ben.
-
2. kattan 3 kata aynı oda switchten direk kablo ile aldim.onlar nete girmesse sorun yok.mesafe az yani.onlar nete girmesse benim hız 3 cg gibi.onlar girince bu kadar düşüyor.siteleri bile zor acıyor.
-
hocam komşunun tarifesi nedir ?
modemi nedir ?
kablo ne kadar kullandın ?
-
Komuşu torrençı mı? :)
Hocam modeme bağlanıp hat değerlerine bakabilir misin? Komşunda hız yüksekken sayfa açamıyorsan ya komşun hattı sömürüyordur yada bağlantıda sorun vardır.
-
Citizen bunu yazdı
1.Komşu ibnelik yapıyor olabilir.
2.Kablo bağlantısında bi ibnelik olabilir.
3.İnterneti veren firmada bi ibnelik yapıyor olabilir.
yani hertürlü bi ibnelik var diyon :D
-
Citizen bunu yazdı
1.Komşu ibnelik yapıyor olabilir.
2.Kablo bağlantısında bi ibnelik olabilir.
3.İnterneti veren firmada bi ibnelik yapıyor olabilir.
:D
-
Citizen bunu yazdı
1.Komşu ibnelik yapıyor olabilir.
2.Kablo bağlantısında bi ibnelik olabilir.
3.İnterneti veren firmada bi ibnelik yapıyor olabilir.
birisi ibne olmak zorunda ama kim :D
-
Citizen bunu yazdı
1.Komşu ibnelik yapıyor olabilir.
2.Kablo bağlantısında bi ibnelik olabilir.
3.İnterneti veren firmada bi ibnelik yapıyor olabilir.
Problem No 5 : İbneyi bulunuz? :)
