Interneti Kısıtlamak Hakkında Bildikleriniz Yardım!
-
özet geçeyim;
Suan kullandıgım bilgisayardaki interneti kimsenin fark edemeyecegi sekilde kısıtlamak istiyorum suan bu işi kis2011 ile yapıyorum ama bilgisayardan hiç anlamayan birinin bile sadece yazıyı okuması yeterli tarayıcıyı actıgında ekranda koskoca kis kul.sınrı vs yazıyor ve daha onemlisi kapanmasına 10 dk kala uyarı veriyor geri sayıyor 10 dk sureniz kaldı belki bu uyarı pencerelerini kapatırım diye biraz kisle ugrastım ama yok olmuyor
istedigim
belirttigim saatler arasında internet erişimi olmasın orn. gece 12 ile sabah 7 arası internete erişimi kapansın ve fark edilmesin yani net kesildiginde cıkan sayfa goruntulenemiyor uyarı olabilir veya yavasladıgında sayfasının yuklenmesini bekledigim gibi bi ekran olur yukleniyo gibi gozukur ama bir turlu baglanmaz bu sekilde olursa sanırım kimse fark etmez yani kısa bir sure sonra fark ederler bu saatten sonra gidiyo diye ama orası onemli degil
neden, niye, digerleri girse ne olcakki gibi seyler sorupta konuyu baltalamazsanız sevinirim boyle olması gerekiyor
-
edit
-
net limiter ile yapıyorduk. ama schedule yapar mı bilmiyorum.
-
zputnik bunu yazdı:
-----------------------------
net limiter ile yapıyorduk. ama schedule yapar mı bilmiyorum.
-----------------------------Bunlar free degildir herhalde link varsa ..
edit : net limiter daha cok arkaplanda calışan ve surf yaparken seni rahatsız etmesin diye programların kullandıkları neti kısıtlamak için denedim google sordum.
schedule hakkında bir sey bulamadım
-
isa server kullan en iyisi. modemden ayarlayabilirsin modeme bağlı pcleri kaldır modemin kontrol panelinden olsun bitsin
-
şimdi bende merak ettim arkadaşın söylediği gibi nasıl olur diye fikir olsun ben de hosts dosyasından sadece facebook u kapatmıştım kotaya girmesinler diye
-
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
isa server kullan en iyisi. modemden ayarlayabilirsin modeme bağlı pcleri kaldır modemin kontrol panelinden olsun bitsin
-----------------------------google dedi ama isa hakkında birsey bulamadım yani google cok fazla sey diyor ama nasıl kullanacagımı demiyor.modem olayı wirelees ile iki notebook kablo ile bir pc giriyor notebooklara karışmıcam ne yaparsa yapsınlar pc onemli benim için detay!
Lostok bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi bende merak ettim arkadaşın söylediği gibi nasıl olur diye fikir olsun ben de hosts dosyasından sadece facebook u kapatmıştım kotaya girmesinler diye
-----------------------------kota filan onemli degil benim istedigim saatlerde girdikten sonra
-
Modemden Timer ayarları var eğe modeminde bu özellik varsa kese biliyor ve tekrardan aktif edebiliyorsun fakat bu özellik her modemde yok.
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
Modemden Timer ayarları var eğe modeminde bu özellik varsa kese biliyor ve tekrardan aktif edebiliyorsun fakat bu özellik her modemde yok.
-----------------------------Bakarız hoca airties RT206 modem
edit : valla oyle web'di url'di gibi engelleme var ama timer yok herhalde bulamadım
-
Echer bunu yazdı:
-----------------------------
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
Modemden Timer ayarları var eğe modeminde bu özellik varsa kese biliyor ve tekrardan aktif edebiliyorsun fakat bu özellik her modemde yok.
-----------------------------Bakarız hoca airties RT206 modem
edit : valla oyle web'di url'di gibi engelleme var ama timer yok herhalde bulamadım
-----------------------------bizde kurumsal zyXel var onda var , şu saatler arasında engelle v.s. kişisel kullanıcı modemlerde yok sanırım.
-
@karakutu
Dedigin gibidir belkide
