folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder İnternette Güvenliğin Tek Yolu Keyscrambler!



İnternette Güvenliğin Tek Yolu Keyscrambler!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ardaguley
    Ardaguley's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2010
    Erkek

    KeyScrambler Premium 2.6.0.1 Antilogger Full

    KeyScrambler bir web tarayıcısı(browser) yamasıdır. Internet Explorer ve Firefox için hazırlanan bu uygulamayı kurarak internet sitelerinde yazmış olduğunuz bilgilerin şifrelenerek yazılmasını sağlayabilir ve böylece keylogger denen klavye ile yazmış olduğunuz yazıları hafızasında tutarak gizli bilgilerinizin açığa çıkmasına yolaçan programların zararlarından korunursunuz. KeyScrambler kutucuklara yazmış olduğunuz bilgileri farklı karakterlere çevirerek anlamsız kılmakta ve böylece okunamamasını sağlamaktadır. Örneğin deneme yazdığımızda lxuö/y gibi anlamsız ve her seferinde değişen bir karakterler kümesi oluşturuyor. Özellikle internet bankacılığı kullanan kullanıcılarımıza tavsiye edilir…

     

    Download Link

    Download Link 2

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Deneyen var mı? İlgimi çekti denemeden önce araştırıcam. Bakalım...! 

    DÜZENLEME:

    http://img40.imageshack.us/img40/8931/yeskey.jpg

    http://img38.imageshack.us/img38/8443/nokey.jpg

    http://img37.imageshack.us/img37/817/58113574.gif

     

    Resimleri ve en sondaki linkte hareketli gif var daha iyi anlaşılır. Daha denemedim programı.


    "bea"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kisuke_Urahara
    Kisuke_Urahara's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    Uzun süre kullandım ama format felan attım bikaç kere en sonunda kaspersky tarafından silindi gitti dahada kurmadım.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    güzel programdır tavsiye ederim 

    belirli aralıkla off durumuna geçer ve yazdıklarını j213sa121jaos2_'  cıkar on duruma geçirmmek için  ya pc ye reset atmak zorundasınız yada önce bir iki harf yazıp backspacele silip yazınıza devam etmeniz gerekiyor

     

    not: online oyunlar için kullanıcak arkadaslar içinse bazı oyunlarda aktif oluo bazı oyunlarda aktif olmuo bildigim kadarıyla kendi sitesinde bir liste olması lazım bu konuda 

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    operada şeyedebilyoz bu ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    öneriyorum

    bununla birlikte portable versiyonu lazım bana

    taktığım anda çalışsın kafelerde falan işlesin beni sıkıntıdan kurtarsın


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    güzel programdır tavsiye ederim 

    belirli aralıkla off durumuna geçer ve yazdıklarını j213sa121jaos2_'  cıkar on duruma geçirmmek için  ya pc ye reset atmak zorundasınız yada önce bir iki harf yazıp backspacele silip yazınıza devam etmeniz gerekiyor

    not: online oyunlar için kullanıcak arkadaslar içinse bazı oyunlarda aktif oluo bazı oyunlarda aktif olmuo bildigim kadarıyla kendi sitesinde bir liste olması lazım bu konuda 

    -----------------------------

    Aslında reset atmaya gerek yok. Dediğin gibi bir kaç harf yazıp backspace'e basmak yeterli. Şu andan windowsumda güvenlik olarak Eset smart security ve Keyscrambler professional var.

    Premium'un özellikleri daha fazla bildiğim kadarıyla. Mesela word belgesine gizli birşey yazıyorsunuz. Onu da şifreliyor. Kendini winrar'a bile entegre ediyor benim kullandığım sürümde. Muhtemelen bu daha iyidir. Ayrıca firefox için eklentisi var. Yani worde felan entegre etmek istemeyen sadece internet için kullanacak olanlar onu da kullanabilir.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    "Encryption module error: 2" bu hatayı bir ben mi alıyorum?...


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    elminster bunu yazdı:
    -----------------------------

    "Encryption module error: 2" bu hatayı bir ben mi alıyorum?...

    -----------------------------

    Bazen haftada bir bende de bu hatayı veriyordu. Kırmızı oluyor hatta. Restart atınca düzeliyordu.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    elminster bunu yazdı:
    -----------------------------

    "Encryption module error: 2" bu hatayı bir ben mi alıyorum?...

    -----------------------------

    Bazen haftada bir bende de bu hatayı veriyordu. Kırmızı oluyor hatta. Restart atınca düzeliyordu.


    -----------------------------

    Anlatımda restart'a gerek yok yazınca ben de atmamıştım ama dediğin gibiymiş restart tan sonra düzeldi, eyw...


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    elminster bunu yazdı:
    -----------------------------

    Anlatımda restart'a gerek yok yazınca ben de atmamıştım ama dediğin gibiymiş restart tan sonra düzeldi, eyw...

    -----------------------------

    Yukarıda restarta gerek yok dediğim yer keyscramblerın saçmalama evresine girdiği yerdi. İleride karşına çıkacaktır. Senin yazdığın şeyler örneğin "elminster" yazacakken sdf40rk gibi şeyler çıkacak. Bazen öyle saçmalıyor. O hata için restart gerekli değildi. Ama senin yaşadığın hata için restart gerekli.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
Toplam Hit: 2883 Toplam Mesaj: 15